Zoals sommige van jullie hebben gelezen hier op het forum heb ik een 19 16V Cabriolet gekocht. Alleen ben ik nog niet helemaal tevreden over mij audio.
Voorin de deuren zit een JBL compo setje, en achterin is in de zijkant ruimte voor van die vierkante 10x10 speakertjes. Hier zitten deze ook in van pioneer, maar je kunt het al raden hier komt weinig uit.
Nu heb ik zelf nog van die ovale 3- wegs van pioneer liggen, maar aangezien ik geen hoedenplank heb kan ik deze niet kwijt. Nu zit er aan te denken een soort kist te maken voor in kofferbak waar ik deze in doe. In de kofferbak ligt trouwens ook al een actieve subwoofer van Caliber.
Maar heeft iemand nog andere ideeën om het geluid beter te krijgen zonder ergens te moeten boren/verbouwen e.d.?
Gr.
Emiel
Speakers in een 19 Cabrio
Je speakers in een box in de achterbak heeft zeker bij jou auto geen zin. Tis bij een cabrio een nagenoeg afgesloten ijzeren achterbak. De hoge tonen komer daar nooit uit en een sub had je al (klinkt trouwens superieur in een R19 cabrio; lekker diep). Keb zelf ook een cabrio gehad; ik had achterin JBL gti 13 cm. zijn nogal prijzig maar komt weergaloos geluid uit!! Zijn slechts kleine aanpassingtjes voor nodig. Su6
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!