De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Tazzman

Na een ongelukkig voorval met een greppel en een groot verkeersbord, had de lease maatschappij mijn schitterende zwarte Renault Megane Coupe 1.9 DTi Sport uit Jan 2000 afgeschreven. :(

Ik "mocht" daarna verder kachelen in een VW Golf 130 pk TDI Highline welke "over was" op mijn werk. Opzich geen slechte auto maar oi oi oi ik had zo graag mijn Coupe gewoon nog gehad.. dat reed oneindig veel lekkerder!! :)

Schijnt dat hij toch nog verkocht is. Heeft iemand nog eens een zwarte Megane Coupe 1.9 DTi Sport gezien met 15" Momo Arrow velgen op 195 bandjes, met airco en kenteken 97-DV-ZL (Bochane Zeist) zien rijden? .. of wellicht te koop aangeboden zien staan? Had redelijke schade aan voorkant en zijkant achter bestuudersdeur.
RO 16v

Heino schreef:
RO 16v schreef:Op de A6 een Willams, kenteken PB-....???, had bijna de afslag van Emmeloord gemist.
[/list]
Dat was mijn zwagertje Hendrik,zal iets na 1300 uur zijn geweest.Had waarschijnlijk behoorlijk de gang er in.
Tijd klopt en hij reed met een gangetje van 150, ik reed op de motor even rustig aan moest wachten op een andere groep motor's die niet zo hard kunnen. :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
P@TB@D schreef:net bij een gevaar op de weg zag ik op de achter grond een donkergrijze clio 16v :p
In positieve of negatieve zin?
positief stond geparkeerd :wink:

Maar vandaag heb ik er weer drie gezien:

vanochtend omstreeks 07:30 bij tankstation BP net iets na de afslag van de A20 naar pr. alexander in Rotterdam een witte renault 5 gt turbo zag er vrij netjes en standaart uit ook nog de standaart rode bestickering.

In rotterdam een zwarte Twingo met duitse style chrome velgen erug vet!!

Een bedeau rode 5 gtx denk ik wel een phase II denk ik er zat een phase II grill in.
Er zat een vrouw in ik zat effe te kijken hoe ze aan het in parkeren was maar 6 keer moet steken in een ruimte van twee parkeer vakken :lol:
Marco V

vanmiddag om 15.15 uur spaanse polder op de rijksweg wat reed er naast mij, een R10 major Donkergroen kenteken 22-24-PH zag er goed uit ff duimpie om hoog ze moesten wel lachen.
Michel Meganefreak
Contacteer:

38 megane coupe's/cabrio's in zandvoort afgelopen zondag ;)
Laatst gewijzigd door Michel Meganefreak op do 27 mar 2003 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Haas
Car: Megane RS

Afgelopen zaterdag op de parkeerplaats bij De Hoeve in Groesbeek:

Clio 16V
Williamsblauw
orig velgen
op uitlaat en verlaging na origineel, zat mooi in de lak
nummerbord: FF-PL-81
richard_cabrio

Michel Meganefreak schreef:38 megane coupe's/cabrio's in zandvoort afgelopen zondag ;)

http://www.meganecoupe.nl/club/zandvoor ... voort.html
Dat is toevallig, die heb ik ook gezien!!

:lol:
van Marwijk Passion.
Foeke

Vanmiddag gespot rond uur of 16:15, vlak bij Steenwijk, donkerblauwe clio 16V.

Gisteravond gespot in Leeuwarden zilvergrijze Alpine A310
<-------So you know don't mess with a Reno------->
hitman

vandaag bij mij op praktijk training bij de innovam in zwolle:
grijze clio phase 1 met lichtmetaal(15 inch? ) achterklep spoiler en booskijkers.
ik reed op de terrugweg naar huis nog ff achter hem en zag achterop de klep renault sport staan.
wou wel zwaaien maar reed helaas in een audi a2 :-* en denk dat het dan een beetje raar overkomt haha

tom
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Christian

rond half 5 in oldenzaal (essen) reed een rode 19 16V op de oudeweerselose weg.
iemand van hier?
edwinvr
Contacteer:

vanmiddag gespot, the one and only copa 8)

was rond 15.25 uur op de N201 richting Hoofddorp... stond stil voor de brug bij Cruguius.
Ivo
Über-Spammer

Vanavond gespot in de Rijnstraat in Woerden:
Clio 1.8 16V
Rood
FL-ZL-72
Laag, org. schoepenwielen, uitlaat hing er Verrot onder, en mocht wel een wasbeurtje hebben :wink:
jean-paul

edwinvr schreef:vanmiddag gespot, the one and only copa 8)

was rond 15.25 uur op de N201 richting Hoofddorp... stond stil voor de brug bij Cruguius.
hmmmmz,ik heb je helemaal niet zien staan.... :(
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

jean-paul schreef:

het was ook met een bedrijfsbestel en niet met de clio ;) </voor me beurt lullen>
Troj

Net bij Slager automaterialen in Spijkenisse een witte GTT, waar zichtbaar aangewerkt wordt! Volop stickers van RTC aanwezig! Zag de eigenaar wel even, kon alleen ff niet stoppen wegens haast :(
Wie was dit?
Life is too short to not enjoy :)
-Ray-
Contacteer:

toennet op de lange nieuw straat in ijmuiden: een nog niet eerder geziene R19 16V fase 2, wit, grand prix velgen, staat: vies! kenteken iets met JP-HX-64 of HX-JP-64 maak er eens wat leuks van ;)

en de al eerder geziene clio RSi, blauw, standaard RSi velgen, dikke pijp, en ook met Grand Prix velgen. zijn de RSi'tjes ook ooit als Grand Prix uitgegeven of is dat eigen plaksel? :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Bart V

Net in Amsterdam gespot bij de rai, zwarte 19 phase 2 cabrio, weet niet of het een 16V was, maar volgens mij wel. Hij kwam net de A10 af.

Gr Bart
edwinvr
Contacteer:

jean-paul schreef:

kheb nog getoeterd, maar je gaat natuurlijk ook niet zoeken naar een opel astra combo... daarom zal je me niet gezien hebben :wink:

dennisvr schreef:het was ook met een bedrijfsbestel en niet met de clio ;) </voor me beurt lullen>

idd, voor je beurt luller 8)

oja, zojuist ook nog gespot een witte renault alpine, in dordrecht wielwijk... zag er errug goed uit :p
Tazzman

Vaste prik, geparkeerd aan de Gerrit van der Veen laan in Baarn bij het Station, een zwarte Clio 16V met orginele velgen. staat: vies en van binnen mag hij ook wel es opgeruimt worden :D

Kenteken geen idee, iets met een Fx-xx-xx ? Ik zal es kijken of ik morgen ochtend mijn ogen open heb. Tis iemand die vroeg begint..Wanneer ik om 17:45 naar de trein loop is hij al weer weg.
Tazzman

Gespot in Houten, wijk: Het Mos, de dure woningen langs de rondweg.. een zwarte/donkere 19 Phase II, vermoedelijk een 16V, in ieder geval met 16V vleugel :)

Gezien in Utrecht rond 17:30 terwijl we de A27 af kwamen ... een Witte 19 16V met trekhaak die de A27 op ging!! :) Zag er echt mooi uit en had er flink de sokken in!
Sander101

Gisteren aan het eind ( of begin) van de n11 onder de a4. Een zwarte Clio RS, mooie velgjes en geblindeerde ruiten. Erg mooie auto in goede staat! Wie o wie?
Ron RS

Vorige maand in Oostenrijk(was het even vergeten)
[img]http://www.ms-design.com/neue_db/starti ... _titelbild[/img]
Bart V

Zojuist gespot, wederom in Amsterdam, een antraciete 19 16V phase 2 cabrio, reed bij surinameplein.

Ook nog een clio 16V gespot bij de Macdonalds bij de Ikea lans de A9, was blauw en had gouden speedline velgen. Kenteken was iets van HL-HB-32, stond daar geparkeerd op de parkeerplaats.

En ik zag vandaag ook nog een compleet gerestaureerde Renault 16 rijden, reed langs de rai bij de oprit A10, was mooi karretje, reed oudere man in.

Gr Bart
Foeke

vanmorgen rond 06:20 uur even buiten Leeuwarden donkerblauwe clio 16V met 5 spaak velgen en dikke uitlaat.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
RO 16v

Bart V schreef:Zojuist gespot, wederom in Amsterdam, een antraciete 19 16V phase 2 cabrio, reed bij surinameplein. Gr Bart
Volgens mij heb ik deze net gespot op het Victoria plein in A'dam.
Bart V

Reed met kap dicht.
RO 16v

Klopt.
Marc

Gisteren in Tiel op het industrieterrein, een Williams Ph1. Eerst langsgereden en later nog even terug om een stickertje onder de wisser te doen :D . Kwam meteen iemand naar buiten dus ff een praatje gemaakt. Bleek een vriend van de eigenaar. Hij vertelde dat ie 3 weken geleden helemaal opnieuw was gespoten, maar nu alweer begon te roesten!! :( En het was nog waar ook, zelf gezien. Maar goed hij zou de eigenaar de clubsticker geven, dus binnenkort misschien weer een willie bij de club :) .

Het was dus een willie ph1, kenteken RN-NN-.., verder geheel origineel.

Cheers
Tazzman

De zwarte Clio 16V in Baarn is overigens een importje zo te zien...83-DR-KT ofzo iets. Zal laat 1999 zijn, mijn Coupe van Jan 2000 was 97-DV-ZL.
~thijs~
Contacteer:

Vanmorgen Jean Paul met ze copa, maar hij had een (te donkere?)zonnebril op en zag daar waarschijnlijk nix door :lol: :lol: 8)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

RO 16v schreef:Vanmorgen gespot in Groningen bij motorzaak Boonstra een blauwe Megane met 17 inch goude velgen, zeer mooi.
[/list]
Vanmiddag ook gezien vanaf de ring Groningen. Eerder bovengemelde Megane Coupe.
Menno

Van de week een blue sport Safrane Biturbo Bacarra gespot; leuk speelgoed :)
rev it like a rental
RO 16v

RO 16v schreef:Net gespot bij het centraal station in A'dam, een R5 gtt cabrio, kleur grijs, zeer goede staat en compleet standaard, kenteken ??????
Vanmiddag weer gespot samen met een witte GTT cabrio ben helaas heel slecht in kenteken's, ik zat op het terras bij Teasers(Damrak) en daar heb ik nog veel meer moois gespot. 8)
hitman

RO 16v schreef:
ik zat op het terras bij Teasers(Damrak) en daar heb ik nog veel meer moois gespot. 8)
:lol: :lol: :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-Ray-
Contacteer:

Thijs RSI schreef:Vanmorgen Jean Paul met ze copa, maar hij had een (te donkere?)zonnebril op en zag daar waarschijnlijk nix door :lol: :lol: 8)
dat is ze nieuwe bril man :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Gesloten