Volgende auto's zijn ook uitgerust met een Garret T2.
Ford Fiesta RS Turbo
Fiat UNO 1.4 turbo
Nissan 300ZX (eerste versie... 2e versie heeft T25)
Nissan Silvia S12
Rover gebruikt vaak T2's in zijn land-rovers en de TI-series (600 TI bijv)
Een t25 past dus ook zonder verder al te veel aan te passen? Wat is er anders aan deze turbo dan de T2? Issie groter? zal ie ook wel later op gang komen, ofnie? kan ie meer druk aan? en hoeveel?
Je moet eigenlijk is even contact opnemen met Jeroen Lubking in Spaanse Polder.
Ik was daar gistermiddag even, en toen liet ie mij even een nieuwe turbo zien, met wat aanpassingen (iets grotere schoepen....), en dat ding blaast met gemak zo 250 pk's eruit....
Benny_R schreef:Een t25 past dus ook zonder verder al te veel aan te passen? Wat is er anders aan deze turbo dan de T2? Issie groter? zal ie ook wel later op gang komen, ofnie? kan ie meer druk aan? en hoeveel?
is groter ja. Zal wat later opspinnen maar levert dus ook meer top vermogen. Je trubo gat zal er mischien wel heel ietsje groter van worden. Je zult in de meeste gevallen ook je uitlaat aan moeten passen (grote diameter) en een grote down-pipe is ook aan te raden.
Bel idd jeroen eens !! Weet er erg veel van af. En zoek de specs van de T2 en T25 eens op
wel die van een R19 turbodiesel past ook ik rioj zo al een jaar rond op 1 bar, kheb die eens opengegooit en die zag er binnenin steviger uit, de as werd beter gesteund dan die van een gtt, en die is volgens mij IDENTIEK enkel de inlaat (slakkenhuis) is kleiner maar dan kun je die van je gtt er gewoon opzett"en, heb ik ook gedaan!!!!