Velgen laten repareren

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Ik heb gisteren velgen gekocht, maar deze moeten worden gerepareerd (stoepschade) maar nu vraag ik me af of iemand een goed bedrijf weet in de buurt van Amsterdam of Purmerend ?
Foto's van mn auto staan hier http://members.lycos.nl/cu2nick/Auto/
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Bedankt voor je reactie maar ik ben op zoek naar een bedrijf in de buurt van Amsterdam :D anders moet ik weer zo een klote eind rijden :)
PATRICK-CLIO

Ik ben ook erg benieuwd naar zo een bedrijfje in amsterdam en omstreken
Mrtn
Car: R5GTT

Renault19 1.7TXE, (zet anders je echte naam neer, is wat makkelijker :wink: )

Is het geen optie om ze zelf te schuren, dus natschuren met 400 en daarna met 1000 om ze hierna zelf te spuiten :) Als je het nix vindt ken je ze altijd nog wegbrengen...
Mrtn = Maarten
antoine
Car: Renault Clio III RS

Christian

volgens mji had de vorige eigennaar er nog een 2de hobby bij stoeprand rijden :lol:
Vos

Christian schreef:volgens mji had de vorige eigennaar er nog een 2de hobby bij stoeprand rijden :lol:
:lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
antoine
Car: Renault Clio III RS

Christian schreef:volgens mji had de vorige eigennaar er nog een 2de hobby bij stoeprand rijden :lol:
dan was hij er toch niet echt goed in,de velg is niet rondom beschadigd :lol: :lol:

gr antoine
Christian

hij begon pas net met zen hobby :lol: :lol: :lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Christian schreef:hij begon pas net met zen hobby :lol: :lol: :lol:
:lol:

maar ongelovelijk zeg, erg zonde :(
Tazzman

ff kleine correctie:

Die velgen waren zo toen ik de auto van Patrick overnam... dus nee, ik heb nergens een stoeprand meegenomen.
laguna2
Contacteer:

Mooie velgies, alleen jammer dat je die OZ tekst kwijtraakt bij reparatie.
Emiel

Sow, catagorie weekje schuren wanneer je het met de hand wil gaan doen :p

Emiel
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Ben ook niet van plan om het zelf te gaan doen :D
Stefan S.

zijn niet niet krom ofzo?
Priyantha
Contacteer:

Nu het toch over velgen gaat :D

Wie weet er een goed middeltje om de velgen mooi schoon te "houden"(dus als ze als "nieuw" zijn) ?
Want kijk de HEMA en de Kruidvat verkopen van dat soort middeltjes, maar misschien is dat wel zooo bijterig dat de hele coating eraf gaat. Dus ik dacht ik vraag het maar ff. Het leek mij onhandig om een nieuw topic ervoor te openen, omdat dit ook over het zelfde onderwerp gaat.
marcel16v

Wat betreft velgen schoonhouden. Als je de velgen regelmatig, iedere week á anderhalve week, schoonmaakt, kan je dit gewoon met water en shampoo doen.
bartuitlauwe
Contacteer:

marcel16v schreef:Wat betreft velgen schoonhouden. Als je de velgen regelmatig, iedere week á anderhalve week, schoonmaakt, kan je dit gewoon met water en shampoo doen.
Das niet helemaal waar, want in de winter met dat zout kun je ze beter elke dag schoonmaken. Dat zout dat bijt erin.
(of in de winter er andere velgen onder leggen :D )
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

of de auto in de winterslaap zetten. want dat zout gaat niet alleen op je velgen zitten hoor.
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Njah wat mij verteld is zijn ze niet krom

1tje zou een heel klein slagje hebben.
Maar ik moet ze toch laten zandstralen,schuren,uitlijnen nog maar op
Maar ik heb wel een bedrijf gevonden (poedercoating bedrijf) en daar ga ik even informeren over de kosten van het spuiten en dergelijken.
Mrtn
Car: R5GTT

ik zet de velgen voor en tijdens de winter in de was :wink: helpt wel, helemaal als je het regelmatig doet, spuit erop en het vuil spoelt er al vanaf...
Mrtn = Maarten
Tazzman

Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als het af is, waren mooie velgen hoor :)

Alleen weet ik nog steeds niet of 205 gaat passen daarop?
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Ik vraag het wel ff na gewoon en als het niet past gaat er 195 onder

Waar ik ook nog voor wil kijken of ik van die platte bandjes kan krijgen :)
bartuitlauwe
Contacteer:

maar hoe platter hoe duurder :)
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Ja dat weet ik wel :D
maar vindt het wel mooier :D

