kleur draad voor inbouwen route informatie systeem scenic'01

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Ben opzoek naar de kleur van de draad die komt vanaf de km-teller en die een puls geeft t.b.v. een route informatie systeem. Deze draad zou in de buurt van de autoradio moeten zitten. Het gaat hier om een Renault Scenic 1.9 DTI uit 2001 (nieuw model). :)
StevenK
Contacteer:

Als we toch bezig zijn, ik zoek diezelfde draad nog in m'n RS (om de tripmaster aan te sluiten)
Tijn
Contacteer:

als je de speedpuls bedoelt, moet je jean-paul even vragen denk ik (hier op het forum)

die bouwt voor zijn werk onder andere caraudio en navigatiesystemen in (proline, haarlem)

ze willen ze ook wel eens achter de tellerbak verstoppen
Robke
Car: Lexus IS250

Jan schreef:Ben opzoek naar de kleur van de draad die komt vanaf de km-teller en die een puls geeft t.b.v. een route informatie systeem. Deze draad zou in de buurt van de autoradio moeten zitten. Het gaat hier om een Renault Scenic 1.9 DTI uit 2001 (nieuw model). :)
Als het goed is is het een grijze draad en die kun je achter de klokunit vinden in een grijze stekker.
Als hij daar niet zit zou die grijze draad ook op de versnellingsbak moeten zitten.
Bas Blue Sport

VOOR BEIDE AUTO`S ZITTEN ZE WAARSCHIJNLIJK IN DE VOEDINGSSTEKKER VAN DE RADIO. AAN DE ANDERE KANT VAN DE STEKKER WAAR DE PLUS EN DE MASSA ZITTEN, FF MET EEN HETZ METER NAMETEN....
Anonymous

Bas RSI (moersleutel) schreef:VOOR BEIDE AUTO`S ZITTEN ZE WAARSCHIJNLIJK IN DE VOEDINGSSTEKKER VAN DE RADIO. AAN DE ANDERE KANT VAN DE STEKKER WAAR DE PLUS EN DE MASSA ZITTEN, FF MET EEN HETZ METER NAMETEN....
uh je caps-lock staat aan :lol: Verder is die draad bij mijn weten ook grijs.
Plaats reactie