Foto's Full Speed
Ja ik ook wel maar de andere auto's waartegen hij moest waren heel erg getuned en super vet. Waren echt op een andere level met duizenden euro's een spullen erin.
Ik vind het een enorme prestatie dat hij tussen die tien kwam, vooral omdat deze door de bezoekers geselecteerd waren.
Ik vind het een enorme prestatie dat hij tussen die tien kwam, vooral omdat deze door de bezoekers geselecteerd waren.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Maar wel met een clio 16v luchthapper op de motorkaprichard_cabrio schreef:Die Opel manta.
:-*

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Moet je idd helemaal gelijk geven, het was toch al leuk dat ik er bij stond!. Wil bij deze iedereen bedanken die op me gestemd heeft! Misschien win ik volgend jaar?????Ploegah schreef:Ja ik ook wel maar de andere auto's waartegen hij moest waren heel erg getuned en super vet. Waren echt op een andere level met duizenden euro's een spullen erin.

van marwijk passion
Hier is de grotere versie van de foto van jeffrey op pagina 1:
[img]http://www.minemail.net/r5/forum/fullspeed.jpg[/img]
Ziet er niet verkeer uit al zeg ik 't zelf

[img]http://www.minemail.net/r5/forum/fullspeed.jpg[/img]
Ziet er niet verkeer uit al zeg ik 't zelf

klasse werk simon! bedankt
van marwijk passion
[offtopic] He jeffrey werk jij bij STOKMAN alkmaar??
-
- Moderator
- Car: Megane
ik denk bij vanmarwijkZERO-X schreef:[offtopic] He jeffrey werk jij bij STOKMAN alkmaar??
Correct me if I am wrong
Geen dank, namelijk GRAAG gedaanjeffrey schreef:klasse werk simon! bedankt

Goeie desktopSimonBalk schreef:Hier is de grotere versie van de foto van jeffrey op pagina 1:
http://www.minemail.net/r5/forum/fullspeed.jpg
Ziet er niet verkeer uit al zeg ik 't zelf![]()

nee, werk inderdaad bij van Marwijk(Leidschendam) 
van marwijk passion
-
- Moderator
van marwijk rullezzjeffrey schreef:nee, werk inderdaad bij van Marwijk(Leidschendam)

-
- Moderator
uh wieJanine schreef:Das niet eerlijk.... Volgens mij ben jij bevooroordeeld...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JA EN JIJ HAD KUNNEN ZORGEN DAT ER NOG 1 STOND ! ! !sikkie schreef:coole foto'smaar waren dat alle gtt's die daar waren? ik heb er ook een gezien met 16" er onder en daar naast stond nog een alpine blauwe met een rolkooi er in!

oké die sloerie foto's doen het ook weer 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
DaŽs Ben van autoschade Labo! Die had 2 weken vrij en dacht:Smasher schreef:die zwarte golf is van een gozer die ik ken, hij komt uit Tholen. Echt een super-vet ding, van dat geluid van die vr6 krijg je echt kippevel nie normaal![]()
mzzl
Zal es wat aan mŽn auto doen...

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Tom schreef:op .nl staan inmiddels wat camping foto's

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
Das mooi.
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
beetje jammer dat daar geen fot's online van gezet worden.sikkie schreef:coole foto'smaar waren dat alle gtt's die daar waren? ik heb er ook een gezien met 16" er onder en daar naast stond nog een alpine blauwe met een rolkooi er in!

Je kan niet verwachten dat als iemand wat foto's maakt, hij alle Renaults ziet en er een plaatje van schiet.Tjabel schreef:beetje jammer dat daar geen fot's online van gezet worden.sikkie schreef:coole foto'smaar waren dat alle gtt's die daar waren? ik heb er ook een gezien met 16" er onder en daar naast stond nog een alpine blauwe met een rolkooi er in!
Je had er zelf toch ook wat kunnen maken Tjabel?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
Als je geen fototoestel bij je hebt gaat dat moeilijk Chris.Ik denk dat je wel weet dat ik dat zo niet bedoel. :-*Chris schreef:Je kan niet verwachten dat als iemand wat foto's maakt, hij alle Renaults ziet en er een plaatje van schiet.Tjabel schreef:beetje jammer dat daar geen fot's online van gezet worden.sikkie schreef:coole foto'smaar waren dat alle gtt's die daar waren? ik heb er ook een gezien met 16" er onder en daar naast stond nog een alpine blauwe met een rolkooi er in!
Vanwaar danTjabel schreef:Als je geen fototoestel bij je hebt gaat dat moeilijk Chris.Ik denk dat je wel weet dat ik dat zo niet bedoel. :-*Chris schreef:Je kan niet verwachten dat als iemand wat foto's maakt, hij alle Renaults ziet en er een plaatje van schiet.Tjabel schreef:beetje jammer dat daar geen fot's online van gezet worden.sikkie schreef:coole foto'smaar waren dat alle gtt's die daar waren? ik heb er ook een gezien met 16" er onder en daar naast stond nog een alpine blauwe met een rolkooi er in!

Dat mag je mij dan eens uitleggen.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kom nou chris natuurlijk heb ik die fotoŽs maar alleen nog geen tijd gehad om ze van de camera af te halenChris schreef:Je kan niet verwachten dat als iemand wat foto's maakt, hij alle Renaults ziet en er een plaatje van schiet.Tjabel schreef:beetje jammer dat daar geen fot's online van gezet worden.sikkie schreef:coole foto'smaar waren dat alle gtt's die daar waren? ik heb er ook een gezien met 16" er onder en daar naast stond nog een alpine blauwe met een rolkooi er in!

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Kheb eigenlijk weinig foto's gemaakt, mijn ogen waren op andere dingen gericht

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Contacteer:
BEDANKT!!Roy schreef:Ok speciaal voor Tjabel![]()
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163470/incoming/speed.JPG[/img]

-
- Contacteer:
wie heeft er een foto met al die sletjes op mijn auto???
paul????
paul????
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break