[Clio16v] Booskijkers
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hallo Robert,
Dit is gewoon mogelijk. Meestal wordt de motorkap opgehoogd met carrosserieringen om te zorgen dat hij ver genoeg van de koplampen af komt staan.
Iedere goede plaatwerker/schadehersteller kan dit doen.
Dit is gewoon mogelijk. Meestal wordt de motorkap opgehoogd met carrosserieringen om te zorgen dat hij ver genoeg van de koplampen af komt staan.
Iedere goede plaatwerker/schadehersteller kan dit doen.
ik zoek nog een paar booskijkers voor mij '92 clio...kleur zwart...verkoop jij de jouwe toevallig? Ik hoor het graag van je...On 2002-04-13 17:51, Clio_16v wrote:
Hallo allemaal,
ik had een vraagje over booskijkers die vastgelast zitten op de motorkap. Is dit mogelijk voor een clio uit '93 omdat de motorkap naar voren opengaat. Heb er nu gewone op zitten die op de koplampen wordt geschroefd naar wil ze graag aan de motorkap hebben en de motorkap moet natuurlijk wel gewoon open kunnen.
Iemand hier ervaring mee.
groetjes robert
Ik heb het ook op mijn vijf, en die kleppen gaan ook naar voren open. De genoemde ringetjes zijn inderdaad de juiste oplossing.
Gr, Peter
Gr, Peter
Ik heb nog booskijkers te koop voor een clio. Het is een schuine hoek dus niet de soort werkbrauw. Deze is hier niet te krijgen komt uit het buitenland, inclusief bevestigingsmaterialen. Doe maar een bod via de mail
zit er ook nog een hele clio aan vast??On 2002-04-16 00:28, Martin16v wrote:
Ik heb nog booskijkers te koop voor een clio. Het is een schuine hoek dus niet de soort werkbrauw. Deze is hier niet te krijgen komt uit het buitenland, inclusief bevestigingsmaterialen. Doe maar een bod via de mail
Immer wieder die verdammte Holländer
You've got mail....On 2002-04-16 00:28, Martin16v wrote:
Wat voor kleur zijn ze en wat moeten ze ongeveer kosten??On 2002-04-16 00:28, Martin16v wrote:
-
- Contacteer:
Nog een geïtereseerde voor de booskijkers!!!! zijn er toevallig nie nog meer mensen op rtc met booskijkers te koop???? (moeten voor mij wel echt booskijkers zijn en geen wenkbrouwtypes!!!) ik heb een rode clio 1.4 RT uit 92 (kleurcode dacht ik 726 maar dat moet ik ff een keer controleren) als er iemadn er een paar in de aanbieding heeft mail je prijs maar!
he he achteraan sluiten, heOn 2002-04-18 19:00, Hooliead wrote:
Nog een geïtereseerde voor de booskijkers!!!! zijn er toevallig nie nog meer mensen op rtc met booskijkers te koop???? (moeten voor mij wel echt booskijkers zijn en geen wenkbrouwtypes!!!) ik heb een rode clio 1.4 RT uit 92 (kleurcode dacht ik 726 maar dat moet ik ff een keer controleren) als er iemadn er een paar in de aanbieding heeft mail je prijs maar!

Effe een "oudje" omhooghalen...
Ik wil deze zomer dus booskijkers aan mijn motorkap lassen. Ik heb namelijk heel erg veel last van steenslag op mijn motorkap en aangezien ik hem daarvoor wil laten spuiten, kan ik net zo goed dus meteen booskijkers laten lassen en het logo verwijderen
Heeft iemand foto's van een clio 16v met gelaste booskijkers en tips erover? Eventueel afmetingen/vormen van de booskijkers...
Hoe ga ik het beste te werk enzo...hier kunnen vast wat mensen tips en trucs over geven die dit zelf gedaan hebben
Ik wil deze zomer dus booskijkers aan mijn motorkap lassen. Ik heb namelijk heel erg veel last van steenslag op mijn motorkap en aangezien ik hem daarvoor wil laten spuiten, kan ik net zo goed dus meteen booskijkers laten lassen en het logo verwijderen

Heeft iemand foto's van een clio 16v met gelaste booskijkers en tips erover? Eventueel afmetingen/vormen van de booskijkers...
Hoe ga ik het beste te werk enzo...hier kunnen vast wat mensen tips en trucs over geven die dit zelf gedaan hebben

