[R5]Waar zit de schakelaar/ het contactje achteruitrijlicht
M'n achteruitrijlichtje doet het niet meer en naar het geheel doorgemeten te hebben kwam ik tot de conclusie dat ie de fitting geen stroom krijgt. Dus wie weet waar het contactje/ schakelaartje zit van het achtweruitrijlichtje van een Renault 5????
heeft mijn gtt ook wel is last van.
soms doet ie het wel als je je koppeling iets laat op komen heel raar.
controleer je dikke stekker is bij L lamp volgens mij zit daar ook de aansluiting van achteruitrijligt.
schakelaar zelf zit volgens mij in de bak.
soms doet ie het wel als je je koppeling iets laat op komen heel raar.
controleer je dikke stekker is bij L lamp volgens mij zit daar ook de aansluiting van achteruitrijligt.
schakelaar zelf zit volgens mij in de bak.
trek de stekker los en verbind met een splitpen cq paperclip het stekkertje door! brandt het lampje nu? zo ja, Is je achteruitrijschakelaar kapot.....
van marwijk passion
-
Dan heb jij een HEEL bijzonder VijfjeAls ik het goed heb ben ik hem laats tegen gekomen aan de versnellings pook. Onder het hoesje, weet het eigelijk zeker.
Zit bij ELKE JB1 JB3 en JC5 inderdaad aan de linkerkant, bij de aandrijfas.
Ja sorry was ff een foutje van mijn kant. Was in de war met mijn schakelaartje van de LACHGAS inspuitingcanonballman schreef:Dan heb jij een HEEL bijzonder VijfjeAls ik het goed heb ben ik hem laats tegen gekomen aan de versnellings pook. Onder het hoesje, weet het eigelijk zeker.![]()
Zit bij ELKE JB1 JB3 en JC5 inderdaad aan de linkerkant, bij de aandrijfas.