[Williams] Druklager vraag!
staat weer voor de deur..... 

ruimte op het diff en nog wat.....
een ding....: niet meer schakelen 

nope,maar me vriendin rijd er voornamelijk in he....
dus ik weet niet alles,krijg het alleen door als er iets stuk is.
dus ik weet niet alles,krijg het alleen door als er iets stuk is.
-
- Moderator
- Car: MB
ach, ik vind het een acceptabel bedrag. Het is tenslotte geen zorg instelling daro. Je zou voor de aardigheid eens moeten vragen wat het kost om de achterkant (torsie) ook te doen. Ben ik wel benieuwd naarMerijn schreef:Best prijzig: 175 euro incl. montage.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Links is 'ie goed los te krijgen, maar rechts niet. Die hadden ze de vorige keer al ingespoten met een soor WD-40. Hij wist daarom niet hoe lang hij erover zou doen. 2 uur zit je al snel aan, zei hij. Maar dat laat ik iemand anders doen... Rob?Tom schreef:ach, ik vind het een acceptabel bedrag. Het is tenslotte geen zorg instelling daro. Je zou voor de aardigheid eens moeten vragen wat het kost om de achterkant (torsie) ook te doen. Ben ik wel benieuwd naarMerijn schreef:Best prijzig: 175 euro incl. montage.

isie zondag de snelste bij de toertocht

Weet je zeker dat he je druklager is? Dus als ie stationair loopt te knarsen dat het langzaam weg is zodra je je koppeling intrapt?
Denk dat er weinig tegen te doen is en dat je em op den duur ws weer moet vervangen...
Denk dat er weinig tegen te doen is en dat je em op den duur ws weer moet vervangen...
Het is geen knarsend geluid. Ik hoor 'm gewoon de hele tijd meedraaien. Als ik mijn voet op het pedaal laat hangen, zonder de koppeling echt in te trappen wordt het geluid erger. Dus ik neem aan dat dat het druklager is!
Toch nog even een vraagje:
Als ik gewoon rijdt (80 met het gas erop, maar niet accellereren) hoor ik weinig tot niks. Maar als ik het gas loslaat, terwijl de koppeling gewoon omhoog is, begint er iets geluid te maken. Een soort licht schavend geluid. Moeilijk uit te leggen.
Ik vraag me af of dat wel het druklager is. Beetje vreemd dat je 'm dan niet meer hoort als je wel gas geeft.
Kan iemand me hier uitsluitsel over geven?
Als ik gewoon rijdt (80 met het gas erop, maar niet accellereren) hoor ik weinig tot niks. Maar als ik het gas loslaat, terwijl de koppeling gewoon omhoog is, begint er iets geluid te maken. Een soort licht schavend geluid. Moeilijk uit te leggen.

Ik vraag me af of dat wel het druklager is. Beetje vreemd dat je 'm dan niet meer hoort als je wel gas geeft.
Kan iemand me hier uitsluitsel over geven?
-
- Contacteer:
Als het dan wel je druklager is, want zijn dan de consequenties en de kosten om het te (laten) maken?
Is het schadelijk als je hiermee door zou gaan rijden?
Ben benieuwd
Is het schadelijk als je hiermee door zou gaan rijden?
Ben benieuwd
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
De reparatie gaat dan zeker onder garantie plaatsvinden, anders ga ik zeer boos doen!Donleben schreef:Dan wel ja!![]()
Ik hoop niet voor je dat het schadelijk is om door te rijden en dat je de reparatie dan wat kan uitstellen.
Ik heb alles laten vervangen, dus het is dan gewoon verkeerd gemonteerd, voor zover dat mogelijk is.
-
maare dat plastic gekraak bij het intrappen van het koppelingspedaal is dat al weg?
heb hier namelijk ook last van vooral met nat weer maar heb het ook wel is met droog weer
en soms ook weer niet
clio 16v
heb hier namelijk ook last van vooral met nat weer maar heb het ook wel is met droog weer
en soms ook weer niet
clio 16v
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
hmmm weet je ook hoe?Merijn schreef:Dat is zo goed als weg...
of gewoon door het vele schakelen?
heb namelijk ook alles nieuw dus ja dus dacht aan nieuwigheid
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Zal ik morgen wel effe voor je tekenen op een Macdoos.Merijn schreef:Iemand enig idee?
Kan iemand me (het liefst met plaatjes) uitleggen hoe een druklager gemonteerd is en wat het precies doet??? Ik wil weten wat er mis is...