[R5GTT]Verzekerings vraagjes.

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer
Berichten: 9262
Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
Locatie: Den Haag : Zuid-Holland

dat wel :lol:

het was ook niet de bedoeling om er zo achter te komen :lol: whahha..
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Ze mogen je dit wettelijk niet ontzeggen.

Iedereen is vrij om een auto op zijn/haar naam te verzekeren, waar ieder ander, mits met toestemming van de verzekerde in mag rijden, zolang deze maar de hoofdbestuurder is.
Je vader kan dit op juridisch punt winnen, maar vrolijker wordt je er niet van.

Graapig, kheb dit laatst nog op school gehad.
Mrtn = Maarten
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Heeft er iemand dan een tip voor mij om de verzekering af te sluiten ?? ik wil dat zo goedkoop mogelijk doen...

Welke maatschappij kan ik eens bellen?? :evil:
don't be a fool, wrap your tool
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Ploegah schreef:Ik ben verzekerd bij centraal beheer en daar heb ik eens gevraagd of andere mensen ook verzekerd zijn in mijn auto en dat was prima.

Dus ik zou hun eens een belletje geven ?
Zou jij ze eens willen bellen voor mij?? het gaat er namelijk om.. dat ik er meer in kom te rijden dan mijn vader.. deze zal er ook wel in rijden, maar ik misschien iets meer.

Als ik nou een groot ongeluk veroorzaak dan gaat de verzekering alles natuurlijk onderzoeken en dan ben ik de lul.. omdat ze dan mijn buurtjes kunnen opbellen ofzo en die zullen dan wel bevestigen dat ik er het meeste in rijd.

Dat is het probleem. <<>>>

WIl jij eens aan je tussenpersoon vragen of dat zou kunnen.. dat ik hem op mijn vader zijn naam zet.. maar ik zal er misschien toch wel iets meer in rijden??

Als het nou niet kan.. wil je dan de premie opvragen voor een 19 jarige bestuurder... want daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Ik hoop dat ze hem in de verzekering willen nemen..
don't be a fool, wrap your tool
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

als je nou gewoon zelf even belt dan weet je het om te beginnen snellen en jij bent de enige die al je (prive) gegevens weet.

je moet gewoon even een middagje nemen en een "rondje" bellen. In het aantrekken van klanten zijn ze altijd extreem vriendelijk dus dat is geen enkel probleem. bovendien kun je op een hoop sites ook de voor jou voordeligste premie uit laten rekenen.

Veel succes iig
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Het probleem kan misschien zijn.. is dat ik pas 19 jaar ben en dit is mijn eerste auto dus ik heb nog geen schadevrij jaar..

Ik hoop niet dat ze zeggen dat ze mij niet in verzekering willen nemen omdat ik zo jong ben...
Ik ben ook niet van plan om gigantisch veel geld te moeten gaan betalen..

Ik heb wel een verzekering gevonden.. van 585 euro per jaar voor mij, maar die kan ik morgen (als het goed is) pas bellen.. en dan weet ik het
don't be a fool, wrap your tool
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

ik ben ook begonnen op mijn 18e met een GTT en 0 schade vrije jaren. Er zijn genoeg maatschappijen die je kunnen verzekeren
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hans R.
Berichten: 1329
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Grubbenvorst

Bij FBTO moet je invullen wie de verzekerde is en wie de hoofdbestuurder is.
Dit kunnen 2 verschillende mensen zijn.
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Ik ben de hoofdbestuurder, maar dan ben je toch ook gelijk de verzekerde..??

Ik kan toch niet zeggen dat ik de hoofdbestuurder ben, maar omdat mijn vader er ook af en toe in rijd.. dat hij de verzekerde moet zijn ?? :-*
don't be a fool, wrap your tool
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

De verzekerde hoeft dus niet perse de hoofdbestuurder te zijn.

Vriend van mn vader heeft 4 auto's op z'n naam, in 2 ervan rijdt alleen z'n dochter. Moet geen probleem kunnen zijn.

Maareh.....durf je niet te bellen ofzo.........die mensen bijten niet hoor :)
Mrtn = Maarten
Hans R.
Berichten: 1329
Lid geworden op: ma 19 nov 2001 0:00
Locatie: Grubbenvorst

GTT__Geert schreef:Ik ben de hoofdbestuurder, maar dan ben je toch ook gelijk de verzekerde..??

Ik kan toch niet zeggen dat ik de hoofdbestuurder ben, maar omdat mijn vader er ook af en toe in rijd.. dat hij de verzekerde moet zijn ?? :-*
Je vader kan toch de verzekerde zijn en jij de hoodfbestuurder.

Gewoon ff gaan bellen en gaan vragen.
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Nee ik durf niet te bellen... !!

Ja natuurlijk wel, maar de meeste mensen zijn na 6 uur weg.. en ik probeer nu zoveel mogelijk te weten te komen..

Zo erg is dat toch niet?..

De meeste hier hebben al de ervaring met de verzeringen die ik niet heb.. dus ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen
don't be a fool, wrap your tool
Robert dB.
Berichten: 6477
Lid geworden op: wo 17 okt 2001 0:00
Locatie: Woerden

kan inderdaad het beste zelf informeren en navragen bij verschillende verzekeringsmaatschappijen, hier discussieren heeft niet echt veel nut.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

komt goed jongens :wink:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Daar heb je gelijk in, maar kunnen jullie me nog wel ff uitleggen hoe dat dan zou werken als mijn vader op zou geven dat hij de verzekerde is en ik de hoofdbestuurder...

wat heeft dat dan tot gevolg..?? dat mijn vader de premie betaalt (ik in werkelijkheid dan) en dat ik er gewoon in kan rijden zoveel ik wil? (jeetje wat moeilijk whehhe)
don't be a fool, wrap your tool
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Nu ff wat anders...

Hebben jullie een beetje zin in zondag?? dan is natuurlijk de meeting..

Misschien ben ik er zelf niet, maar ik zal proberen of ik toch kan komen..

Jullie moeten uiteraard wel een hoop gave foto's maken !!..

Ik wil echt weten hoe het was, als ik er zelf niet bij kon zijn.. 8) 8)
don't be a fool, wrap your tool
clio_rally
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Delft
Contacteer:

[quote="Mrtn"]Ze mogen je dit wettelijk niet ontzeggen.

Iedereen is vrij om een auto op zijn/haar naam te verzekeren, waar ieder ander, mits met toestemming van de verzekerde in mag rijden, zolang deze maar de hoofdbestuurder is.
Je vader kan dit op juridisch punt winnen, maar vrolijker wordt je er niet van.

Graapig, kheb dit laatst nog op school gehad.[/quote

Volgens mij is dit niet helemaal waar. Je moet opgeven wie de regelmatige bestuurder is. Zijn dit er meerdere, dan moet je dit ook zo opgeven. De hoofdbestuurder is degene die hem op zijn naam heeft staan, maar elke regelmatige bestuurder moet hierbij ook vermeldt worden. En ik heb ook een ongeluk gehad op mijn moeders naam en dat ging inderdaad ook goed, maar ik vind het toch een onnodig risico. Daarbij kost het haar d'r no-claim en dat kost je over de jaren ook zo'n 5000 euro op de andere twee auto's! Dus wat win je nou precies? Verder moet ik er persoonlijk niet aan denken dat ik iemand een rolstoel in help en vervolgens financieel kapot ga, omdat ik een paar 100 euro wilde besparen...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl


" 'cause quitters never win and winners never quit..."
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Dit is echt niet grappig!!!!!!!

