Veban is wel goed, het probleem is alleen dat hij er zelf geld aan verdient. Hij heeft mij bijvoorbeeld nooit wat verteld van de motor, terwijl daar toch echt wat problemen mee waren. Deze waren al te zien als je de bougies er ff uitdraaide dus dat was niet al te lastig. Ook over de roest heeft ie het nooit gehad. (bij de dorpels)
Nadat je betaald voor een, verder prima, reparatie is het "Nee nu is tie echt goed."
Maar dat is dus niet zo.
Mja, welke experts kan je dan wel vertrouwen ? Menno zei ook tegen mij bij verkoop dat het een goeie clio was. Nu ben ik er echt van overtuigd dat hij me daarmee niet probeerde te naaien en dat hij er ook van overtuigd was dat het een goeie bak was. (behalve de buitenkant maar dat wisten we bij aankoop). Later was er een probleempje met de stuurbekrachtigingspomp en dat is toen ook goed onderling opgelost, dus menno; repspect.
Maar feit blijft, mijn auto was geen goeie clio, het was een drol met achterberg vlag
Het nadeel is je gaat van zo'n auto houden en dan word je blind voor al die dingen. Gelukkig heeft Jeroen Lubking mijn ogen toen geopend.
Mijn mening over 16v's, je kan massel hebben maar je kan ook verschrikkelijk veel pech hebben. Het beste is als je zelf goed kan sleutelen, dan zijn de problemen ineens een stuk minder groot, want je fixed alles zelf. Misschien is voor jou het beste om bij een aantal experts langs te gaan, zoals Veban en Jeroen Lubking en eens horen wat die te zeggen hebben en dan dat met elkaar vergelijken. Alleen als iedereen groen licht geeft zou ik de reparatie ook echt doen/laten doen, anders rustig in onderdelen verkopen.
Wat Mikeal zegt: allemaal goed bedoeld om jou de ellende te besparen !