[Williams] einddempergeluid??
tja het is niet anders he het blijft een gebruiks voorwerp. Misschien doet hij het straks wel weer heb wel vaker vocht apparaten gehad die na rustig op drogen het weer doen.
en anders is het een mooie kans voor mijn pa om de opvolger te kopen
en anders is het een mooie kans voor mijn pa om de opvolger te kopen

-
- Car: Renault Grand Espace
- Contacteer:
Je hebt gelijk over dat geluid. Bij mij zat er ook een Laser onder. Die heb ik er na een maand onderuit gehaald en een Remus (lekker beschaafd) laten monteren. Een wereld van verschil. Lijkt wel of je met een Laser met een lekke uitlaat rijd, op de snelweg.
nu we het toch over uitlaten hebben , kan ik dit er wel ff tussen zetten. ik wil namelijk uitlaatje/einddemper met een leuk geluid voor mijn RT maar het probleem is ik ben student,maar nou zij een maat van me dat ik best zelf een uitlaat kon maken , is dit slim en kan dit en hoe zou ik het moeten doen of kan ik een tijd sparen en een einddemper kopen die niet te veel kost
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
dat was Jeroen K als ik me niet vergis,ik wou eerst raveland nemen,maar ben blij met mn PECO
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!