Ik heb net gebeld met iemand van een verzekeringsmaatschappij.. het was iemand die kleine adviesen uitbrengt en die zegt dat het heel moeilijk wordt voor mij om deze auto ergens te verzekeren, omdat ik nog geen schadevrije jaren heb..

ik kan het proberen bij centraal beheer vertelde hij mij.. maar daar betaal ik bijna 1000 euro per jaar aan verzekering.. dat gaat toch nergens meer over..

Ik zal morgen eens naar meeus bellen.. ik hoop dat die mij in verzekering willen nemen.. want hier baal ik echt gigantisch van..

Zou het nou echt zo zijn dat ik nergens verzekerd kan worden?? ...... ik ga zowieso morgen iedereen afbellen, maar hebben jullie nog maatschappijen die ik kan proberen??

Ik wordt hier zo moe van!!
don't be a fool, wrap your tool
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

OIh jah.. wat er nog bij komt is het volgende.. ik ben pas 19 jaar en ik heb nog geen schadevrij jaar op mijn naam staan, daarom wordt het mede zo moeilijk... whahhhhhhhh dat geloof je toch niet..
don't be a fool, wrap your tool
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

dit klopt echt niet hoor !!!! Hoe denk je dat al die GTT'tjes hier verzekerd zijn.

het is mij iig gelukt:
- 0 schade-vrije jaren
- 0 jaren rijbewijd dus 0 jaren ervaring
- 18 jaar
- GTT

even rustig blijven en morgen rond bellen. Centraal beheer zal het iig ook doen denk ik.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
clio_rally
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Delft
Contacteer:

GTT__Geert schreef:Dit is echt niet grappig!!!!!!!

Ik heb net gebeld met iemand van een verzekeringsmaatschappij.. het was iemand die kleine adviesen uitbrengt en die zegt dat het heel moeilijk wordt voor mij om deze auto ergens te verzekeren, omdat ik nog geen schadevrije jaren heb..

ik kan het proberen bij centraal beheer vertelde hij mij.. maar daar betaal ik bijna 1000 euro per jaar aan verzekering.. dat gaat toch nergens meer over..

Ik zal morgen eens naar meeus bellen.. ik hoop dat die mij in verzekering willen nemen.. want hier baal ik echt gigantisch van..

Zou het nou echt zo zijn dat ik nergens verzekerd kan worden?? ...... ik ga zowieso morgen iedereen afbellen, maar hebben jullie nog maatschappijen die ik kan proberen??

Ik wordt hier zo moe van!!
Over het algemeen maak je bij centraal beheer de meeste kans. Ik zou alleen niet alles via tussenpersonen doen, gewoon direct centraal beheer bellen, lukt het bij mij altijd veel makkelijker. Je moet er niet te moeilijk over doen, lukt uiteindelijk prima, ik betaalde op mijn 19 niet eens 1000 euro voor mijn integrale, en die heeft een hogere nieuwwaarde, gewicht en vermogen...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl


" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Gebruikersavatar
Mrtn
Berichten: 4809
Lid geworden op: vr 23 aug 2002 9:00
Car: R5GTT
Locatie: Lelystad

Mrtn = Maarten
jeroen.k
Berichten: 5884
Lid geworden op: do 17 jan 2002 0:00
Locatie: Harderwijk

Sjeees heee....wat doen sommige mensen toch moeilijk...auto rijden is nu eenmaal duur! Helemaal als je een sportief autootje wil rijden. Er zitten hier op het forum tig mensen met sportieve auto's op eigen naam die net hun rijbewijs hadden en idd dus 0 schadevrije jaren. Tis toch niet zo meilijk om ff http://www.wellowell.nl in te tikken een vragenlijste in te tikken en te kijken wat er mogelijk is qua verzekering? :D Kun je hem zelfs nog online afsluiten als je wilt! SIM-PEL! ;) Kijk dus allemaal toch eens verder dan je neus lang is, dan zijn dit soort vragen helemaal niet nodig...

