how low can u go?5gtt
wel kheb een probleempje met mijn 5, hij ligt namelijk heel laag, de voorste veren zijn geslepen en er zitten DeCarbon dempers onder rondom, nu mijn gtt tje bijna af is wil ik er toch een deftige ophangin eronder, maar hij moet ook nog laag liggen en comfortabel, iemand een aanrader? iemand ervaring met J&R? of met die sparco veren -50mm? of zou ik de dempers kunnen houden en veren steken die laag genoeg gaan? met die afgezaagde rommel van mij springt die echt op de baan en is het niet comfortabel
Een maat van me heeft een leuk setje gekocht voor onder zn GT:
GAZ dempers met veren,
compleet instelbaar in hardheid en hoogte (ook achter), je kan m zelfs laten zakken tot wel 9 cm....
Deze set moet uit Engeland komen, schijnt echt een topset te zijn.
Dit alles is te bestellen bij JL Tuning.
GAZ dempers met veren,
compleet instelbaar in hardheid en hoogte (ook achter), je kan m zelfs laten zakken tot wel 9 cm....
Deze set moet uit Engeland komen, schijnt echt een topset te zijn.
Dit alles is te bestellen bij JL Tuning.
Tja, je moet deze zomer wel al je vakantiegeld appart zetten....
Zo'n setje zit ongeveer rond de 750,-- Euro incl. BTW
Maarja t kan ook een stuk voordeliger met APEX 6 cm, kom je geloof ik uit rond de 385,--

Zo'n setje zit ongeveer rond de 750,-- Euro incl. BTW
Maarja t kan ook een stuk voordeliger met APEX 6 cm, kom je geloof ik uit rond de 385,--
Die set heb ik ook onder mijn auto hangen
Voor inderdaad in hoogte en hardheid instelbaar. Achter alleen hardheid instelbaar.
In vergelijking met ander soortgelijke sets vind ik de prijs meevallen.

Voor inderdaad in hoogte en hardheid instelbaar. Achter alleen hardheid instelbaar.
In vergelijking met ander soortgelijke sets vind ik de prijs meevallen.
Tom heb jij die set ook?
-
Ga zo laag dat je fatsoenlijk drempels kan oversteken,dus met een beladen auto{6cm is wel te laag}schraaaaaappp..........AAaarrgggggg....fok
greetz Marco

greetz Marco
-
- Moderator
- Car: MB
onder mijn GTT zat op het laatst -6 (veren en dempers) van Apex. Bevalde zeer goed moet ik zeggen maar die GAZ dingen zullen wel veel beter zijnTURBODJ schreef:Tom heb jij die set ook?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams