Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Rob

Oeioeioei Riel, oeioeioei

oh ja, vandaag nog met Wilco en Marco een mini meeting gehad rond het middaguur. Is alles al gelukt Wilco?
marco

ja ja rob alles is gelukt,waterpompie zit erop,gaskabel zit erop ,o ja en trouwens die gaskabel was echt een peace of cake :D :D , we snapten niet wat daar zo moeilijk aan was :D :D ,
voor de rest weer een leuke dag met veel r'5 gtt
gesleutel :lol: :wink:

greetz marco
Ollie

Wat een poep zeg Riël, hoop dat je morgen er nog iets van kunt maken. Probeer die Loc-tite gewoon eens, hebben wij ook liggen. Is echt rotzooi, maar plakken bij metaal doet het wel!
Sterkte ermee en de rest alvast veel plezier, baal dat ik niet meekan!
Ruud

He mensen het is jammer maarja ik kan morgen niet mee :( heb geen autotje die me naar utrecht wil brengen :( , veel plezier allemaal.
marco

en kun je ook niet in een van onze bolides mee cruisen??????
Ruud

Ik heb eigelijk niemand echt gevraagd , als zich iemand geroepen voeld zou dat fijn zijn. Heb eigelijk geen idee wie er allemaal nu meegaat een niet.
marco

nou wie gaan er mee

wilco & vader
rob
thomas
patrick l
patrick b
ikke

als je wilt kun je gerust met mij afrijden,of met een van de andere mischien, zoek er maar een uit zou ik zeggen , denk niet dat iemand er iets op tegen heeft :D
Rob

Ik zeg altijd maar zo : Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Dus Ruud kijk maar...

Oh ja, misschien gaat Bram (die gast met die grijze GTT) ook mee
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Zoals jullie al wisten rijd ik morgen met de Mégane Coupé club mee... Maarre, we zien ons vast wel in Utrecht...

Tot morgen allemaal, ennuh, rij voorzichtig hé... :wink:
Patrick L.

zo nog 1 nachtje slapen :D ...
btw, thomas en nog 2 gasten, die Souf (1916v)en die jongen met die witte GTT PH1 rijden mee vanaf Urmond, die bel ik zodra we daar in de buurt komen en dan sluiten ze aan.

See u all tomorrow, 08.45am.
Benny_R

Vertrekken der morgen om 8.45 in Maastricht??? Ik had iets gelezen over de lucht aar als der in mestreech al vertrekken dan kom ik ook eerst daar heen!

p.s. Ik ben die jongen die 2 x is gewest met die gare, verrotte, doorgeroeste, geld slurpende, maar toch nog best snelle GTT. Nu moet ik altijd werken op donderdag :-* maar komt misschien verandering volgende lesrooster 2 weekjes.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

.ja we vertrekken om kwart voor negen bij de bp bij de geusselt.nou mensen ik ben nog steeds aan het poetsen maar ga nu effe slapen om 6 uur gaat de wekker weer voor het interieur te reinigen enal. :(
rasit..

wilco blue schreef:.ja we vertrekken om kwart voor negen bij de bp bij de geusselt.nou mensen ik ben nog steeds aan het poetsen maar ga nu effe slapen om 6 uur gaat de wekker weer voor het interieur te reinigen enal. :(

jezus tis maar een meeting hoor :lol:
Benny_R

Wat een kutzooi, een vriend van me rijdt met me mee maar hij wil niet zo vroeg opstaan. :( Krijg um met geen mogelijkheid omgepraat! Maaja heb het nu zo geregelt dat ik um om 9.45 ophaal en dan richting utrecht vlieg... >-) denk dat ik jullie eff na eindhoven wel bij moet halen... :D
Patrick

hej mensen ik ga me afmelden voor morgen,dit meer omdat de financien me ff in de steek laten.
en het komt ff niet goed uit,andere reden die ik liever niet hier zwart op wit schrijf.

ik hoop dat jullie een leuke dag hebben allemaal en rij voorzichtig.

ik heb vandaag nog in me eigen auto moeten inbreken omdat de sleutels niet aanwezig waren :lol: leuk is dat zeg je eigen auto stelen,nu rijdt ik met een uitgekleed dashboard en een loshangend kontactslot,leuk als ik nu es aangehouden wordt :D

maar goed drive save en kom goed en heelhuids terug,pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Nu goed pat je bent niet de enige... ik heb ook moeten afzeggen omdat die KUT vijf me in de steek laat wat niet echt verwacht is. Ik ben gewoon veel te goed voor 't beestje en ga hem morgen weer es verzorgen en kijken offie dan wel wil. 't is wat met die auto's ik zie het al voor me kan ik dit blokje ook de straat op keigelen. Maar ik zweer het deze vijf gaat rijden al moeten er nog 10 blokjes ingelepeld worden >-) nondedjuu.

Alla effe lekker gestapt net, ik wens jullie heel veel plezier morgen, en als iemand dit daarvoor nog leest maak rob even duidelijk dat ie martijn met de 5 baccara moet zoeken of vosje met een gte omdat rob die velgen heeft die ik moet 'ruilen'. Ik weet niet of dit duidelijk is. Rob heeft ook ollie's booskijkers en hij neemt mijn olietemperatuurmetertje mee dus alles zou geregeld moeten zijn. Ik merk het wel.