Mijn tip is echter toch om alles via een tussenpersoon te doen, want als je eens gezeur hebt met je verzekeringsmaatschappij dan krijgt de tussenpersoon meer voor elkaar dan jij zelf! (en het kost bijna niks extra!!!!)
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

:-* Een aantal maatschappijen zijn aan het werk voor mij.. deze gaan kijken wat er allemaal mogelijk is en wat het gaat kosten..

Ik heb wel een maatschappij gevonden die mij voor 80% zekerheid in dekking willen nemen.. mijn tussenpersoon wist het niet zeker..
Mijn premie per jaar is dan 698euro. das nog wel te doen....

Ik zal morgen nog even rustig af moeten wachten.. mijn nicht is ook voor mij aan het werk.. die werkt bij het hoge huis... dus misschien ontdekt zij nog een leuke oplossing..
don't be a fool, wrap your tool
Anonymous

Hey hallo! Ik ben vamiddag ook even achter de verzekering voor me gtt aan geweest! heb ongeveer 10 maatschapijen gehad iets meer nog zelf en maat TWEE die mij wouden verzekeren!!!! Ik ben zelf net 18 (2 week) maar over twee weekjes moet me 5 op de weg!

Unive... alleen w.a. 810 euro per jaar!

centraal beheer... w.a. 672 euro per jaar
w.a uitgebreid 868 euro per jaar
all risk 1687 euro per jaar!!!


Bij unive wouden ze hem nie all risk verzekeren om dat de auto te snel voor me was... En bij de rest wouden ze me er niet in hebben!!

groeten rick uit delfzijl (lekker leven aan zee....)
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

all-risk is ook belachelijk duur voor een GTT. voor dat geld kun je bijna ieder jaar een nieuwe kopen !!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim B.
Berichten: 553
Lid geworden op: ma 14 jan 2002 0:00

rick 5gtt schreef:Hey hallo! Ik ben vamiddag ook even achter de verzekering voor me gtt aan geweest! heb ongeveer 10 maatschapijen gehad iets meer nog zelf en maat TWEE die mij wouden verzekeren!!!! Ik ben zelf net 18 (2 week) maar over twee weekjes moet me 5 op de weg!

Unive... alleen w.a. 810 euro per jaar!

centraal beheer... w.a. 672 euro per jaar
w.a uitgebreid 868 euro per jaar
all risk 1687 euro per jaar!!!


Bij unive wouden ze hem nie all risk verzekeren om dat de auto te snel voor me was... En bij de rest wouden ze me er niet in hebben!!

groeten rick uit delfzijl (lekker leven aan zee....)
Rick je hebt mail :)
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

8) Ik heb ook met centraal beheer gebeld, maar dat vrouwtje dat voor mij ging rekenen die gaf ff een andere prijs aan mij op..

Ik zou rond de 1021 euro per jaar zitten, met een WA verzekering..

Vage wereld isset
don't be a fool, wrap your tool
Turbo Tinus
Berichten: 290
Lid geworden op: za 8 mar 2003 17:29
Car: 5 GTT phase 1; R14
Locatie: Bemmel

jeroen.k schreef:Sjeees heee....wat doen sommige mensen toch moeilijk...auto rijden is nu eenmaal duur! Helemaal als je een sportief autootje wil rijden. Er zitten hier op het forum tig mensen met sportieve auto's op eigen naam die net hun rijbewijs hadden en idd dus 0 schadevrije jaren. Tis toch niet zo meilijk om ff http://www.wellowell.nl in te tikken een vragenlijste in te tikken en te kijken wat er mogelijk is qua verzekering? :D Kun je hem zelfs nog online afsluiten als je wilt! SIM-PEL! ;) Kijk dus allemaal toch eens verder dan je neus lang is, dan zijn dit soort vragen helemaal niet nodig...

Mijn tip is echter toch om alles via een tussenpersoon te doen, want als je eens gezeur hebt met je verzekeringsmaatschappij dan krijgt de tussenpersoon meer voor elkaar dan jij zelf! (en het kost bijna niks extra!!!!)

Ik wou ff zeggen dat dat afsluiten over het internet echt NIET goed gaat!
Vooral omdat er vaak pas NA het afsluiten naar je leeftijd en schade vrije jaren wordt gekeken. Met het gevolg dat je een uur later een e-mail krijgt dat ze het risico te groot vinden.
Het is mij dus niet gelukt om via internet mijn 5GTT te verzekeren.

Ik heb ongeveer 15 maatschappijen gebeld waarvan ALLEEN FBTO me evt. zou willen verzekeren (en dat was nog niet eens zeker..kosten zo'n 1200 euro p.j.
Ohja, ik ben 22 0 schadevrije jaren. GTT uit 1986 dus alleen WA verzekering.

Na een tip van een vriend van mij (corrado g60) kwam ik bij londen-verzekering. Die deden het gelukkig wel, en voor ongeveer 800 euro p.j.

Ik zou dus willen advieseren om vooral bij de wat kleine maatschappijen eens rond te BELLEN. Want bij de grote is het bij het woordje turbo meteen over.

Da's dan mijn ervaring :D
Jesper16v
Berichten: 2179
Lid geworden op: wo 12 sep 2001 0:00
Locatie: Nijmegen castle
Contacteer:

Turbo Tinus schreef:
jeroen.k schreef:Sjeees heee....wat doen sommige mensen toch moeilijk...auto rijden is nu eenmaal duur! Helemaal als je een sportief autootje wil rijden. Er zitten hier op het forum tig mensen met sportieve auto's op eigen naam die net hun rijbewijs hadden en idd dus 0 schadevrije jaren. Tis toch niet zo meilijk om ff http://www.wellowell.nl in te tikken een vragenlijste in te tikken en te kijken wat er mogelijk is qua verzekering? :D Kun je hem zelfs nog online afsluiten als je wilt! SIM-PEL! ;) Kijk dus allemaal toch eens verder dan je neus lang is, dan zijn dit soort vragen helemaal niet nodig...

Mijn tip is echter toch om alles via een tussenpersoon te doen, want als je eens gezeur hebt met je verzekeringsmaatschappij dan krijgt de tussenpersoon meer voor elkaar dan jij zelf! (en het kost bijna niks extra!!!!)

Ik wou ff zeggen dat dat afsluiten over het internet echt NIET goed gaat!
Vooral omdat er vaak pas NA het afsluiten naar je leeftijd en schade vrije jaren wordt gekeken. Met het gevolg dat je een uur later een e-mail krijgt dat ze het risico te groot vinden.
Het is mij dus niet gelukt om via internet mijn 5GTT te verzekeren.

Ik heb ongeveer 15 maatschappijen gebeld waarvan ALLEEN FBTO me evt. zou willen verzekeren (en dat was nog niet eens zeker..kosten zo'n 1200 euro p.j.
Ohja, ik ben 22 0 schadevrije jaren. GTT uit 1986 dus alleen WA verzekering.

Na een tip van een vriend van mij (corrado g60) kwam ik bij londen-verzekering. Die deden het gelukkig wel, en voor ongeveer 800 euro p.j.

Ik zou dus willen advieseren om vooral bij de wat kleine maatschappijen eens rond te BELLEN. Want bij de grote is het bij het woordje turbo meteen over.

Da's dan mijn ervaring :D
Bel naar ons bedrijf (als klant) en ik weet zeker dat je verzekerd kan worden onder de 800! (nou ja, bijna zeker) :)

PM voor telnr.

Bedrijf is in Oss
clio_rally
Berichten: 1324
Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
Locatie: Delft
Contacteer:

Turbo Tinus schreef:
Ik wou ff zeggen dat dat afsluiten over het internet echt NIET goed gaat!
Vooral omdat er vaak pas NA het afsluiten naar je leeftijd en schade vrije jaren wordt gekeken. Met het gevolg dat je een uur later een e-mail krijgt dat ze het risico te groot vinden.
Het is mij dus niet gelukt om via internet mijn 5GTT te verzekeren.

