Ik zou dit graag willen hebben, want wordt gek van het geslinger in dit wisselvallige weer in Nederland. Rij namelijk graag met raampjes open

En weet iemand de kosten van zo'n setje (motortje, originele knopjes voor in deurpanelen)?
Schrik niet van de prijzen hoorgerjo schreef:heb nu verzoek geplaatst bij onderdelenlijn.nl Hoop nu snel gebeld te worden en dan gauw het onderdeel ophalen
Alles compleet incl. panelen en kableboom valt nog wel mee hoor. voor een clio betaal je niet veel minder. en of zelf slopen altijd een oplossing is weet ik niet. je sloopt soms meer dan dat je nodig hebt. dus ook de goede dingen.gerjo schreef:ben net al gebeld door sloop uit Veldhoven. schrok me idd kapot. 70euro per setje per kant, dus zou 140 euro moeten dokken plus verzendkosten. Das veel. Ga zelf wel slopen af, denk. ff bij gebr. opdam kijken.
Frits,Frits schreef:Alles compleet incl. panelen en kableboom valt nog wel mee hoor. voor een clio betaal je niet veel minder. en of zelf slopen altijd een oplossing is weet ik niet. je sloopt soms meer dan dat je nodig hebt. dus ook de goede dingen.gerjo schreef:ben net al gebeld door sloop uit Veldhoven. schrok me idd kapot. 70euro per setje per kant, dus zou 140 euro moeten dokken plus verzendkosten. Das veel. Ga zelf wel slopen af, denk. ff bij gebr. opdam kijken.
Gr.Frits
voor de clio zit in de deuren een apart boompje van deur tot chassis. daar vanuit gaande en dat de andere kant net zoŽn stekker heeft halen ze dus wel de boompjes er uit. verder als alles verweven zit geef ik ze gelijk.Mrtn schreef:Frits,
meestal alleen de motortjes met knopjes, eventueel met handgreep oid waar ze in zitten. kabelbomen knippen ze door, is te veel werk om er netjes uit te halen![]()
Gerjo, €140 is niet schrikbarend, tenminste, ik had schrikbarendere bedragen in gedachte......tuurlijk, het is veel geld om even snel uit te geven, maar de luxe die je terug krijgt.......![]()
Is het alleen vóór, of ook elek. ramen achter??
Het is in principe alleen voor voorin, maar als het achterin ook voor die prijs kan, ben ik helemaal blij, maar er zit bijna nooit iemand achterin, dus die ene keer slingert diegene maar een end weg wat mij betreft.Is het alleen vóór, of ook elek. ramen achter??
Als je deze hebt, zou je ze me dan op kunnen sturen naar mijn emailadres, tenminste als je ze softcopy hebt. Anders graag naar mijn postadres, deze staat in het forum op rtc.nl. Kweenie of er een prijsje aan vastzit??Het zou kunnen dat er al voorbedrading aanwezig is, omdat de meeste laguna's wel electrische ramen hebben. Hier moet je ff op letten, kan hoop werk schelen.
Ik heb ook wel de schema's voor de laguna voor je het zooitje gaat inbouwen.
Gr Bart