[R5GTT} Dorpels (waard om) nog te maken?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Matijs schreef:En als je nog een nieuwe carrosserie zoekt:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/NieuweCarBestellen.jpg[/img]
Ze staan bij mr. Reno in de computer...
Maar wat het kost staat er niet bij
Zou je dit nog kunnen bestellen denken jullie? En hoe gaat dat dan met het chassisnummer en het kenteken?
ff heel wat anders ik zie dat dit orgineel renault spul is ik bedoel het programma op de pc , kan je daaraan komen ? zoja dan heb ik wel intresse . scheelt een hoop gekloot bij onze renault dealer dan kan ik ze kant en klaar alle nr's aanleveren en weet ik zeker dat ik het goede krijg , het gaat nog weleens fout

-
- Moderator
- Car: MB
dit is toch dialogys of zoiets, alleen op mac te draaien of je moet er special-tools voor hebben. ik d8 dat er binnenkort een windows versie uitkwam. Daar is ook ergens over gesproken in een ander topic
Laatst gewijzigd door Tom op do 27 mar 2003 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op een M$ Windows-pc kan je het draaien mbv een emulator (Basilisk). Of je koopt een echte computerTom schreef:dit is toch dialogys of zoiets, ik tot op heben alleen op mac te draaien of je moet er special tools voor hebben. ik d8 dat er binnenkort een windows versie uitkwam. Daar is ook ergens over gesproken in een ander topic

Edit: topic
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)