Ik heb ongeveer 15 maatschappijen gebeld waarvan ALLEEN FBTO me evt. zou willen verzekeren (en dat was nog niet eens zeker..kosten zo'n 1200 euro p.j.
Ohja, ik ben 22 0 schadevrije jaren. GTT uit 1986 dus alleen WA verzekering.

Na een tip van een vriend van mij (corrado g60) kwam ik bij londen-verzekering. Die deden het gelukkig wel, en voor ongeveer 800 euro p.j.

Ik zou dus willen advieseren om vooral bij de wat kleine maatschappijen eens rond te BELLEN. Want bij de grote is het bij het woordje turbo meteen over.

Da's dan mijn ervaring :D
London verzekeringen zijn inderdaad prima, beetje duur, maar doen wel bijna alles. Heb ik mijn bmw destijds ook gehad...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl


" 'cause quitters never win and winners never quit..."
jeroen.k
Berichten: 5884
Lid geworden op: do 17 jan 2002 0:00
Locatie: Harderwijk

clio_rally schreef:
Turbo Tinus schreef:
Ik wou ff zeggen dat dat afsluiten over het internet echt NIET goed gaat!
Vooral omdat er vaak pas NA het afsluiten naar je leeftijd en schade vrije jaren wordt gekeken. Met het gevolg dat je een uur later een e-mail krijgt dat ze het risico te groot vinden.
Het is mij dus niet gelukt om via internet mijn 5GTT te verzekeren.

Ik heb ongeveer 15 maatschappijen gebeld waarvan ALLEEN FBTO me evt. zou willen verzekeren (en dat was nog niet eens zeker..kosten zo'n 1200 euro p.j.
Ohja, ik ben 22 0 schadevrije jaren. GTT uit 1986 dus alleen WA verzekering.

Na een tip van een vriend van mij (corrado g60) kwam ik bij londen-verzekering. Die deden het gelukkig wel, en voor ongeveer 800 euro p.j.

Ik zou dus willen advieseren om vooral bij de wat kleine maatschappijen eens rond te BELLEN. Want bij de grote is het bij het woordje turbo meteen over.

Da's dan mijn ervaring :D
London verzekeringen zijn inderdaad prima, beetje duur, maar doen wel bijna alles. Heb ik mijn bmw destijds ook gehad...

Gijs
London zit ik idd ook bij, nemen zo'n beetje alles aan en zijn soms wat duurder, maar ook vaak de goedkoopste. Alleen eeuhm, London...klein maatschappijtje? :lol: Valt reuze mee hoor, was voorheen Elvia Verzekeringen. Geen echt kleine jongen hoor! ;)
Turbo Tinus
Berichten: 290
Lid geworden op: za 8 mar 2003 17:29
Car: 5 GTT phase 1; R14
Locatie: Bemmel

Gijs[/quote]

London zit ik idd ook bij, nemen zo'n beetje alles aan en zijn soms wat duurder, maar ook vaak de goedkoopste. Alleen eeuhm, London...klein maatschappijtje? :lol: Valt reuze mee hoor, was voorheen Elvia Verzekeringen. Geen echt kleine jongen hoor! ;)[/quote]

tja ik moet toegeven dat ik een assurantie kantoor(tje) heb gebeld in Den Haag. Daarna kwam ik er achter dat ze een deel waren van Londen. Maar daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord. :p maar het feit blijf idd dat ze alles verzekeren :lol:
GTT__Geert
Berichten: 569
Lid geworden op: zo 9 mar 2003 20:21
Locatie: Den Helder (NL)

Yep ik zit sinds kort ook bij London.. ik vind het een goeie organisatie, die doen tenminste niet zo moeilijk :-*
don't be a fool, wrap your tool
Plaats reactie