Ik bedoel Menno die heeft ooit geloof ik eens bij Zeeuw in de auto gezeten toen hij die groep N met katvervanger er onder had hangen, en dat moest een flink kabaal wezenPATRICK-CLIO schreef: En zeeuw menno had bij mij of ik bij hem in gezeten? Of bedoel je iemand anders?
uitlaat voor willie
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
netjes
Vind het pijpje gewoon egt mooi

Ik zou persoonlijk voor de 70mm gaan, zoals te zien is op de foto van Robert. Erg strak, niet overdreven! Als mijn einddemper aan vervanging toe is ga ik zeker voor een kleinere, want 114mm vind ik een beetje te veel van het goeie.PATRICK-CLIO schreef:Zal ik ook een devil hebben uit de N-groep?
En zeeuw menno had bij mij of ik bij hem in gezeten? Of bedoel je iemand anders?
Dus we hebben 2 opties
peco 90mm of 70mm.
-
als het goed is gaat het een pijpje worden van sebring van 70 mm, ik heb geen middendemper dus de herrie zal wel blijven 

devil 70 mm ook hier 
hier filmpje + sound van het starten van de auto (koude start)
http://www.stevens.cistron.nl/engine.mpg
kat is er onder weg

hier filmpje + sound van het starten van de auto (koude start)
http://www.stevens.cistron.nl/engine.mpg
kat is er onder weg
-
KLINKT GEINIG!
dus we zijn er uit, sebring 70mm. THANX
70MM vin ik het mooiste staan en denk dat het zonder middendember genoeg geluid maakt.
dus we zijn er uit, sebring 70mm. THANX
70MM vin ik het mooiste staan en denk dat het zonder middendember genoeg geluid maakt.
Goed nu ik ff een vraagie hebbuh...
Heb interesse in een willie die te koop staat in belgie, hieronder zit een devil zonder kat.
Ik kom met de RDW in de clinche als er geen kat onder zit ivm CO uitsoot. Toch???
Wat was de waarde ook alweer waar de auto aan moet voldoen als ie uit '93 komt? Ligt me iets van bij voor een bepaalde datum dat de CO hoger mocht zijn..
Mogen ze dan in Belgie met hogere CO uitstoten rijden als hier in Nederland?
tnks
Heb interesse in een willie die te koop staat in belgie, hieronder zit een devil zonder kat.
Ik kom met de RDW in de clinche als er geen kat onder zit ivm CO uitsoot. Toch???
Wat was de waarde ook alweer waar de auto aan moet voldoen als ie uit '93 komt? Ligt me iets van bij voor een bepaalde datum dat de CO hoger mocht zijn..

Mogen ze dan in Belgie met hogere CO uitstoten rijden als hier in Nederland?
tnks

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
-
kat heb je nodig voor de keuring.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
is dat zo?? ligt er aan hoe ie in belgie op kenteken is gezet. mocht ie zonder kat op kenteken staan dan heb je er geen nodig. anders wel natuurlijk.Robert dB. schreef:kat heb je nodig voor de keuring.
voor meer vragen zoek een van de belgen of patrick21T?? die die 19Žs te koop had.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hier niet maar in belgie zijn de kat eisen later ingegaan als ik het goed heb begrepen van .. (patrick21t)Tom schreef:er zijn toch geen willi's geleverd zonder kat ??!!?? Of wel soms
gr.Frits
p.s. die 1.1 van tom(hitman) is ook zonder kat op kenteken
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dit bedoelde ik dus ongeveer. het kan dus zijn dat een willie geen kat nodig had in belgie.insane
Posted: Thu Mar 06, 2003 3:32 am
jep zijn fase 1,beide uit 1990.
sloper is grijs,hebben beide geen kat en hebben deze ook niet nodig daar deze typegoedkeuring hebben zonder kat.
reden is dat ze hiermee in belgie later waren met kat verplichting,voordeel is dat je de kat er niet meer onderuit hoeft te halen
gr.Frits
Het is alleen de 16V die zonder kat is geleverd, de Willans werd pas in 1993 geleverd en toen was de kat europees verplicht.Frits schreef:hier niet maar in belgie zijn de kat eisen later ingegaan als ik het goed heb begrepen van .. (patrick21t)Tom schreef:er zijn toch geen willi's geleverd zonder kat ??!!?? Of wel soms
gr.Frits
-
Hallo,
Me nieuwe uitaat zit eronder, is een devil van 80 mm (Thanxs allemaal nog voor de reacties). Relaxt geluidje en ziet er heel fraai uit
Nu het volgende (hoop dat jullie me begrijpen en een oplossing voor mij hebben)
Bij aan koop van mijn auto kreeg ik er een rvs spruitstuk bij, maar tijdens heb bevestigen kwamen me buurjongen en ik er niet uit. Het eindgedeelte van het spruitstuk, waar je de kat aan bevestigd is gedraait
. Dat opzich geen probleem als ik met kat ga vervangen dan komt er nl een rechtepijp onder. Maar tijdens de apk hangt me kat half onder me auto. Ik weet niet of je een kat op maat kan laten maken? Want anders heb ik nl nix aan dat spruitstuk. Waar ik op dit moment aan zit te denken is dat ik het eindgedeelte van de kat (bevestigingsstuk)er af las en scheef/gedraait op de kat monteeer. En zo kan je dus alles aan ekaar schroeven
alvast bedankt,
groetjes
PAtrick
Me nieuwe uitaat zit eronder, is een devil van 80 mm (Thanxs allemaal nog voor de reacties). Relaxt geluidje en ziet er heel fraai uit

