nee nee
ik denk "gewoon" een particulier aangezien de adv. bij de kleine speurders staat en er staat ook geen bedrijfsnaam bij dus..
ik weet er verder niks van vermeld t alleen maar ff hier
Is deze GTE wel of geen goed idee om aan te schaffen?
ik kon t niet laten om zelf ff te bellen (HAD zelf ook interesse ) :
prijs ong 1500 euro , kleur parelmoer wit , 16 inch lm velgen met nieuwe banden, zeer mooi , 98000 "echte" km's ,nog wat extra's maar die ben ik al weer vergeten
grtn Paskie
prijs ong 1500 euro , kleur parelmoer wit , 16 inch lm velgen met nieuwe banden, zeer mooi , 98000 "echte" km's ,nog wat extra's maar die ben ik al weer vergeten

grtn Paskie
ja gvd
maar las net dat je waarschijnlijk al een ander voorscherm hebt en misschien dat je via Gille of miischien wel Maarten Henderiekx een deur kan regelen ?!
acch joh die bak van je wilde je toch al laten reviseren .
komt wel goed joh

maar las net dat je waarschijnlijk al een ander voorscherm hebt en misschien dat je via Gille of miischien wel Maarten Henderiekx een deur kan regelen ?!
acch joh die bak van je wilde je toch al laten reviseren .
komt wel goed joh

deze GTE niets voor jepper?
@paskie: Wil je je 16V kwijt dan?
@paskie: Wil je je 16V kwijt dan?
-
- Contacteer:
Ik heb idd al een GTE maar voor iemand anders zo te hroen is dit echt GOEDKOOP ik ben lang o[pzoejk geweets naar een goeie GTE en dan vargen ze gelijk veel dit valt rezu mee als hij goed is.
waar heb jij dan op typles gezetenHooliead schreef:Ik heb idd al een GTE maar voor iemand anders zo te hroen is dit echt GOEDKOOP ik ben lang o[pzoejk geweets naar een goeie GTE en dan vargen ze gelijk veel dit valt rezu mee als hij goed is.