Wie kan me helpen
Sinds dat ik een lekker koppakking heb gehad loopt mijn GTT niet helemaal lekker meer.
Ik heb de koppakking vervangen, de kop laten vlakken en de klepzetels laten vervangen (voor geharde exemplaren), ik heb toen ook meteen de turbo vervangen, deze was niet best meer. Ook zitten er nieuwe bougies in.
Nadat alles weer gemonteerd was liep hij niet meer gelijkmatig (dan weer hoog stationair dan weer heel laag zodat heb blok begint te schokken)
Bij het rijden als je van wat hogere toeren (+-3000)gaat remmen, en je trapt de koppeling in valt hij gewoon uit. Hij loopt meteen weer bij rollend starten en ook op de startmotor loopt ie meteen weer.
Wat mij laatst ook opviel is dat als je onbelast gas geeft het toerental heel lang hoog blijft en zakt dan langzaam terug.
Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?
[R5GTT]Motor loopt onregelmatig en valt uit
-
- Contacteer:
Meneer....... verkoopt u ook grasmaaiers?
Niet gewoon ergens een slang lek? Daar zou ik in ieder geval eerst even naar kijken. Vacuumslang van de ontsteking, slangen van de carterontluchting. En anders zit misschien een van die terugslagkleppen op de achterkant van het inlaatspruitstuk vast, of lekt je spruitstuk ergens. Zoiets.
-
- Contacteer:
Spruitstuk pakking is er nieuw opgegaan, had er pakkingset bij.
Weet niet zeker of de carburateur pakking vervangen is, hij is er wel afgeweest. Zou het aan m'n broer moeten vragen (die geeft de carb er af gehaald/opgezet)
bedankt vast
Marcel
Weet niet zeker of de carburateur pakking vervangen is, hij is er wel afgeweest. Zou het aan m'n broer moeten vragen (die geeft de carb er af gehaald/opgezet)
bedankt vast
Marcel
Meneer....... verkoopt u ook grasmaaiers?
Kijk de carb pakking dan maar eens goed na. Het zijn 2 dunne pakkingen met een kunstof plaatje van een mm of 5 ertussen. Heb ze laats ook gehaald kosten 4.50 per stuk artikelnummer 7700855962. Als dit allemaal goed is kan het ook nog aan een slecht vacuumslang liggen. Bekijk de vacuum slang die naar de rembekrachter gaat eens goed. Als deze lekt heb je dezelfde symptonen.