Mijn water tempratuur kwam nooit echt lekker op zijn tempratuur. Nou dat was wel makkelijk op te lossen even een nieuwe thermostaat erin zetten. Dus ik vorige week een niewe themrostaat op gehaald 12€, dus dat scheelde weer, niet zo duur. Nou vanavond zou ik dat dan doen, leek niet zo moeilijk. Aangezien ik toch de thermostaat ging vervangen dacht ik dan kan ik net zo goed al het koelvloeistof er maar ff uithalen en nieuwe in doen. dus ik eerst maar de dop van het expansie vat eraf en daarna de onluchtings nippel eraf. En vervolgens kon de onderste slang van de radiator eraf. Jemig wat een gekloot zeg om die slang los te krijgen want je kan er ook zo lekker bij als je geen brug hebt. maar uiteidelijk toch gelukt. Ik had een emmer onder de auto staan om het op te vangen maar daar ging verdomd ook nog wat naast (geeft niet toch op pakeerplek naast huis). En toen dacht ik het moeilijkste gehad te hebben maar dat viel ff tegen. Ik wou met mijn torx zet het huis om de thermostaat los maken (3 bouten als ik dat goed had), nou ik begon met 1 die zat wel heeeeeel vast en de 2 ook maar de 3 ging wel los, en toen kwam het. Ik weer 1 van de andere 2 proberen en wat denk je torx bout stuk gedraaid

En het was al zo een rot passen want de mooie renault cross auto ging de 1ste cross ook al stuk.