[GTT ph2] diameter standaard uitlaat?
-
- Contacteer:
origineel gtturbo fase 1 en 2 is 51mm.
-
Als een pijp een binnendiameter van 51 heeft en een wanddikte van 1,5 mm dan is de buitendiameter...............................................54 mm 

-
- Contacteer:
uitlaat buiten diameter voor een standaard gtt,is 51mm.
Je kan evt over het eindstuk van je middenpijp een stuk oud uitlaat schuiven.Dan je omp demper erover heen en goed vastdraaien.
Als ik een sebring einddemper moet monteren kom ik dit probleem ook wel eens tegen.De aanluiting hiervan is bij sommige net iets te groot.
Je kan evt over het eindstuk van je middenpijp een stuk oud uitlaat schuiven.Dan je omp demper erover heen en goed vastdraaien.
Als ik een sebring einddemper moet monteren kom ik dit probleem ook wel eens tegen.De aanluiting hiervan is bij sommige net iets te groot.
-
Ik wist natuurlijk niet of dit het geval is (wat dus niet is volgens JL), maar ik denk: Ik laat het toch effe weten!Als een pijp een binnendiameter van 51 heeft en een wanddikte van 1,5 mm dan is de buitendiameter...............................................54 mm

-
Tja, wat moet ik daar nou op zeggen...........?????????????Wat is 'ie toch slim, he, die Reinier.
Ik kan er niks aan doen, het is nou eenmaal zo???????!!!!!
zie had ik het toch goed
. Maar nergens stond of het om de binnenmaat gaat of buitenmaat. Enne tom als je goed in mijn reply leest dan lees je dat ik mijn pijp nooit heb opgemeten en ook tot nu toe het nut er nog niet van in zie. lees het nog eens en dan begrijp je hem vast wel.

There will be plenty of time to rest when your dead