Hééé. kun je me daar het adres eens van mailen/pm-en? Hebben ze daar ook pneumatische sleutels etc.??Steven (Fiets) schreef:Haha, nou ik vond het nog best goed gaan bij jou hoor RudoRudo schreef:Dank je, óók namens StevenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:trouwens ik heb gelijk een behoorlijk respect gekregen voor de mannen die dit altijd in zo een klote schuurtje doen
dit is dus 3 x niks zonder brug ruimte
Maar er is hier een sleutclub waar je voor weinig geld een brug (1,20 p/u) en gereedschap etc. kan huren. En das idd toch stukken relaxter
Tussentijds projectje Sven en Iwi
Kijk even op de volgende site:robert schreef:een 1 tons kettingtakel kost nieuw plm E90,-.
dan nog een lange buis en wat touw en een stevige boom in de buurt en klaar.
Zo doe ik het.
voor zon kettingtakel moet je wel een beetje zoeken want ze mogen eigenlijk niet meer verkocht worden. Omdat je em heel makkelijk kan overbelasten.
Maar na een beetje zoeken bij boeren-welkoops heb ik em toch gevonden
http://www.toolworld.nl/
Ga dan bovenin naar "online shop", vervolgens in het linkerrijtje naar "handtakels"
Hier kost een 1 tons takel 49,10 euro bij afname van 1 ex.
Bij 2 ex. 40,20 en bij 4 ex. 33,50 per stuk.
Prijzen excl. BTW.
Let wel op: minimale orderbedrag is 125 euro, maar als je er met een aantal mensen besteld moet dat geen probleem zijn natuurlijk.
Steven??Rudo schreef:Hééé. kun je me daar het adres eens van mailen/pm-en? Hebben ze daar ook pneumatische sleutels etc.??Steven (Fiets) schreef:Haha, nou ik vond het nog best goed gaan bij jou hoor RudoRudo schreef:Dank je, óók namens StevenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:trouwens ik heb gelijk een behoorlijk respect gekregen voor de mannen die dit altijd in zo een klote schuurtje doen
Maar er is hier een sleutclub waar je voor weinig geld een brug (1,20 p/u) en gereedschap etc. kan huren. En das idd toch stukken relaxter
-
- Contacteer:
voor pneumatiche sleutel kan je oa in purmerend bij de firma cartal terecht
dat is een groote automateriale leverancier in de kop van noord holland
als je je praatje klaar heb kan je wel korting regelen !!
dat is een groote automateriale leverancier in de kop van noord holland
als je je praatje klaar heb kan je wel korting regelen !!
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
oohw nu weer een update
deze auto blijft project auto voor iwi
hij is nu in het bezit van een of andere zwarte 19 rt met 16" enz
deze auto blijft project auto voor iwi
hij is nu in het bezit van een of andere zwarte 19 rt met 16" enz

-
- Contacteer:
me broertje heeft mijn auto gekocht
het is zelfs zo dat hij nu de tulpen ralley aan het rijden is met deze auto
omdat de auto waar hij als navigator mee ingeschreven is ,op de heen weg naar het begin punt met uitgelopen drijfstanglagers is uitgevallen.
dus ze zijn toen terug gekomen
hij heeft mijn auto gekocht en zijn er gelijk mee vertrokken
alleen nu rijd hij en is zijn maat de navigator
en tja ze rijden buiten de classering vanwege het bouwjaar van de auto
het is zelfs zo dat hij nu de tulpen ralley aan het rijden is met deze auto
omdat de auto waar hij als navigator mee ingeschreven is ,op de heen weg naar het begin punt met uitgelopen drijfstanglagers is uitgevallen.
dus ze zijn toen terug gekomen
hij heeft mijn auto gekocht en zijn er gelijk mee vertrokken
alleen nu rijd hij en is zijn maat de navigator
en tja ze rijden buiten de classering vanwege het bouwjaar van de auto
Jah zit niet zoveel meer op het forum. Kep zo snel geen adres, maar tis wel simpel uit te leggen.:Rudo schreef:Steven??Rudo schreef:Hééé. kun je me daar het adres eens van mailen/pm-en? Hebben ze daar ook pneumatische sleutels etc.??Steven (Fiets) schreef:Haha, nou ik vond het nog best goed gaan bij jou hoor RudoRudo schreef:Dank je, óók namens StevenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:trouwens ik heb gelijk een behoorlijk respect gekregen voor de mannen die dit altijd in zo een klote schuurtje doen
Je komt vanaf de A22 de afrit Beverwijk op, je gaat dan rechtsaf richting centrum. Dan moet je meteen bij de eerste stoplichten helemaal links staan dan rijd je velsen-noord in. bij de eerste verkeerstafel (bijna direct na bocht) ga je rechtsaf.
Dan volg je de weg een klein stukkie en links in de bosjes zit het (nog voor de spoorwegovergang aan de rechterkant)
Het heet het handenarbeidcentrum

En je hebt me nummer..
En we zijn weer een stapje verder met het project
We hebben afgelopen zaterdag gezellig de hele ochtend uitgetrokken om de achterkant te verlagen (door de torsie te verdraaien, zoals ook in een andere topic is te lezen). Totonze stomme verbazing waren we echter al binnen een half uurtje klaar en stond het vijfje blij te pronken op spectaculaire hoogte (of laagte)
Als het een beetje meezit komt er zaterdag nieuw rubber onder (in plaats van winterbanden), eventueel met verse velgen.
Ook ga ik zaterdag een intercom ophalen en kijken voor een tripmaster.
Nu de 4 puntsgordels al op z'n plaats zitten, is het project toch al lekker opgeschoten en herkend zelfs de vorige eigenaar zijn auto niet meer, zelfs niet al rijdt hij er 3 keer op een dag voorbij
Hopelijk kan ik met dit speeltje op de Friday Night Meeting N.H. komen op 5 sept.

We hebben afgelopen zaterdag gezellig de hele ochtend uitgetrokken om de achterkant te verlagen (door de torsie te verdraaien, zoals ook in een andere topic is te lezen). Totonze stomme verbazing waren we echter al binnen een half uurtje klaar en stond het vijfje blij te pronken op spectaculaire hoogte (of laagte)

Als het een beetje meezit komt er zaterdag nieuw rubber onder (in plaats van winterbanden), eventueel met verse velgen.
Ook ga ik zaterdag een intercom ophalen en kijken voor een tripmaster.
Nu de 4 puntsgordels al op z'n plaats zitten, is het project toch al lekker opgeschoten en herkend zelfs de vorige eigenaar zijn auto niet meer, zelfs niet al rijdt hij er 3 keer op een dag voorbij

Hopelijk kan ik met dit speeltje op de Friday Night Meeting N.H. komen op 5 sept.

-
- Moderator
- Car: Megane
ben benieuwdiwi schreef: