De Onbekende Renault.
Zeker weten dat ik dat was!oxje schreef:Vanmiddag rond 16:15 op het hubertus viaduct, een van de Haagse GTT's, volgens mij was het Floris
ik stond de andere kant op... in de file

eindelijk wordt ik eens gespot!

Deze zie ik ook weleens in Dordt rijden!edwinvr schreef:vanochtend 8.15 uur in Dordrecht bij het NS-station... blauwe 19 16v, dikke 5-spaaks velgen van PCW, dikke uitlaat... zat een dame in -> wie o wie?!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-
- Moderator
- Car: Megane
oh ja vanochtend prins alexander in r'dam een witte clio 16v kenteken beginnend met XT en twee vrouwen erin
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Vanmorgen :
- Maastunnel
- Rode Clio 16v
- verlaagd
- netjes maar vies.
Vanavond :
- A15 net na Spijkenisse
- Zilveren Clio 16
- groene bumperset
- doorzichtige RTC jaarafsluiting stikker achterop
- achterkant zag er vreemd, maar strak uit.
- effe toeteren, duimpje omhoog en weer verder
Wie waren dit?
- Maastunnel
- Rode Clio 16v
- verlaagd
- netjes maar vies.
Vanavond :
- A15 net na Spijkenisse
- Zilveren Clio 16
- groene bumperset
- doorzichtige RTC jaarafsluiting stikker achterop
- achterkant zag er vreemd, maar strak uit.
- effe toeteren, duimpje omhoog en weer verder
Wie waren dit?
.:: TurboPowerr ::.
Vorige week zaterdag bij mn korfbalcluppie...
Clio (RSI?) grijs, leren interieur, 16v stuurtje en houten pook, leuke velgjes. Ding zag er goed uit, alleen het renaultteken zat niet meer in de kap...
O ja en een 100 mm Devil!
Had alleen geen stickers meer
Clio (RSI?) grijs, leren interieur, 16v stuurtje en houten pook, leuke velgjes. Ding zag er goed uit, alleen het renaultteken zat niet meer in de kap...
O ja en een 100 mm Devil!

Had alleen geen stickers meer

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Bijna vergeten :
- Kralingen
- Blauwe 5 GT Turbo phase II
- Rode Spiegels
- nette auto maar kan wat aandacht gebruiken
- nu in het bezit van een stel stikkers onder zijn ruitewisser
Wie ik heb hem al meerdere malen gespot staat altijd geparkeerd in de buurt van de Fortis bank
- Kralingen
- Blauwe 5 GT Turbo phase II
- Rode Spiegels
- nette auto maar kan wat aandacht gebruiken
- nu in het bezit van een stel stikkers onder zijn ruitewisser
Wie ik heb hem al meerdere malen gespot staat altijd geparkeerd in de buurt van de Fortis bank
.:: TurboPowerr ::.
klopt..ook gezien:DFrits schreef:Vanmorgen op school: HTS Arnhem
een rode clio 16v helemaal standaard.
kentenken begint met GB. rest weer vergeten.
gr.Frits
verder nog op school op parkeerterrein van HTS-A williamsblauwe R1916V ph I verlaagd, uitlaatje, verder netjes... Wie biedt??
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
en mij heb je weer niet gezien?? stond er in de buurt. maar ik moet toe geven ben maar heel even op school geweest. En alleen aande goede kant natuurlijk~Haas~ schreef:klopt..ook gezien:DFrits schreef:Vanmorgen op school: HTS Arnhem
gr.Frits
verder nog op school op parkeerterrein van HTS-A williamsblauwe R1916V ph I verlaagd, uitlaatje, verder netjes... Wie biedt??
gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
was ook maar heel ff op school...was met een vriend van me meegereden...Niet toevallig zien staan: knalpaarse kever, kleine breede soepketel 13'ers eronder, buikje op de grond?Frits schreef:en mij heb je weer niet gezien?? stond er in de buurt. maar ik moet toe geven ben maar heel even op school geweest. En alleen aande goede kant natuurlijk~Haas~ schreef:klopt..ook gezien:DFrits schreef:Vanmorgen op school: HTS Arnhem
gr.Frits
verder nog op school op parkeerterrein van HTS-A williamsblauwe R1916V ph I verlaagd, uitlaatje, verder netjes... Wie biedt??![]()
gr.Frits
Zal de volg x beter opletten iig

Een vrouwelijke (!) collega van mij heeft vanochtend, volgens haar, een identieke wagen aan de mijne (dus Willi) bij mijn werk langs zien rijden. Dus, wie-o-wie reed er met zijn Williams (of blauwe 16v met goudkleurige velgen) op de Larenweg in 's-Hertogenbosch rond 8:25? Tom?
Gisteren Rory ook nog gespot, maar die zat niet helemaal op te letten, volgens mij!
Gisteren Rory ook nog gespot, maar die zat niet helemaal op te letten, volgens mij!

