Kan mij iemand helpen aan een plaatje die laat zien hoe de koppelingskabel bij het pedaal moet lopen.
De kabel zelf lag er in een 20 min. in, maar het aansluiten op het pedaal wil niet lukken

Daar kan mijn probleem wel eens vandaan komen... Wat krijg je voor effect als je dit niet goed monteerd? Er breken tandjes af, maar gaat ie dan ook herrie maken (kraken/schuren)?Marc schreef:Zorg er wel voor dat het tandwieltje van het stel- mechanisme helemaal ontspannen is anders kunnen er tandjes afbreken tijdens intrappen, zoals bij mij![]()
![]()
Cheers
Volgens mij heb ik dat ook en dan heb je dus als je de pedaal intrapt dat ie niet helemaal goed terugkomt.....of is dit weer wat anders ?Merijn schreef:Daar kan mijn probleem wel eens vandaan komen... Wat krijg je voor effect als je dit niet goed monteerd? Er breken tandjes af, maar gaat ie dan ook herrie maken (kraken/schuren)?Marc schreef:Zorg er wel voor dat het tandwieltje van het stel- mechanisme helemaal ontspannen is anders kunnen er tandjes afbreken tijdens intrappen, zoals bij mij![]()
![]()
Cheers
Dit probleem heb ik dus ook exact op die manier...Serge1916V schreef:Volgens mij heb ik dat ook en dan heb je dus als je de pedaal intrapt dat ie niet helemaal goed terugkomt.....of is dit weer wat anders ?Merijn schreef:Daar kan mijn probleem wel eens vandaan komen... Wat krijg je voor effect als je dit niet goed monteerd? Er breken tandjes af, maar gaat ie dan ook herrie maken (kraken/schuren)?Marc schreef:Zorg er wel voor dat het tandwieltje van het stel- mechanisme helemaal ontspannen is anders kunnen er tandjes afbreken tijdens intrappen, zoals bij mij![]()
![]()
Cheers![]()
Ik hoor en voel hem soms wel goed terugkomen...trouwens bij mij is dat alleen bij warme motor!!
Merijn, heb je dan ook als je motor warm is en je rijdt bv op de snelweg, en voelt dan met je linker voet de koppeling dan je hem (soms) half ik kunt trappen ---> zonder druk ?!Dit probleem heb ik dus ook exact op die manier...En alles is splinternieuw.
Een jaar geleden was dit ook niet zo erg jaMerijn schreef:Niet zo extreem, maar daar komt het wel op neer, ja...