nog niet helemaal ''af''.. maar ik werk eraan

YEP, is Longchamp versie... yummie....P@TB@D schreef:nice man heb jij leruh bekleding![]()
YEP, is Longchamp versie... yummie....P@TB@D schreef:nice man heb jij leruh bekleding![]()
Nu ook specificaties op mijn RSi site:P@TB@D schreef:WOW DIE IS ZEKER VET!!!![]()
![]()
![]()
ik mis alleen het geld
Daar ziet het wel naar uitP@TB@D schreef:tja dan kan je beter die van je zelf verder uitbouwen
'turboman schreef:Nu ook specificaties op mijn RSi site:P@TB@D schreef:WOW DIE IS ZEKER VET!!!![]()
![]()
![]()
ik mis alleen het geld
de RTi 1.4, RSi (alle modellen), en de 16V en Williams, alles naast elkaar, kun je gelijk zien wat de verschillen zijn.
Ik kan mijn RSi (dezelfde) wel inruilen... maar de mijne heeft maar 72.000 kms gelopen, en DIE RSi 50.000 (?) meer ?.... oeps...
Ok kan het kloppen dat de site NU uit de lucht is?turboman schreef:http://www.turboman.nl/renaultcliorsi.html
nog niet helemaal ''af''.. maar ik werk eraan
afkraken doen wee alleen met onderbouwen he?Bram schreef:Vind het een onoverzichtelijke site met een onhandig menu
Als er een ander menu in zou zitten zou het in mijn ogen al een hele vooruitgang zijnTijn schreef:afkraken doen wee alleen met onderbouwen he?Bram schreef:Vind het een onoverzichtelijke site met een onhandig menu
wat vind je onoverzichtelijk, hoe zou je het beter kunnen vinden, enz.....