Ik betaal zowieso niet de volle prijs
dus het is wel te doen :D
marco

Renault19 1.7txe schreef:Njah wat mij verteld is zijn ze niet krom

1tje zou een heel klein slagje hebben.
uhm hier is pat speaking.vorige eigenaar van deze velgies.ik wilde even reageren voordat iemand denkt dat ik die velgen op de auto heb verkocht als zijnde goed.
mijn kommentaar bij verkoop is letterlijk geweest dat met deze velgen niet meer te rijden valt en dat gedacht moest worden aan nieuwe of minstens andere als deze.
ik heb bij gladheid de rotonde iets ruimer genomen dan dat deze groot was en ik heb een behoorlijke tik uitgedeeld aan drie velgen,1 is minstens heel erg krom die zonder uitrichten absoluut niet ok is om mee te rijden.
ik heb dit niet kunnen volgen daar ik mijn pc stuk heb,maar ik wil dus niet dat deze op mijn naam verkocht worden zo van deze waren van pat,ja dat waren ze inderdaat maar ik heb bij het verkopen van de auto gezegd dat de wielen vervangen moetsen worden.
heel eenvoudig dus is nu van mijn kant duidelijk hoe ik nu over dit denk,groet pat.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

oeps :(
Abel
Über-Spammer

tja. was hij zeker vergeten... die onderste velg van je foto's ziet er idd krom uit... :(
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Huh ? Ik heb ze van Tazzman gekocht en hij vertelde mij dat er 1tje een tik heeft gehad en de andere 3 gewoon goed waren ?

Als we het hier over dezelfde velgen hebben dan ben ik dus flink genaaid :(
Tazzman

Dat is dus niet wat Pat tegen mij gezegd heeft tijdens de verkoop van de auto.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zijn vrouw/vriendin/whatever zou een stoeprand flink hebben meegenomen. Mij is NOOIT en dan ook NOOIT wat verteld over een ROTONDE.

Er zou altijd NETJES met de R19 16V gereden zijn en de voorkant zou een paaltje hebben meegenomen.. of is Pat soms VOL ergens tegen aangereden? HMmmmmm??? Dat is mij dus echt niet verteld. En hoe de fuck verneuk je 3 velgen in 1 rotonde? Dat moet dan erg hard zijn gegaan - leuk dat mij dat ook verteld werd bij aanschaf van de auto. Tis weer geweldig.

Maar goed.. mij is ook niet verteld dat het schuifdak lekt als een gieter en de koppeling zou vervangen zijn wat erg knap is daar de bouten er nooit vanaf gegaan zijn (zijn compleet vastgeroest).
:( :(

Hij heeft gezegd dat ze opgeschuurd moeten worden en dat 1 velg een slag zou hebben omdat hij een stoeprand zou hebben gepakt .. (dat is wat anders dan vol uit een rotonde gevlogen te zijn!!!)

Pat heeft gezegd dat ik er wel mee zou kunnen rijden maar dat ze wel gefixed moesten worden vanwege die slag enzo. Ik ben er ook gewoon mee vanuit Maastricht komen rijden - als er absoluut niet mee gereden zou kunnen worden, zou Pat mij dan hiermee zo'n 200 km laten rijden?

Verder heb ik toch duidelijke foto's gepost en de velgen zijn bekeken voor aanschaf.. Ik heb gezegd dat ze gefixed moeten worden, dat er toch zeker 1tje gericht zou moeten worden en dat voor zover ik wist de anderen gewoon opgelapt moesten worden.

Ik heb nooit iemand opzettelijke willen bedriegen. Dat verhaal van die rotonde is voor mij echt nieuw.

Die velgen zijn best wel te fixen maar ik krijg nu toch zwaar het gevoel dat mij wellicht een schade 19 in de maag geschoven is.
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Ja dat is ook wat je aan mij verteld hebt (over die vrouw die een paaltje had gepakt en de stoepranden af en toe had gepakt).

Ik vindt het ook rot voor jou maar kijk als 1 velg gericht zou moeten worden ok dat is nog te doen maar 3 velgen laten richten + stralen + coaten en 1tje die waarschijnlijk naar de kl*te is daar kan ik niet veel mee, kan ik net zo goed nieuwe kopen.

En ok ik heb wel gekeken naar die velgen maar ten eerste heb ik er geen to weinig verstand van. En ik weet niet of je met het blote oog die kromming echt goed kan zien.
Tazzman

Maar je daar maar geen zorgen over Nick, we regelen wel wat. Als je wilt kan je de velgen ook gewoon terug geven, krijg je van mij je geld terug of we vinden een goede middenweg.
Renault19 1.7txe
Contacteer:

Ja ik geef jou ook niet de schuld maar vind het gewoon misselijk dat er mensen zijn die liegen over spullen die ze verkopen (daar bedoel ik tazzman niet mee)
Plaats reactie