[ClioRSI]Nieuwe velgen!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Anonymous

Vernieuwde Clio RSi
Jaja eindelijk, na hem 3 jaar origineel gehouden te hebben, heb ik de RSi laten verlagen + 15" velgen en banden (195/45/15) eronder laten zetten.

Zie hieronder enkele foto's van het eindresultaat! :)

Groeten,

Dennis

[img]http://members.chello.nl/~d.coerse/foto01.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/~d.coerse/foto02.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/~d.coerse/foto03.jpg[/img]
[img]http://members.chello.nl/~d.coerse/foto04.jpg[/img]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Gaaf Dennis! Ik mis alleen de RTC kenmerken..;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Madman_daan
Contacteer:

NETJES :D :D coole velgen 8)
Clio16v
-Ray-
Contacteer:

ziet er goed uit dennis!!! heb je al eens gedacht aan RTC nummerplaathouders met nummerplaten met dikke opgelegde letters zonder boorgaten en RTC stickers???
Immer wieder die verdammte Holländer
Anonymous

Chris schreef:Gaaf Dennis! Ik mis alleen de RTC kenmerken..;)
Ja eigenlijk wel he, moet ik dan maar bij de volgende meeting aanschaffen :)
Anonymous

Madman_daan schreef:NETJES :D :D coole velgen 8)
tnx :) Ja die velgen wilde ik perse hebben (ja kan ik ook niks aan doen). Dus heb ik ze in Duitsland (net over de grens) moeten halen. Want als ik ze in Nederland bestelde duurde het wel 2 maanden! :(

Filiaal in Duitsland opgebeld en die konden de velgen binnen 1 dag! leveren. :)
Madman_daan
Contacteer:

Filiaal in Duitsland opgebeld en die konden de velgen binnen 1 dag! leveren.
Das wel netje!!!! en zijn het velgen uit 2 delen aan de boutjes of wat het ook zijn te zien... lekker schoon maken...

Trouwes beste plek zo bij de Mac drive in!!! lol :p
Clio16v
Anonymous

Madman_daan schreef:
Filiaal in Duitsland opgebeld en die konden de velgen binnen 1 dag! leveren.
Das wel netje!!!! en zijn het velgen uit 2 delen aan de boutjes of wat het ook zijn te zien... lekker schoon maken...

Trouwes beste plek zo bij de Mac drive in!!! lol :p
Nee die boutjes zitten er alleen voor de sier erop.

Ja zekerz Macdrive rulez :)
Madman_daan
Contacteer:

Nee die boutjes zitten er alleen voor de sier erop
Is echt wel mooi :D ziet er wel duur uit 8) zal het ook wel geweest zijn denk ik... maar aangezien Duitsland toch goedkoper is als Nederland...
Ja zekerz Macdrive rulez
Uiterrrraarrrrd!!!! eet er ook gelukkig niet te vaak :wink: beetje verslavend... zeker tijdens werk of gewoon ff een burger halen voor 1pleuro >-)
Clio16v
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

VETTTT MAn mooi werk :p 8)
Jasper16v

strak hoor ! en die kleur he ;)

(ook kleurcode 963 ?)
Haas
Car: Megane RS

ziet er erg vet uit :D
Anonymous

Jasper clio 16v schreef:strak hoor ! en die kleur he ;)

(ook kleurcode 963 ?)
hmmz. weet ik niet zeker of dat dezelfde kleurcode is. Maar ik denk van wel :)
Jasper16v

kan je zo zien op plaatje onder je motorkap, maar lijkt er wel op :)
Anonymous

Jasper clio 16v schreef:kan je zo zien op plaatje onder je motorkap, maar lijkt er wel op :)
Ok wist ik nog niet, ga ik doen :)
Tnx voor de tip.
ChrisClio16V

Errug mooie velgen hoor. Hoe is de wegligging nou?? Stukje strakker of niet?
Anonymous

ChrisClio16V schreef:Errug mooie velgen hoor. Hoe is de wegligging nou?? Stukje strakker of niet?
Zeker wel! Hij geeft geen krimp als ik snel door een bocht ga. :)

Heb jij ook een Clio?

Groeten,

Dennis
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

dennisrsi schreef:
ChrisClio16V schreef:Errug mooie velgen hoor. Hoe is de wegligging nou?? Stukje strakker of niet?

Heb jij ook een Clio?

Groeten,

Dennis
nou als ik naar ze naam kijk vrees ik dat ie een twingo heeft :lol:
Anonymous

dennisvr schreef:
dennisrsi schreef:

Heb jij ook een Clio?

Groeten,

Dennis
nou als ik naar ze naam kijk vrees ik dat ie een twingo heeft :lol:
Oeps ja foutje. Was nog niet helemaal wakker. :)
Remco v.K.

mooie bak dennis :p
vraag me af, wat vooor maat velgen kan er maximaal onder een rsi? heb er zelf ook eentje uit '97 en wil m nieuwe sloffen geven, velgen worden wat lelijker :(
bedoel, is 195/45r15 de max als je m ook wilt verlagen i.v.m. de wielkasten ? zou er liefst 16 inch onder willen, hele mooie dotz velgen gezien :p !
Coupe 2.0 IDE :P
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik denk dat onder de rsi 15 inch wel zo'n beetje de max is je kan misschien ook wel 16 inch nemen maar dan moet je wel hele dunnen bandjes nemen :wink:
Anonymous

spekkie b. schreef:mooie bak dennis :p
vraag me af, wat vooor maat velgen kan er maximaal onder een rsi? heb er zelf ook eentje uit '97 en wil m nieuwe sloffen geven, velgen worden wat lelijker :(
bedoel, is 195/45r15 de max als je m ook wilt verlagen i.v.m. de wielkasten ? zou er liefst 16 inch onder willen, hele mooie dotz velgen gezien :p !
Ja klopt vandaar dat ik ook gekozen heb voor 15" velgen.