Ben je lid van .nl zo ja dan kan je effe in het topic van Ray's project kijken dan de eerste pagina daar staat nog een foto van Ray z'n cliootje met gelaste booskijkers
Kep um je effe gemeelt 

mmmmm ray was iestie pietsie eerder
[img]http://www.renault-tuning.nl/~rtc013/DSC00759.jpg[/img]
Dit blijft echt zo megageil!!!!!!!!!! Zo mag de mijne ook worden, alleen dan in het zwart
Dit blijft echt zo megageil!!!!!!!!!! Zo mag de mijne ook worden, alleen dan in het zwart

Die goeie ouwe clio 1.4 tijd he

Don't walk the grass... smoke it
Hoezo goede ouwe tijd?? Ik heb m nog steeds hooroxje schreef:
Die goeie ouwe clio 1.4 tijd he

Afgezien van de bumpers dan...die zijn niet meegespoten :-*oxje schreef:En daar is helemaal niets mis mee!
@Ray: is dit zelf gemaakt of heb je dat laten doen?
Ik weet namelijk wel dat een aantal mensen van hier het wel kunnen of mensen kennen die het doen, maar om nu weet ik hoever te reizen ervoor zie ik ook niet zo zitten. Daarom wil ik het zelf gaan proberen met behulp van mijn pa, die wel kan lassen (beetje dan he
).
Spuiter zoek ik tezijnertijd wel, dan kan ik meteen mijn spoiler, skirts en spoilerlip mee laten spuiten.
Ik weet namelijk wel dat een aantal mensen van hier het wel kunnen of mensen kennen die het doen, maar om nu weet ik hoever te reizen ervoor zie ik ook niet zo zitten. Daarom wil ik het zelf gaan proberen met behulp van mijn pa, die wel kan lassen (beetje dan he
Spuiter zoek ik tezijnertijd wel, dan kan ik meteen mijn spoiler, skirts en spoilerlip mee laten spuiten.
Laatst gewijzigd door Ollie op di 18 mar 2003 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ray heeft dit laten doen in Gronau in Duitsland als ik het me goed herinner...
-
- Moderator
- Car: Megane
ziet er waus uit maar ik heb nu ook boodkijkertjes
wel een beetje wenkbrouw type maar ik ben er blij meer hoor

Hij heeft dit laten doen en ik meen in de buurt van duitslandOllie schreef:@Ray: is dit zelf gemaakt of heb je dat laten doen?
Ik weet namelijk wel dat een aantal mensen van hier het wel kunnen of mensen kennen die het doen, maar om nu weet ik hoever te reizen ervoor zie ik ook niet zo zitten. Daarom wil ik het zelf gaan proberen met behulp van mijn pa, die wel kan lassen (beetje dan he).
Thijs RSI schreef:Hij heeft dit laten doen en ik meen in de buurt van duitslandOllie schreef:@Ray: is dit zelf gemaakt of heb je dat laten doen?
Ik weet namelijk wel dat een aantal mensen van hier het wel kunnen of mensen kennen die het doen, maar om nu weet ik hoever te reizen ervoor zie ik ook niet zo zitten. Daarom wil ik het zelf gaan proberen met behulp van mijn pa, die wel kan lassen (beetje dan he).
Dat zeg ik...Gronau~Haas~ schreef:Ray heeft dit laten doen in Gronau in Duitsland als ik het me goed herinner...

bij gerhard leppen als ik het me goed herinner in gronau inderdaad.
tsja dat was vroeger, dat ik nog 1.4 turboloos reed en nog jong en onbesproten in me begindagen bij de RTC kwam.......
tsja dat was vroeger, dat ik nog 1.4 turboloos reed en nog jong en onbesproten in me begindagen bij de RTC kwam.......

En toch was het een wijs karretje Ray 
hihii. zo ben ik groot geworden, Ray en zijn 1.4 
maar de GT moet ook zoiets worden, en dan net weer een stappie verder. komt goed, vreesch niet!!

maar de GT moet ook zoiets worden, en dan net weer een stappie verder. komt goed, vreesch niet!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
we kennen jou-Ray- schreef:hihii. zo ben ik groot geworden, Ray en zijn 1.4
ben niet bang dat je der wat leuks van gaat maken

-
- Moderator
- Car: Megane
geen idee ze zaten er in eens opOllie schreef:Waar heb je die vandaan danP@TB@D schreef:ziet er waus uit maar ik heb nu ook boodkijkertjeswel een beetje wenkbrouw type maar ik ben er blij meer hoor
![]()
![]()

waar had jij ze ooit vandaan ollie??Ollie schreef:Die van de ex-clio van Ray zien er toppie uit, zoiets moet het zeker worden, maar dan wil ik het dus wel zelf doen...dus daarom: iemand tips