Friday Nightmeeting Oss I
Ik zie et somber in voor mij 

wrijf et er maar in jahTom schreef: pfffff, het is wel warm om de auto te wasssen zeg

Dit d8 ik woensdag ook nog wel, maar kheb nu 5 mensen gesproken met 5 verschillende meningen, methodes, incl mijn mening/methode zijn er 6..............Merijn schreef:Kom op, Jesper... Het wordt een eitje! Binnen anderhalf uur sta je weer vrolijk buiten en kun je genieten van je weekend!
Dan ga je toch wel ff nadenken
-
- Moderator
- Car: MB
van mij ook maar merijn en rob vonden het niet zo'n slim idee om meteen naar niftrik te komen. daarom kunnen we denk ik het beste gewoon rond 19.30 a 20.00 uur in Beuningen afspreken, daar dan even wacthen tot iedereen er is en dan naar niftrik rijden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dus het wordt niftrik vanavond? Vind ik zoals eerder aangegeven een prima idee...
Dan nog een ander idee, wat ik vanochtend had. Misschien is het leuk om met de mensen van FNO een BBQ te houden in Niftrik binnenkort. Het is toch superweer, als we nou allemaal iets meenemen en zorgen dat we er rond 19.00 u ofzo kunnen zijn allemaal (dan neem ik ook vrij) lijkt mij dat wel heftig. Lekker rustig daar, kunnen we genoeg lol beleven. Denk dat er net als ik nog genoeg mensen tentamens enz hebben, dus iets van over 4 weken ofzo een goed idee?

Dan nog een ander idee, wat ik vanochtend had. Misschien is het leuk om met de mensen van FNO een BBQ te houden in Niftrik binnenkort. Het is toch superweer, als we nou allemaal iets meenemen en zorgen dat we er rond 19.00 u ofzo kunnen zijn allemaal (dan neem ik ook vrij) lijkt mij dat wel heftig. Lekker rustig daar, kunnen we genoeg lol beleven. Denk dat er net als ik nog genoeg mensen tentamens enz hebben, dus iets van over 4 weken ofzo een goed idee?
dan over meer weken, want een BBQ wil ik nie missen met fno

Over 4 wk ben ik nog op vakantie

Over 4 wk ben ik nog op vakantie
K.U.T...de week erna zit in Turkije....6 weken dan maar 

mag van mij ook eerder, maar ben ik ook niet klaar met school, maar ja...vrijdagavond kan dan best...
@ Tom: SF????

@ Tom: SF????
six flags? nix over meegekregen, maar toch goed idee 
En wat doen we dan over 6 weken? BBQ of SF?

En wat doen we dan over 6 weken? BBQ of SF?
das ook waar....Tom schreef:6 weken BBq lijkt me een goed plan. SF kunnen denk ik beter niet op vrijdag avond doen :p

over 6 weken, das dan dus de 11e juli? Das kut want DAN zit ik dus in turkije...week eerder kan wel...
@ Rob, beters middag vrij...Heb al de hele dag vrij, maar moet nu toch echt weer gaan leren voor tentamens 
Goed, ik zal de agenda meenemen vanavond, hoop dat ik bij beide aanwezig kan zijn (BBQ & SF)
Ik nok m nu dus weer...merk t vanavond allemaal wel
Niftrik dus rond elf uur denk ik of niet? Weet ik ook waar ik moet zijn na werk 

Goed, ik zal de agenda meenemen vanavond, hoop dat ik bij beide aanwezig kan zijn (BBQ & SF)
Ik nok m nu dus weer...merk t vanavond allemaal wel

-
- Moderator
- Car: MB
hmm, handig. ik ben er nog steeds voor om meteen naar niftrik te gaan eigenlijk
(lekker wisselvallig ben ik he).
19.00 uur .........tuinstoeltje.......iets te drinken........zonnetje........hmmmmmm

19.00 uur .........tuinstoeltje.......iets te drinken........zonnetje........hmmmmmm
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jullie doen maar...ik nok m nu echt,ik kom vanavond gewoon naar niftrik toe en als er niemand is wordt ik boos
ff tussen twee haakjes: denk ook ff aan Robbie en Rory, weet niet of zij weten waar t te doen is in niftrik, dus zorg dat zij mee kunnen rijden met iemand anders ofzo of zorg voor een hele duidelijke routebeschrijving

ff tussen twee haakjes: denk ook ff aan Robbie en Rory, weet niet of zij weten waar t te doen is in niftrik, dus zorg dat zij mee kunnen rijden met iemand anders ofzo of zorg voor een hele duidelijke routebeschrijving

toch maar beuningen danPaskie schreef:ik zit net op de tletekst te kijken maar in t oosten is er wel later op de dag kans op onweersbuien

btw Frits, zal je verwarmingsgedeeltegeval wel meenemen 

ik wil je best op komen halen in beuningen, ware het niet dat ik er dan pas om 23 u ben....btje laat