[R5GTT]Graag wat foto's van spoilertjes, liefst op een 5je

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Benny_R

Zoals de topicnaam al zegt zou ik graag wat foto's willen van 5jes met andere dan originele spoilers. Wil der namelijk ook in de loop van mun project een andere op zetten.

Natuurlijk ken ik de K-Tec spoiler die combat style. Die vind ik net iets TE. die andere aluminium verstelbare lijkt me wel wat. (hou wel van knopjes :D )van deze hebben ze maar 1 foto bij K-Tec en dat vind ik nou niet zo'n goeie dus als iemand hier een foto van heeft graag.

Ook vind ik nergens op het forum een foto van een ax-spoiler...

En dan nog een vraagje. ik heb nu de achterklep geschuurd wat moet er met die pinnetjes gebeuren als er een andere spoiler op komt? deraf dan maar???

Thanx mzzls.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

[rsi]peerke

hij zei spoilertjes :lol:
gerjo

tis toch mooi?? :lol: heeft ie een idee waar die voor kan sparen :D
toet doet mijn toeter
Benny_R

Mmmmm, misschien bedoelde ik die met net iets TE! :D :D :D :D
red_Turbo

Benny_R

Dat is al meer in de richting! Kent niemand die spoiler van K-Tec die je in de auto kunt verstellen. Niet dat dat je rijgedrach onder de 180 zal beinvloeden maaja :wink: . Op die foto van K-Tec zelf vind ik um iets te veel op het dak zitten. Ik vind het mooier als een beetje over de bovenkant van je klep valt. Ik kan dat niet echt goed zien op die foto. [img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... poiler.jpg[/img]
Marcel B.

Het lijkt een beetje op een clio maxi spoiler...
Don't walk the grass... smoke it
Tijn
Contacteer:

Benny_R schreef:Dat is al meer in de richting! Kent niemand die spoiler van K-Tec die je in de auto kunt verstellen. Niet dat dat je rijgedrach onder de 180 zal beinvloeden maaja :wink: . Op die foto van K-Tec zelf vind ik um iets te veel op het dak zitten. Ik vind het mooier als een beetje over de bovenkant van je klep valt. Ik kan dat niet echt goed zien op die foto. [img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... poiler.jpg[/img]
Die kan je niet van binnenuit verstellen hoor. Je kan hem bij montage afstellen zoals je hem wilt hebben, verder niet.
Benny_R

Tijn schreef:
Benny_R schreef:Dat is al meer in de richting! Kent niemand die spoiler van K-Tec die je in de auto kunt verstellen. Niet dat dat je rijgedrach onder de 180 zal beinvloeden maaja :wink: . Op die foto van K-Tec zelf vind ik um iets te veel op het dak zitten. Ik vind het mooier als een beetje over de bovenkant van je klep valt. Ik kan dat niet echt goed zien op die foto. [img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... poiler.jpg[/img]
Die kan je niet van binnenuit verstellen hoor. Je kan hem bij montage afstellen zoals je hem wilt hebben, verder niet.
Ow dat maakt um dan weer un stuk minder interessant he :wink: . Lijkt me wel stoer beetje corrado-achtig die hebben dat wel he... :-* :D
Benny_R

Heb eff mun bumper gefotografeerd en +- gemaakt hoe ik um wil hebben...

Originele pic:
[img]http://members.home.nl/renkens/Pics/org_bumper.jpg[/img]
Hoe ik um +- Ga proberen te maken...
[img]http://members.home.nl/renkens/Pics/tuned_bumper.jpg[/img]
Racegaas is een beetje karis maar tis wel leuk om te kijken hoe die 4 clear foglights van k-tec op ja autootje staan... :)

iemand nog suggesties?
Riël
Über-Spammer

Ow dat maakt um dan weer un stuk minder interessant he :wink: . Lijkt me wel stoer beetje corrado-achtig die hebben dat wel he... :-* :D[/quote]

Kijk je wel uit wat je zegt jong ? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
peter5GTTurbo
Contacteer:

Suggestie:
ipv van ronde hoeken bij die luchthapper, gewoon recht maken.
vind ik persoonlijk mooier. :D
Benny_R

Riël schreef:Ow dat maakt um dan weer un stuk minder interessant he :wink: . Lijkt me wel stoer beetje corrado-achtig die hebben dat wel he... :-* :D
Kijk je wel uit wat je zegt jong ? :)[/quote]

Hehe ja laat ralf dat maar niet lezen! Neejoh vind een corrad relaxder dan een golf. En als ik er iemand met een corrado vr6 komt en zegt ruilen tegen je 5je.... mmmmm kweenie wat ik zou doen.
:p Maaja tuurlijk liever een willy alleen al voor het merk en de club he! haha :D
Tom
Moderator
Car: MB

als de koel capaciteit van de rad. maar niet achteruit gaat !!!1 Die heb je namelijk zeer hard nodig bij een GTT
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Riël
Über-Spammer

Benny_R schreef:
Riël schreef:Ow dat maakt um dan weer un stuk minder interessant he :wink: . Lijkt me wel stoer beetje corrado-achtig die hebben dat wel he... :-* :D
Kijk je wel uit wat je zegt jong ? :)
Hehe ja laat ralf dat maar niet lezen! Neejoh vind een corrad relaxder dan een golf. En als ik er iemand met een corrado vr6 komt en zegt ruilen tegen je 5je.... mmmmm kweenie wat ik zou doen.
:p Maaja tuurlijk liever een willy alleen al voor het merk en de club he! haha :D[/quote]

Dat is 't niet helemaal, maar ik heb zo'n spoiler inclusief electrisch stellend mechanisme in de garage liggen ... en 't staat best mooi op de 5 ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Benny_R

zal dadelijk eff de foto plaatsen met gewoon rechthoekig racegaas...

Heb trouwens ergens op het forum een x een gtt gezien met golf 3 happers in de bumper vond het er echt erg strak uitzien! (zilvere)

weet iemand die te vinden xie um nergens?
Benny_R

nu heeft ie rechthoekig racegaas...

BTW dit zijn die vette happertjes in de bumper:
[img]http://www.carstyling.net/gallery-data/ ... ce/014.jpg[/img]
Chrisv

zoals jij de bumper wil gaan maken ben ik hem nu ook aan het maken. Wil tussen mijn dubbele mistlichten ook gaas maken en ook happertjes in de bumper.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Plaats reactie