Nu het volgende (hoop dat jullie me begrijpen en een oplossing voor mij hebben)

Bij aan koop van mijn auto kreeg ik er een rvs spruitstuk bij, maar tijdens heb bevestigen kwamen me buurjongen en ik er niet uit. Het eindgedeelte van het spruitstuk, waar je de kat aan bevestigd is gedraait

alvast bedankt,
groetjes
PAtrick
Dan is dat spruitstuk van een 16V de flens zit een kwart slag gedraait als je hem verglijkt met een Willams.
Een kat zoeken van een 16V of wat je zelf al zegt de flens omzetten.
Als je de kat eronder vandaan haald krijg je er alleen geluid bij en geen extra vermogen, tevens is het ook slecht voor je motor hier zijn verschillende topics over.
Een kat zoeken van een 16V of wat je zelf al zegt de flens omzetten.
Als je de kat eronder vandaan haald krijg je er alleen geluid bij en geen extra vermogen, tevens is het ook slecht voor je motor hier zijn verschillende topics over.
-
aha, dus het is een clio 1.8 16v spruitstuk, kat laat ik zoiezo zitten, was een beetje aan het denken. Het is zoiezo ook beter voor het mileu. Is het dan nog wel aan te raden om dat spruitstuk in/onder we willie te gooien?
Ik weet niet wat voor een merk het is en wat de eind diameter is.
Maar eigenlijk schiet je er niets mee op, het spruitstuk van een Willams is eigenlijk al een spagetie.
Als je een groep-n spruitstuk erop zet van Devil zal je wel behoorlijk wat verschil merken.
Maar eigenlijk schiet je er niets mee op, het spruitstuk van een Willams is eigenlijk al een spagetie.
Als je een groep-n spruitstuk erop zet van Devil zal je wel behoorlijk wat verschil merken.
-
ik weet eigenlijk niet wat voor merk het is, de dia meter weet ik helaas ook niet. Maar ik vind het wel een stuk mooier er uit zien dan de normale en ik heb anders een mooi spruitstuk op zolder liggen, vind ik ook ook best zonde.
ps
Thanx voor je info
ps
Thanx voor je info
Williams spruitstukkie is 4 in 1, de meeste andere zijn 4 in 2 in 1 en die leveren wel wat meer, beetje meer koppel onderin. Gewoon een kat van een 16V op de kop tikken, dingen zijn niet zo gek duur meer gebruikt.
-
Ik, denk dat ik ook een clio 1.816v kat ga regelen. Moet alleen nog ff weten of ie dan wel goed op me middendemper/pijp past. Niet dat die ook gedraait zit 

-
aha keej dan.
dat is wel weer goed nieuws. Nu er nog 1 voor een leuke prijs zien te vinden

Ik heb er een gevonden, is alleen niet om de hoek en het kan goedkoper.
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... &oudei=375
Hou anders deze site in de gaten.
http://www.marktplaats.nl
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... &oudei=375
Hou anders deze site in de gaten.
http://www.marktplaats.nl
-
He thanx was net begonnen met zoeken, ook op marktplaats.
Ik den om te beginnen dat ik eerst dit spruitstuk ga testen, geeft nl meer geluid. Mocht ik dit egt vet vinden dan kunnen we het altijd nog veranderen.
Thanx again
Gr,
Patrick
Ik den om te beginnen dat ik eerst dit spruitstuk ga testen, geeft nl meer geluid. Mocht ik dit egt vet vinden dan kunnen we het altijd nog veranderen.
Thanx again
Gr,
Patrick
-
haha geeft niet,stom dat ik dat laatst niet tegen je gezegd hebt (niet aan gedacht), ik wist namelijk wel dat die verdraaing erin zat
Heb met me buurjongen lekker geknutseld afgelopen weekend. Hij zat al half toen zagen we dat ie niet paste haha egt kneuzig

Denk dat ik het trouwens anders ga doen, dit spruitstuk verkopen en een devil kopen