Weet iemand dus hoe ik die kit van mijn lak af krijg??
ik zou het toch doen, want de kit erafhalen zonder beschadigingen is zeer moeilijk, ik zou ze een herschildering laten betalengerjo schreef: Echt zin om naar die boeren van carglass in Haarlem terug te gaan, heb ik niet, aangezien het daar een stel prutsers zijn
en dat kun je niet verhalen op hun ?canonballman schreef:Ik had zon heel klein sterretje in de voorruit van mn bussie. Zon ding van 5 milimeter. Niks aan de hand.
Dus ik denk: Kga dr mee naar Carglass, om dat sterretje te laten fixen, zodat de ruit niet verder scheurt.
Tijdens het fixen scheurde de ruit dus al. Nu, 3 maanden verder heb ik van links naar rechts een scheur van 60 centimeter!!! Eikels..........
Heb nu maar een ruit op de sloop gekocht, die ik er zelf maar ga inlijmen, dan gebeurd het tenminste secuur.
canonballman schreef:Ik had zon heel klein sterretje in de voorruit van mn bussie. Zon ding van 5 milimeter. Niks aan de hand.
Dus ik denk: Kga dr mee naar Carglass, om dat sterretje te laten fixen, zodat de ruit niet verder scheurt.
Tijdens het fixen scheurde de ruit dus al. Nu, 3 maanden verder heb ik van links naar rechts een scheur van 60 centimeter!!! Eikels..........
Heb nu maar een ruit op de sloop gekocht, die ik er zelf maar ga inlijmen, dan gebeurd het tenminste secuur.
en dat laat jij zomaar gebeuren ??? heen met een klein sterretje en terug met twee halve ruiten