Een kennis van me die heeft ook een RSi die verlaagd is met 16" eronder. Als hij zijn stuur omgooid dan hoort hij de banden in de wielkasten aanlopen. :(

Groeten,

Dennis

p.s. Mijn RSi is voor 35 mm en achter 20 mm verlaagd. Gaat ook goed over de verkeersplateau's (zoals de belgen dat zeggen) :)
~thijs~
Contacteer:

dennisrsi schreef:

Een kennis van me die heeft ook een RSi die verlaagd is met 16" eronder. Als hij zijn stuur omgooid dan hoort hij de banden in de wielkasten aanlopen. :(

Groeten,

Dennis

p.s. Mijn RSi is voor 35 mm en achter 20 mm verlaagd. Gaat ook goed over de verkeersplateau's (zoals de belgen dat zeggen) :)
en aanlopen van je wielen tegen de kasten betekend APK afkeur, kep het ook gehad :(
Remco v.K.

dennisrsi schreef:

Groeten,

Dennis

Damz.. vindt t wel jammer van dat aanlopen, maar een mooie verlaagde clio met 15 inch eronder is ook niet verkeerd dacht ik. Overigens, die rsi van jou, is dat een longchamp of zijn die alleen in het blauw geleverd?
Anonymous

spekkie b. schreef:
dennisrsi schreef:

Groeten,

Dennis

Damz.. vindt t wel jammer van dat aanlopen, maar een mooie verlaagde clio met 15 inch eronder is ook niet verkeerd dacht ik. Overigens, die rsi van jou, is dat een longchamp of zijn die alleen in het blauw geleverd?
Nee is geen Longchamp. Dus geen leren bekleding en geen bestuurdersairbag. Ik heb er overigens wel ABS en Airco op :) (waren allebei optie's)

p.s. Wie heeft de naam van dit topic aangepast?
Tom
Moderator
Car: MB

erg mooi velgen !!! En hoeveel is ie eigenlijk verlaagd (3??) ??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Tom schreef:erg mooi velgen !!! En hoeveel is ie eigenlijk verlaagd (3??) ??
voor 35 mm en achter 20 mm.
vind ik zat zo :)

Groeten,

Dennis
Tom
Moderator

is ook zat zo, staat erg mooi!!

enneh, veel plezier met poetsen 8)
Anonymous

Tom schreef:is ook zat zo, staat erg mooi!!

enneh, veel plezier met poetsen 8)
Ja dank je hehe. Met deze velgen ga ik alleen in de zomer mee rijden. De oude velgen gaan er in de winterperiode weer onder. Zo probeer ik ze netjes te houden.
Sander101

Mooi gedaan man! :) Ik wil hetzelfde ook nog steeds doen maar nu nog centjes hebben. :)
Eelko

Hoe ging het verlagen...? Kostte dat veel moeite, Er zijn weinig garages die het willen proberen omdat het zo'n klotewerkje is!! Wil mijn RSi ook nl verlagen, Heb er nl. net nieuwe 7-spaaks 15 inch velgen met 45 banden onder gezet!!
De jouwe ziet er erg wreed uit!!
Marc

ERRUG STRAK!! 8)

15" is gewoon mooi en groot zat als je je auto verlaagd, wordt met deze bak weer bewezen! :p

Cheers
Tom
Moderator

ClioRSI-115pk schreef:Hoe ging het verlagen...? Kostte dat veel moeite, Er zijn weinig garages die het willen proberen omdat het zo'n klotewerkje is!! Wil mijn RSi ook nl verlagen, Heb er nl. net nieuwe 7-spaaks 15 inch velgen met 45 banden onder gezet!!
De jouwe ziet er erg wreed uit!!

voor ie een eitje en als de torsies niet los komen dan is achter ook zo gedaan. Als alles volgens plan gaat dan ben je in 2 a 2,5 uurtje klaar
turboman
Contacteer:

Mooie wagen! Zal mijn RSi ook tzt wel velagen 8)
Remco v.K.

dennisrsi schreef:Vernieuwde Clio RSi
Jaja eindelijk, na hem 3 jaar origineel gehouden te hebben, heb ik de RSi laten verlagen + 15" velgen en banden (195/45/15) eronder laten zetten.
Euh... ET waarde is 36 toch? Zit je met 195/45/15 niet tegen de binnenkant van je wielkasten aan? Zaterdag met een 185/60/15 ET 43 dit geprobeerd maar zat toch tegen de binnenkant aan :(

Wil namelijk heel graag van m'n 14 inch orginele wieltjes af en wat groter en breder. In diverse tabelletjes staat de clio gemaakt tot '98 met max 14 inch velgjes maar weet het nog niet zo
Plaats reactie