Verloren ...

een GTT zonder T,dus ja op lage compressie verlies je zelfs van een trabantjeRory schreef:Riel? Wat deed je? of zat je te slapen in je R5GTT?
Hmmmm mysterie
hoeveel bar zeg je???????????????????????????????????????????????????Ivo8hoven schreef:Nou jongens, waren we gisteravond bij JL Tuning om wat aan Tjabels GT te doen, zegt Jeroen ineens:
"he, wil jij mn monteur even naar huis brengen???
Ja tuurlijk, hoe?
In mn 21 Turbo natuurlijk....![]()
![]()
![]()
Even netjes warmgereden zoals t hoort, en dan op de rijksweg A13 wil ik een auto inhalen....., je moet met deze auto dus eerst van rijbaan veranderen, voordat je gas gaat geven...![]()
T is echt niet te beschrijven wat een (turbo) kick je krijgt met 1,8 bar![]()
SUPER, sprakeloos.......
Even hoogst illegaal naar de 225 km, zonder moeite!!!
Jeroen, dank je voor deze ervaring, en wees zuinig op zo'n mooie machiene
Zo'n Ka trekt gemeen hard op. Ik geloof dat ze tegenwoordig 70 pk op die kleine wieltjes zetten en hij weegt slechts iets van 750 kilo, als ik het me goed herinner.Riël schreef:Ikke tegen een ford KA...
Verloren ...huil
jij bent ook echt een gekke belggille schreef:naast me stond zo een papa's kindje in denkelijk papa zijn slk 320,met zijn bloedmooi blondine ernaast![]()
.
ff gassen dus bij het volgende licht ik ff raampje naar omlaag,met de vraag aan die blondine,kom en stap in een zelf betaalde auto die bovendien,ff papa's bakje een poepje heeft laten ruiken.
p.s ze had een smile van oor tot oor![]()
,en hij durfde me nie meer aankijken.bij het derde stoplicht een noordafrikaan in een bmw 325i,maar ik deed de moeite nie,want ik heb weer een gat in een turboslang geblazen
![]()
Rij je zeker 25 kw.Sander schreef:Was net een stukje aan het rijden met de motor. Toen stond ik bij het stoplicht en er stond een bmw(auto). Hij gaf me daar een spuit gas ik kon hem maar net bij houden met de motor.Maar ja het was ook een splinter nieuwe M3
![]()
Snder
Nee een Duc.RO 16v schreef:Rij je zeker 25 kw.Sander schreef:Was net een stukje aan het rijden met de motor. Toen stond ik bij het stoplicht en er stond een bmw(auto). Hij gaf me daar een spuit gas ik kon hem maar net bij houden met de motor.Maar ja het was ook een splinter nieuwe M3
![]()
Snder
heheSander101 schreef:Sportief dat Riel het toch eventjes meldt
150? Nou Nou, pas maar op voor ceryl met zijn MicraRiël schreef:heheSander101 schreef:Sportief dat Riel het toch eventjes meldt
Ik kan gas geven wat ik wil maar in de 2,3,4 of 5 trekt ie evenhard boven 3000 toerenheeft helemaal geen zin. 18 sec 0-100 btw top 150 olé.
Abel schreef:en toen de halve dag harken![]()
![]()
900SSieRO 16v schreef:Welk model???? toch niet de 916 of 996
Leuk motortje.Sander schreef:900SSieRO 16v schreef:Welk model???? toch niet de 916 of 996
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/12_ducati.JPG[/img]
996 die komt de volgende keer. Die kost op het ogenblik ongeveer 15.000 euro (2de hands voor de mensen die dat niet weten)
Snder
Sorry maar ik weet niet wat voor motor dat is, heb geen foto?RO 16v schreef:Ik rij zelf een Hayabusa.
Was dat niet de snelste productie motor op de markt??met ongeveer evenveel pk als de 16v?Sander schreef:Sorry maar ik weet niet wat voor motor dat is, heb geen foto?RO 16v schreef:Ik rij zelf een Hayabusa.
Snder
Heet normaal gesproken een Suzuki GSX- 1300R, Hayabusa is een bijnaam, komt van een Japanse roofvogel die +300 km/h een aanval inzet.Sander schreef:Sorry maar ik weet niet wat voor motor dat is, heb geen foto?RO 16v schreef:Ik rij zelf een Hayabusa.
Snder
jij liever dan ik,RO 16v schreef:
Ik heb al 325 op de teller gehad.