Ik hoop dat ik aanstaande donderdag kan komen, ik heb in elk geval in Ulestraten (jaja daar) een tapje gevonden M20x1.5 ja alles afgezocht maar daar had ie eentje 'liggen' zodat ik misschien dit blokje kan fixen. Jullie merken 't wel!

Groeten en een goeie meeting gewenst!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
wilco blue

GOEDE MORGEN WERELD. :D .nou het 6 uur dus ik ga weer beginnen.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik kijk naar buiten, en zie een ijslaag op me auto... :( Dat zal me weer een fraai resultaat geven strax, allemaal druppels op de auto... Fijn van al die moeite die gedaan is op het poetsen van de auto... Thnx Arjan... :)
marco

goede s'morgens allemaal,en hebben we er al zin in :D :D ,ikke wel so lets go NITRO :lol:

greetz enne tot strakkies
marco

wilco blue schreef:GOEDE MORGEN WERELD. :D .nou het 6 uur dus ik ga weer beginnen.

jij bent echt gek in het kupke :D :D ,enne wilco dat met dat veertje man dat is ruuk tuuk tuuk barba truuk van jouw geweest,schakeld als een tierelijer :D ,thx my man

greetz marco
Rob

wilco blue schreef:GOEDE MORGEN WERELD. :D .nou het 6 uur dus ik ga weer beginnen.
Kut Wilco, jij bent echt niet lekker he 6.00 uur :lol: ideoot
Ollie

Mensen, als ik dat weer zo zie zit ik hier echt te balen dat ik niet mee ben gegaan...shit school ook ff, maarja, soms ook belangrijk :(
Ik hoop dat jullie veel mooie fotootjes en verhalen en onderdelen mee terug nemen, kan ik toch nog een beetje meegenieten.
CU all!
Ollie

Mijn dag is toch weer een beetje goed, hoor net dat mijn skirts veilig en wel bij Patrick in de auto liggen! Na de tentamens lekker aan het werk dus, lip eronder, skirts eronder, beginnen aan de spoiler! Heb ik nu al zin in... :p 8)
Allemaal lekker genoten van de K-Tec bakkies en al het andere moois...ik wil fotoooooooo's zien :D
Benny_R

Ben alweer terug van de meeting... Heb 45 foto's ofzo, maar helaas ben ik niet thuis dus kan ik de camera niet aansluiten. :p Die K-Tec bakken waren echt SUPER! :D wist niet dat die zouden komen!

De heen reis was het vetst... ik ben pas om 9.45 vertrokken. Dus met 180 richting eindhoven, bij weert heb ik de rest bijgehaald. Bij de lucht stonden nog uns 50 auto's ofzo op ons te wachten! en in 1 stoet naar Utrecht. Dat was het vetst. Nog eff een CRX er tussen uit geperst. :D die daacht tusssen ons te kunnen rije! 8)

Was echt toppie! mzzls...
Ollie

Misschien wel leuk...als iedereen zijn foto's van alle digicam's op cd zet, kunnen we er in totaal 1 cd helemaal vol met foto's van maken. Ben ik er toch nog een beetje bijgeweest :wink:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

heej ollie,

ik heb de booskijkers ontvangen ik heb het geld aan die gozer mee gegeven hij rijd in een baby blauwe gtt met witte velgen okeej

latersssss
Rob

Ja Ollie je hebt weer wat gemist, ik heb je wat stickers meegenomen en je booskijkers verkocht.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

aha rob hete je dus :D
Rob

P@TB@D schreef:aha rob hete je dus :D
In een keer goed ! Ga je door voor de ijskast :wink: :lol:
wilco blue

he mense was reuze gezellig .heb wat dingen op geschreven wat ik heb gezien voor als er een toch door limburg komt.ik zie jullie donderdag adios .
Patrick L.

was een mooie meeting, veel mooie Renaults en veel zon. Ben benieuwd of die Blauwe GTT uit Linne nog een prijs gewonnen heeft...

en een relaxed ritje naar huis :)
EgidClioGrey
Contacteer:

Rob (R5B) schreef:Ja Ollie je hebt weer wat gemist, ik heb je wat stickers meegenomen en je booskijkers verkocht.
Het rob en voor mij ook stickers!!!!! :lol: :lol:
neej is maar een grapje! Ik ga morgen effe naar amsterdam om naar een gtt te kijken!!!! Op hoop van zegen! See ya all donderdag 8)
Ik ben mijn wachtwoord kwijt!
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Patrick L. schreef:Ben benieuwd of die Blauwe GTT uit Linne nog een prijs gewonnen heeft...

Ja, die blauwe GTT heeftde tweede prijs gewonnen in 'De verkiezing van de mooiste Renault'... :)
Ollie

Ik heb dus weer eens wat gemist...maar er toch ook weer wat leuke dingen aan overgehouden, zoals geld, stickers en onderdelen. Lucratieve dag dus :p
Nee, maar nog steeds echt balen, volgende keer moet er al een bom op mijn auto vallen wil ik niet mee gaan :D
Ollie

Owjaa...Rob bedankt voor de verkoop van de booskijkers en Pat, veel plezier ermee :)
Gesloten