Friday Nightmeeting Bodegraven. I
dsjeez hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Precies merijn ik zie je vrijdag 

-
- Moderator
- Car: Megane
de 30ste ga ik misschien ook
Dat komt best voor mekaar Merijn. Als de temperaturen het toelaten... We gaan toch nog eens bbqen daar?Merijn schreef:Mensen... Na 1 keer Bodegraven en 2 keer Zoetermeer verwacht ik jullie toch echt een keer in Beuningen, he... De liefde moet wel van 2 kanten komen, hoor!![]()

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
misschien een keer in niftrik. maar ik weet niet wat de rest van de fno crew daar van vindt??Chris schreef:Dat komt best voor mekaar Merijn. Als de temperaturen het toelaten... We gaan toch nog eens bbqen daar?Merijn schreef:Mensen... Na 1 keer Bodegraven en 2 keer Zoetermeer verwacht ik jullie toch echt een keer in Beuningen, he... De liefde moet wel van 2 kanten komen, hoor!![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hoi lex , ik durf het bijna niet te zeggen maar . . . .we gaan vanavond aan een honda crx sleutelen , als het goed is . een vriend (jappe)heeft net een nieuw blok binnen .Lex schreef:Gaat er vandaag nog iemand naar Bodegraven???????
dus er zal verder van ons uit weinig gebeuren .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat kan , start je gt nog of staat ie al lang stil ?Lex schreef:Ga ik dan maar effe kijken hoe roestig mijn GT is denk ik.![]()
Slaan we een weekje over.
hoezo roest ? dat heeft een gt toch niet .
het kan best zijn dat er later op de avond toch nog wat beurt ( alkmaar) je weet het bij ons nooit .
maar misschien ook niet morgen vroeg naar de grensstreek om een mooi racie tankdopdeksel optehalen en booskijkers enz

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ha ik weet hoe het voelt , mijn 5 is in precies dezefde staat alleen een tank en achteras meer niet . . . . (niet eens een nieuw zilverkleurigjasjeLex schreef:Starten![]()
![]()
![]()
![]()
Als er geen motor in zit. Ik heb alleen nog een carrosserie staan met een tank eronder.
Motor en subframe liggen er onderuit.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
we zijn spullen aan het overbouwen , schiet aardig op . alleen het pgm systeem is net iets anders , maar komt goed .
veel reno's bij de mac zonde dat we dat niet wisten
veel reno's bij de mac zonde dat we dat niet wisten
veel reno's? geloof er nix van.
think so 2 

ik niet, heb eerst een receptie en daarna de laatste thuiswedstrijd van telstar 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
he mensen is bij jullie nog wat te doen ?ik wil eens een keertje afkomen .maar dan wil ik niet voor niets rijden .ik dacht zelf over een weekje of 3 .kan iemand me al iets zeggen of er dan iemand is?
daar kan je niks over vertellen, dat moet je MEEMAKEN