[Williams] Druklager vraag!
Denk dat ze daar heel wat te bespreken hebben...

-
Ja, hij zit op de snelweg Tilburg-Oss te poken as we speak!
Heb ermee gereden en denk dat het in het diff zit.
Had echter geen tijd meer om effe in de bak te blieken dus weet niks zeker.
Hij gaat er as Zaterdag nog mee langs Veban.

Heb ermee gereden en denk dat het in het diff zit.
Had echter geen tijd meer om effe in de bak te blieken dus weet niks zeker.
Hij gaat er as Zaterdag nog mee langs Veban.
en hoe erg denk jij dat het is??
We wachten even af wat Henk van Veban ervan te zeggen heeft. Het probleem was niet echt duidelijk, maar misschien kan hij uitsluitsel geven.
@Reinier: Super bedankt dat je er in ieder geval even tijd voor had om te kijken waar het probleem zich bevind. Gratis rondje met de Willi is ook geen straf, toch?
Ook leuk trouwens een keer met Stefijn kennis gemaakt te hebben! 
@Reinier: Super bedankt dat je er in ieder geval even tijd voor had om te kijken waar het probleem zich bevind. Gratis rondje met de Willi is ook geen straf, toch?

-
in de mijne reed ie juist heel rustig 

haha... we hebben die van jou gisteren anders ook effe goed afgetrapt. Handbraketurns, tot in de 3e versnelling bandjes roken, de begrenzer draaide overuren, etc, etc... 
Nu effe serieus: We moesten wel hard rijden, want die kraak die ik hoor, hoor je alleen bij flinke belansting in een bocht naar rechts.

Nu effe serieus: We moesten wel hard rijden, want die kraak die ik hoor, hoor je alleen bij flinke belansting in een bocht naar rechts.
Het is nog niet 100% zeker, nee. Reinier kon het ook niet echt met zekerheid vaststellen. Het geluid is niet goed, dat is zeker, maar waar het vandaan komt weet tot op heden niemand.
Ik heb het met Reinier nog niet over een prijs gehad, maar als het diff gereviseerd moet worden, dan laat ik de hele bak doen, dus dan zal dat wel meer dan 600 euro worden. Minimaal!
Ik heb het met Reinier nog niet over een prijs gehad, maar als het diff gereviseerd moet worden, dan laat ik de hele bak doen, dus dan zal dat wel meer dan 600 euro worden. Minimaal!
Het is een optie maar hou er dan wel rekening mee dat je km-stand 1,5 keer zo snel oploopt, gaat je km stand nog sneller, als je er een wilt wil ik wel opzoek gaan, krijg ze vaak aangeboden.Merijn schreef:Is misschien ook een optie, ja!Daardoor wordt 'ie toch ook wel iets sneller?
Willy ruilbak van de dealer zijn rond de 900 euro, tweedehands vindt je ze rond de 750 euro in goeie staat, Megane bak zit ook rond de 750, ruilbak kost 1100 euro ex.btw.
[quote="RO 16v"][
Het is een optie maar hou er dan wel rekening mee dat je km-stand 1,5 keer zo snel oploopt, gaat je km stand nog sneller,quote]
hoe bedoel je dat Ro? doordat de kabel van de kmteller in de bak zit ofzo (en dus bij een megane anders is dan bij een williams)??
Het is een optie maar hou er dan wel rekening mee dat je km-stand 1,5 keer zo snel oploopt, gaat je km stand nog sneller,quote]
hoe bedoel je dat Ro? doordat de kabel van de kmteller in de bak zit ofzo (en dus bij een megane anders is dan bij een williams)??
Daar is Roy toch ook geweest met zijn auto?Merijn schreef:Ik heb verlagingsveren van Intrax besteld (-40mm) bij MCC (Maximum Car Control) Sport in Veghel.
En is ie er tevreden mee?
heeft ie er ook nog een veerpootbrug bij op laten zetten zekers
Klopt! Hij is er volgens mij wel tevreden mee, ja. Zijn wagen is maar 2,5 cm naar beneden gegaan, dus echt veel verschil merk je niet. Zijn veren waren trouwens wel van Chiel Bos en niet van Intrax. Effe afwachten of ik tevreden ga zijn! 
Veerpootbrug is nog niet aangeschaft, maar nu wil hij een aluminium of verchroomde, want dat staat zo mooi onder de kap, tussen al dat zwart.
[off-topic]
Je off-topict maar raak!
[/off-topic]

Veerpootbrug is nog niet aangeschaft, maar nu wil hij een aluminium of verchroomde, want dat staat zo mooi onder de kap, tussen al dat zwart.

[off-topic]
Je off-topict maar raak!

[/off-topic]
175 euro incl valt toch wel mee? Tenminste, minder dan ik had verwacht en ben stiekem toch wel blij dat je iig je veren vervangt
En daarnaast hoop ik dat je grootste prob's dan voorbij zijn en dat t inderdaad niet je diff is, maar je veren die je hoort...

veban zelf reviseerd ze niet,maar een ander bedrijf doet dat ALS het nog mogelijk is....bij mij welMerijn schreef:Bij Veban reviseren ze geen bakken, volgens mij. Die hangen er gewoon een ruilbak van Renault onder. En die kosten om en nabij de 1000 euro, volgens mij.

prijs voor het reviseren kost 750 euro ex de btw en ex de in en uitbouw,maar wel een vol jaar gearantie op alles.