Friday Nightmeeting Oss I
Is misschien wel zo handig... Het is echt een akelig lelijke wagen! Ik denk er nog even over na.
Ik ga zo met Rob effe naar Menno om een chip op te halen of iets dergelijks. (ik heb 'm dus te pakken gekregen)
Ik ga zo met Rob effe naar Menno om een chip op te halen of iets dergelijks. (ik heb 'm dus te pakken gekregen)

Wat doen we nou? Beuningen of Niftrik?
Maakt mij nix uit, maar weet iedereen hoe hij naar Niftrik moet komen en waar precies te zijn dan? Jullie kunnen ook eventueel meeten in Beuningen en dan gezamelijk naar niftrik rijden...Tis maar een idee...
Maakt mij nix uit, maar weet iedereen hoe hij naar Niftrik moet komen en waar precies te zijn dan? Jullie kunnen ook eventueel meeten in Beuningen en dan gezamelijk naar niftrik rijden...Tis maar een idee...
Ik vind het een beetje aan de late kant om nu ineens naar Niftrik te verhuizen. Wat we beter kunnen doen, is gewoon naar Beuningen gaan en als iedereen er is samen oprijden naar Niftrik als we dat eventueel nog zouden willen. Over 2 weken kunnen we ook weer naar Niftrik gaan, toch?
inderdaad...lijkt me een goed plan 
Moeten jullie mij alleen ff laten weten waar jullie zitten, geen zin om in Beuningen aan te komen en dan niemand aan te treffen
Sms maar ff of anders bel ik wel iemand als ik klaar ben met werk.
Hoe rijd je btw het snelst naar Niftrik vanuit nijmegen?

Moeten jullie mij alleen ff laten weten waar jullie zitten, geen zin om in Beuningen aan te komen en dan niemand aan te treffen

Hoe rijd je btw het snelst naar Niftrik vanuit nijmegen?
Vraag t Johan, die woont erthoompie schreef:WERE THE HELL ligt niftrik???![]()
groetjes robbie

Denk dat het voor de eenvoud het makkelijkst is om gewoon te verzamelen in beuningen, daar is ook iedereen immers van op de hoogte en dan eventueel als daar animo voor is door te rijden naar niftrik ???
maar laat wel ff weten wat jullie doen dan he!!! 
Owee, als ik in beuningen aankom en t is daar zeer verlaten...

PS. Johan, weet jij wel denk ik, snelste/handigste weg naar niftrik vanuit nijmegen (Jacobslaan, zeg maar hatert ofzo)

Owee, als ik in beuningen aankom en t is daar zeer verlaten...

PS. Johan, weet jij wel denk ik, snelste/handigste weg naar niftrik vanuit nijmegen (Jacobslaan, zeg maar hatert ofzo)
Jij bent al een keer in Niftrik geweest man, toen reed jij achter mij aan weet je nog.~Haas~ schreef:maar laat wel ff weten wat jullie doen dan he!!!
Owee, als ik in beuningen aankom en t is daar zeer verlaten...![]()
weet ook wel hoe je er vanuit Malden (hometown) komt, maar niet vanuit nijmegen en als ik zo nadenk, is het erg om om eerst naar malden te rijden en dan naar niftrik, dan rijd ik volgens mij ongeveer 3/4e cirkel...vandaar 
Edit: die eerste keer dat ik naar niftrik kwam en jou zag rijden keek ik wel ff raar op...t*ring, wat n auto...WOW!!! Inmiddels ben ik wel wat gewent

Edit: die eerste keer dat ik naar niftrik kwam en jou zag rijden keek ik wel ff raar op...t*ring, wat n auto...WOW!!! Inmiddels ben ik wel wat gewent

en die lelluke bakkus van scarface naast al die van jouw of niet

Zullen jullie mij missen jonges?
Ik hoop dat et meezit morgen dat ik lekker aan kan schuiven met een bittergarnituurtje
Dan zit et wel mee denk ik..................
Jepperrrrr

Ik hoop dat et meezit morgen dat ik lekker aan kan schuiven met een bittergarnituurtje

Dan zit et wel mee denk ik..................
Jepperrrrr
Ik ben nu mijn bedje alweer uit. (tja 5.30 opstaan is niks voor mij maar goed, ik heb nu eenmaal centjes nodig.....)
En ik ben om 19.00 klaar met werken, ik denk dat ik er rond een uur of 20.30 wel ben. Hoe laat ik het maak weet ik nog niet, maar ik moet zaterdag iig om 07.00 weer mijn bed uit.
En ik ben om 19.00 klaar met werken, ik denk dat ik er rond een uur of 20.30 wel ben. Hoe laat ik het maak weet ik nog niet, maar ik moet zaterdag iig om 07.00 weer mijn bed uit.
Ik heb net effe de vorige pagina doorgelezen, maar kan niks ontdekken...Tom schreef:ik ben er igg voor om naar Niftrik te kachelen. Anders ga ik denk ik zeer vroeg weg, dan kan ik nog effe de stad in (zie vorige blz.).

Dat probleem had ik ook al, leg es uit Tom! 

-
- Moderator
- Car: MB
van mijn oude werk (NYP) vroegen ze ofdat ik vanavond even mee de stad in ging. Als we nu dus weer een šdoodgewoneš mac/Beuningnen FNO hebben dan doe ik dat denk ik wel, maar gaan we lekker op het terrasje zitten dan begin ik toch ernstig te twijfelen. Heb toch niet zoŽn zin om te zuipen eigenlijk want ben snot verkouden en loop zo mank als wat
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams