[19-16v] Prijs tweedehands bumper

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Arjen

Hallo,

Aangezien een "geit" vanochtend mijn voorbumper zonodig aan stront moest rijden, ben ik nieuwsgierig naar de prijs van een tweedehands voorbuper voor een 19 16v. Heeft iemand enig idee?

Ik weet dat ik ook een sloop kan bellen, maar die zijn vanavond niet open :)

Alvast bedankt!
Tazzman

Geen flauw idee :D

Echter, kijk ff in het "[R19] Leder interieur" topic in het TE KOOP gedeelte. De jongen die daar z'n lederen interieur te koop hee..erhm HAD..:D :D is z'n gehele 19 16V aan het strippen.

Bel hem es en vraag ff naar de bumper?
Arjen

Het gaat me niet om een bumper; die maak ik wel met wat polyester. Gaat me alleen om de prijs. Nieuw is hij, ongespoten, 275 euro. We gaan het onderhands schikken, vandaar dat ik de prijs wil weten. Ik hoef er niet beter van te worden, maar ook niet slechter!!
Tazzman

Ah sorry, ik dacht dat je een bumper nodig had. Nee ik kan je helaas niet verder helpen.
Marcel dLC

Heb laatst wel een 2e hands achterbumper van een 19 16v gekocht, heb er toen 60 euro voor betaald.
Arjen

Maar een voorbumper is meestal wel duurder. Is er niemand hier die er ooit 1 gekocht of verkocht heeft?
catrinus

ik heb nog wel een goede grijze liggen. Mag je komen ruilen :wink:
There will be plenty of time to rest when your dead
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

catrinus schreef:ik heb nog wel een goede grijze liggen. Mag je komen ruilen :wink:
Hey! Handen af van mijn auto!! :evil: :p
Plaats reactie