Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Neeeeeeee, want........ik ga op vakantie!!!!!! Lekker snowboarden. Helaas niet met de 5 . Zou wel eens een keer met mijn turbotje die berg op willen rammen. Eindeloos veel stuurplezier dacht ik zo. Volgend jaar denk ik dan maar...
Nou hij staat nu binnen achterin de schuur, omdat er GVD na de meeting zondag een olieprobleempje opkwam, t liep erzo uit (met een draaiende motor), en hij hield enorm in...
Eerst rustig de tijd nemen voor Haas zn GT opbouwen, en dan gaan we maar weer bij mijn "gebakkie"kijken
Ja, en aangezien er aardig wat werk aan zit, en ik alles goed wil doen, dus alles org. renault aanschaf, kost dit goed geld!
De spuiter moet ook t een en ander lassen en vernieuwen, zodat ie er gewoon netjes bij staat.
Ik denk zelf de openingsmeeting van 2004
Het kost allemaal zat inderdaad. Maar in principe h ben je motorisch nou bijna klaar toch? Je hebt nog even de tijd. Maar wat wil je uiterlijk dan allemaal origneel Renault gaan kopen? Skirts etc heb je al, gaat het om delen als deuren en schermen?
Chris schreef:Het kost allemaal zat inderdaad. Maar in principe h ben je motorisch nou bijna klaar toch? Je hebt nog even de tijd. Maar wat wil je uiterlijk dan allemaal origneel Renault gaan kopen? Skirts etc heb je al, gaat het om delen als deuren en schermen?
motorisch helemaal klaar ? ja dat dachten we . . . hij lekt ergens olie en dat #2^6%$42 ding houd weer in . dus we zijn ook motorisch nog niet klaar , jammer genoeg
Chris schreef:Het kost allemaal zat inderdaad. Maar in principe h ben je motorisch nou bijna klaar toch? Je hebt nog even de tijd. Maar wat wil je uiterlijk dan allemaal origneel Renault gaan kopen? Skirts etc heb je al, gaat het om delen als deuren en schermen?
motorisch helemaal klaar ? ja dat dachten we . . . hij lekt ergens olie en dat #2^6%$42 ding houd weer in . dus we zijn ook motorisch nog niet klaar , jammer genoeg
HMZ, ik begreep van Ivo dat de olie lekkage was opgelost? Slangetje losgeschoten? Sterkte Haas...