Hallo regelaars van de club! ik heb een vraagje, ik heb namelijk geprobeerd me in te schrijven als lid van jullie club en heb dus twee weken geleden 35 euri overgemaakt naar den haag. op 13 mrt is het geld afgeschreven, maar ik heb nog nix gehoord?
Mijn gegevens;
[edited by moderator]
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik ik wil ook bij t cluppie horen
Als jij je betaling duidelijk gedaan heb met de inschrijving, komt dat helemaal goed. De persoon die de schatkist bewaart heeft net afstand moeten doen van zn autootje, dus heb idd geduld.
Ennuh, het lijkt me niet zo slim je adres zo op internet te zetten...
pm paul (ploegah) anders even. Hij is de penningmeester en kan waarschijnlijk wel bevestigen dat alles in orde. Houd er wel rekening mee dat zijn auto sinds een paar dagen niet meer rijd
Ut duurt idd een beetje aan de lange kant.
Ik heb mezelf lid gemaakt op de openingsmeeting jl.
Maar ik krijg nu pas een bevestigingsbrief.
Dus ff afwachten en het komt allemaal wel voor elkaar
Tom schreef:pm paul (ploegah) anders even. Hij is de penningmeester en kan waarschijnlijk wel bevestigen dat alles in orde. Houd er wel rekening mee dat zijn auto sinds een paar dagen niet meer rijd
Helaas, dat werkt niet zo. Ik heb al tig PM's naar Paul gestuurd, maar nooit een bevestiging gehad. Ik heb al voor de jaarwisseling betaald voor 2003 en tot op heden heb ik niets, maar dan ook niets gehoord.
Persoonlijk vind ik dat een groot verbeterpunt voor de toekomst...
Arie16v schreef:Ut duurt idd een beetje aan de lange kant.
Ik heb mezelf lid gemaakt op de openingsmeeting jl.
Maar ik krijg nu pas een bevestigingsbrief.
Dus ff afwachten en het komt allemaal wel voor elkaar
bevestigingsbrief of de brief met inloggegevens?? want ik ben ook lid geworden op de meeting en heb nu(gister) mn inlog gegevens gekregen. alleen nog niet uitgeprobeerd maar ik ga er vanuit dat het goed is gekomen.
en het blijft vrijwilligers werk dus het kan wat langer duren. Niet iedereen heeft altijd tijd.
Tom schreef:pm paul (ploegah) anders even. Hij is de penningmeester en kan waarschijnlijk wel bevestigen dat alles in orde. Houd er wel rekening mee dat zijn auto sinds een paar dagen niet meer rijd
Helaas, dat werkt niet zo. Ik heb al tig PM's naar Paul gestuurd, maar nooit een bevestiging gehad. Ik heb al voor de jaarwisseling betaald voor 2003 en tot op heden heb ik niets, maar dan ook niets gehoord.
Persoonlijk vind ik dat een groot verbeterpunt voor de toekomst...
klopt, ik heb ook al lang geleden betaald voor 2003 maar dat zal wel goed zitten. En dat is iid een verbeterpunt
Ik heb hem ook thuis gekregen! t.a.v. reMco Vos, nu nog 1x ik heet reNco Vos echt ik heb het nog zo gezegd het is WEL met een N! Hoe kan ik dit laten veranderen, bij Chris....?? Ploegah??
Vosje schreef:Ik heb hem ook thuis gekregen! t.a.v. reMco Vos, nu nog 1x ik heet reNco Vos echt ik heb het nog zo gezegd het is WEL met een N! Hoe kan ik dit laten veranderen, bij Chris....?? Ploegah??
of een mail naar martijn T. heb ik ook gedaan bij mij klopte het ook niet.
Vosje schreef:Ik heb hem ook thuis gekregen! t.a.v. reMco Vos, nu nog 1x ik heet reNco Vos echt ik heb het nog zo gezegd het is WEL met een N! Hoe kan ik dit laten veranderen, bij Chris....?? Ploegah??
mijn lidmaatschap heb ik ongeveer 3 dagen geleden op de bus gedaan... moet ik hoop nu dus niet een aantal maanden te gaan wachten das wel weer minder.....
Ik krijg nu pas een bevestiging, en heb me op de openingsmeeting opgegeven, dus t duurt wel een heel tijdje hoor. En mn pasje krijg ik nog weer later toegestuurd ivm het drukken van de kosten ofzoiets...