Zo, net geconstateerd dat er een fikse scheur in het spruitstuk zit bij de 1ste cilinder..
Maar wat ik wil weten is of er niet meer kapot is, de moter liep onregelmatig en heel laag stationair. En de uitlaatgassen waren zwart en er kwam knap wat roet uit! Kan het zijn dat 1 scheur al die problemen veroorzaakt??
[R11T]Lekkend uitlaatspruitstuk
-
Lijkt mij niet, kan ik me niet voorstellen.Kan het zijn dat 1 scheur al die problemen veroorzaakt??
Er zal wel meer aan de hand zijn.
-
nee, niet de kop.
Ontsteking goed???? bougies/rotor/verdeelkap??
of een probleem met de carburateur???
Is moeilijk.....
Ontsteking goed???? bougies/rotor/verdeelkap??
of een probleem met de carburateur???
Is moeilijk.....
Heb hiervoor wel een probleem met de bougies gehad, werden zwart door een te veel aan CO productie.
Heb ze eergisteren nog gecheckt..leken goed, schoongemaakt en weer erin...en g'woon lopen dat motertje..dus.
Ik dacht eerst aan de pakking voor de spruitstukken maar het bleek een scheur te zijn.
Heb ze eergisteren nog gecheckt..leken goed, schoongemaakt en weer erin...en g'woon lopen dat motertje..dus.
Ik dacht eerst aan de pakking voor de spruitstukken maar het bleek een scheur te zijn.
Probleem voor probleem oplossen dat werkt het makkelijkste. Dus eerst maar eens dat spruitstuk vervangen en dan weer eens verder kijken denk ik dan.
S
nder
S

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoe vroeg was je wel niet wakker om dit normaal/helder te kunnen typen man????Sander schreef: Posted: Today at 5:47 am
Snder
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Als je vroeg op staat duurt de dag lekker lang.Frits schreef:Hoe vroeg was je wel niet wakker om dit normaal/helder te kunnen typen man????Sander schreef: Posted: Today at 5:47 am
Snder
GR.Frits
S

Effe een update van de werken...
Het lijkt allemaal van een ander ontwerp te zijn, er is namelijk ook een verbinding tussen uitlaat-
en inlaatspruitstuk in het middelste gedeelte.
Er staan nummers op: 11T(ph1) = 710,
5 GTT (ph1) = 783.
Niet hetzelfde dus, ik ga proberen om het te lassen tenzij er nog iemand iets heeft liggen wat aan de omschrijving voldoet...
Het lijkt allemaal van een ander ontwerp te zijn, er is namelijk ook een verbinding tussen uitlaat-
en inlaatspruitstuk in het middelste gedeelte.
Er staan nummers op: 11T(ph1) = 710,
5 GTT (ph1) = 783.
Niet hetzelfde dus, ik ga proberen om het te lassen tenzij er nog iemand iets heeft liggen wat aan de omschrijving voldoet...