leuke einddemper met mooi geluid

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

ik wil namelijk uitlaatje/einddemper met een leuk geluid voor mijn RT maar het probleem is ik ben student,maar nou zij een maat van me dat ik best zelf een uitlaat kon maken , is dit slim en kan dit en hoe zou ik het moeten doen of kan ik een tijd sparen en een einddemper kopen die niet te veel kost
en al zou ik er een kopen welke is dan goed voor niet teveel geld :)
jeroen.k

Hoop vragen. ;)

Tip: Gebruik ff de search functie, er zijn voldoende topics over uitlaten en het zelf fabriceren ervan! :)
Arie16v

Ik weet niet wat jij te duur vind, kan niet in je portemonnee kijken uiteraard, maaruh ik heb nu een devil onder mijn clio hangen, van de ozmer net nieuw, kostte me toen 200 euro, inclusief montage door officiele renault garage. En ik moet zeggen ik ben zelf ook student, kostte me dus wel een halve rib uit mn lijf :wink:
Clio16v rules
Anonymous

he Arie16v welk type Devil is dat en is dat de complete uitlaat of alleen de einddemper
jeroen.k

Een Devil voor 200 euro? Hoe lang zit daar garantie op? Je hebt namelijk 3 types Devil, de Cup (duurste voll. RVS 3 jr garantie), de XL (op 1 na duurste iets van een jr of 1,5 garantie) en dan nog 1 die had maar een half jaar of een jaar garantie. Zit wel een hoop verschil in ;)

Mijn Devil (cup) kost bijvoorbeeld 340 (adviesprijs, 280 bij improve) zonder montage (is overigens ook makkelijk zelf te doen).
Anonymous

daarom wou ik weten welk type dat is want voor zo'n prijs plus montage is niet duur voor een Devil :) :)
jeroen.k

cliobc schreef:daarom wou ik weten welk type dat is want voor zo'n prijs plus montage is niet duur voor een Devil :) :)
Nee, maar als je dan student bent...monteer die uitlaat dan zelf. Is super makkelijk en iedere n00b moet dat kunnen. Uitlaatje kopen. Ff een nieuwe klem kopen, auto opkrikken, oude uitlaat eronder uit en de nieuwe eronder! :D Zo gedaan. ;)

Je zou ook op de sloop kunnen proberen. Zo heeft een kennis van me een uitlaat voor zijn Clio 16v kunnen scoren voor 50 euro (een Devil van 100mm rond ofzo)
Anonymous

dat is een goed idee , hem eronder zetten dat ken ik zelf wel dat is geen probleem.Misschien heb ik geluk bij de sloop :)
Anonymous

ben bij de sloop geweest had helemaal niks :(
Haas
Car: Megane RS

je kunt ook je eigen uitlaat aanpassen. De enigste kosten die je dan hebt is een nieuw eindstuk en eventueel een stuk pijp om het geheel te verlengen.
als je wil weten wat ik bedoel , pm me dan maar ff...heb nu niet veel tijd om het verhaal te typen :D
Arie16v

ik zal ff op de rekeningen nakijken welk type Devil.
Zal t daarna ff hier vermelden. Het betrof trouwens alleen de einddemper.
Clio16v rules
Arie16v

owja: moet wel ff zeggen dat ik diegene die die garage beheerd wel ken, dus had voor montage niets berekend. Maar dat is idd makkelijk zelf te doen.
Zoals hierboven al is beschreven.
Clio16v rules
Haas
Car: Megane RS

cliobc schreef:check je pm.. :D
jij ook :D
Arie16v

damn, ik kno de rekening niet meer vinden, vaders heb um al weggegooid (en betaald :wink: )
sorry
Clio16v rules
Plaats reactie