Ow heb je niet eens gezien joh, waar dan ergens?Merijn Posted:
Een vrouwelijke (!) collega van mij heeft vanochtend, volgens haar, een identieke wagen aan de mijne (dus Willi) bij mijn werk langs zien rijden. Dus, wie-o-wie reed er met zijn Williams (of blauwe 16v met goudkleurige velgen) op de Larenweg in 's-Hertogenbosch rond 8:25? Tom?
Hebbie me trouwens gister niet horen voorbij jagen? Was rond 14.00, had namelijk nog wat haast

-
afgelopen zondag rond 18uur op de wandelboslaan in tilburg gespot, een knaloranje verlaagde renault4 met geblindeerde ruiten 

Dinsdag 15 april... gespot in Weert
Een lid (volgens mij), hij had tenminste een rtc kentekenhouder.. en een citroen 16v teken op zijn klep..
Hij was wiliams bleu met lm zilveren wielen
kenteken 74-DZ-TB
Mooie wagen, zag er goed uit... van de achterkant

Een lid (volgens mij), hij had tenminste een rtc kentekenhouder.. en een citroen 16v teken op zijn klep..
kenteken 74-DZ-TB
Mooie wagen, zag er goed uit... van de achterkant

Never drive faster than your guardian angel can fly...
-
- Moderator
- Car: Megane
dit is een clio tochNoyd schreef:Dinsdag 15 april... gespot in Weert
kenteken 74-DZ-TB
Mooie wagen, zag er goed uit... van de achterkant![]()
![]()
-
Dit is die Clio waar jij het over had, staat te koop.
Kom jij trouwens vaker in Weert?
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=9766
Kom jij trouwens vaker in Weert?
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... php?t=9766
-
gisteren in zwolle bij de innovam gezien een bmw 5 serie met een rtc sticker op de achterruit 

Gisteravond in Den Haag, bij mijn coffeeshop [img]http://www.gamers-forums.com/smilies/cw ... /eek13.gif[/img] op de hoek van de Bilderdijkstraat/Vondelstraat, witte 5 GTT Phase 2, RF-DJ-**, verlaagd, verder orgineel.
Zag er op zich netjes uit, beetje roest bij deurhoeken, apart schuifdakje.
Zag er op zich netjes uit, beetje roest bij deurhoeken, apart schuifdakje.
Laatst gewijzigd door Goof op vr 18 apr 2003 7:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Vanavond gespot in:
Nijmegen:
- Blauwe clio16v, zag er netjes uit
- Zwarte clio16v, ook netjes en lekker laag, kon wel een wasbeurt gebruiken geloof ik (bij station in de buurt beide)
Op a73 van boxmeer naar nijmegen:
- zwarte renault 5 gt turbo, met spoiler in het midden van het achterraam ongeveer.
Iemand?
Nijmegen:
- Blauwe clio16v, zag er netjes uit
- Zwarte clio16v, ook netjes en lekker laag, kon wel een wasbeurt gebruiken geloof ik (bij station in de buurt beide)
Op a73 van boxmeer naar nijmegen:
- zwarte renault 5 gt turbo, met spoiler in het midden van het achterraam ongeveer.
Iemand?
some people are alive only because it's illegal to kill them
Nee, dat is daar waar ik nog wel 's hangChrisv schreef:Heb jij een coffeeshop dan?

Vannochtend weer een onbekende GT

Bleu Sport of Phase 2 in Bleu Sport jasje, volgens mij gewone Phase 2 velgen, YD-33-**
Verlaagd, dikke uitlaat, kinderzitje achterin (?!), 2 bokken voorin

Volgens mij heb ik die ook es zien rijden op de N44, alleen toen zat er alleen een ouwe vent in die niet op of om keekGoof schreef:Nee, dat is daar waar ik nog wel 's hangChrisv schreef:Heb jij een coffeeshop dan?
Vannochtend weer een onbekende GT
Bleu Sport of Phase 2 in Bleu Sport jasje, volgens mij gewone Phase 2 velgen, YD-33-**
Verlaagd, dikke uitlaat, kinderzitje achterin (?!), 2 bokken voorin.
Don't walk the grass... smoke it
Vandaag gespot in schildwolde. Een alpine blauwe gtt phase1. Ziet er erg netjes uit. Bumpers en skirts meegespoten in kleur (wannabe phase2
).Tegenover bij garage kwant: Een gtt phase1 in complete raceuitvoering. Ziet er erg kewl uit.

There will be plenty of time to rest when your dead
-
Ok, ik heb er weer een paar gezien vandaag tijdens het werk:
In enschede:
Clio Williams, kenteken: JN-SF-20. stond bij een huis geparkeerd, vraag me niet waar want ik ben absoluut niet bekend daar
Op de A50:
Clio 16v zwart met als ik het goed gezien heb een deuk ergens voor in de motorkap.
Clio 16v williamsblauw, deze had gele spiegels.
Iemand?
Over die in nijmegen, dat zou goed jesper kunnen zijn, ik had alleen de achterkant gezien.
In enschede:
Clio Williams, kenteken: JN-SF-20. stond bij een huis geparkeerd, vraag me niet waar want ik ben absoluut niet bekend daar

Op de A50:
Clio 16v zwart met als ik het goed gezien heb een deuk ergens voor in de motorkap.
Clio 16v williamsblauw, deze had gele spiegels.
Iemand?
Over die in nijmegen, dat zou goed jesper kunnen zijn, ik had alleen de achterkant gezien.
some people are alive only because it's illegal to kill them