ik heb dat ook een beetje maar dan aan de andere kant, als je weet wat het nu was laat het me dan weten. Ben inmiddels al 2 aandrijfassen verder maar het is nog steeds niet weg.........
jpp_GTX schreef:ik heb dat ook een beetje maar dan aan de andere kant, als je weet wat het nu was laat het me dan weten. Ben inmiddels al 2 aandrijfassen verder maar het is nog steeds niet weg.........
JPP.
ja ik laat het je weten
some people are alive only because it's illegal to kill them
Als ie echt stuitert zou ik idd aan het veerpootlager gaan denken. Als dit het is valt het werk bij de dealer wel mee hoor, weet alleen niet wat zo'n ding kost. Heeft ie geen last van 'spoorzoeken' ?
Overigens, bij mij doet hij het alleen bij het gasgeven (harder dan 80 km/h in 4e of 5e versnelling)
bij gas los is het weg (dus bij 170 km/h gas los, dan is het ook weg!!!)
En het wordt erger als ik een flauwe bocht naar links maak; en minder als ik een flauwe bocht naar rechts maak.
NB allebei de aandrijfassen zijn NIEUW !!!!, kan het aan de dikte van de bakolie liggen en de slijtage in de bak (die 3 kogels die in de bak gaan, slijten die in in dat "meeneem-ding")
Nou ik ga vanavond even bij de beun langs om te vragen of ik er mee door kan rijden tot na zondag de 16e. Want dan krijg ik namelijk van maik een demperloze buis en dan kan ik die meteen daarna erop laten zetten anders moet ik er 2 keer heen.
ik laat jullie weten wat het was...
had ik ook met de GTT,bleken mijn schotellagers zijn die stuk waren,en die grote dikke rondel(bovenop de veerpoot),onder de moer die uit aan't scheuren was.
gille. schreef:had ik ook met de GTT,bleken mijn schotellagers zijn die stuk waren,en die grote dikke rondel(bovenop de veerpoot),onder de moer die uit aan't scheuren was.
]
En wat kostte dat geintje? Wat is een rondel btw?
Ik neem aan dat je daar nieuwe schokbrekers voor moete kopen of zo?
gille. schreef:had ik ook met de GTT,bleken mijn schotellagers zijn die stuk waren,en die grote dikke rondel(bovenop de veerpoot),onder de moer die uit aan't scheuren was.
]
nee heb alleen de schotels vernieuwd,en die 2 rondellen.dat koste me iets van 125euro alles tesamen.
ander woord voor rondel,tja een ring voor de moer er vast op komt,dat noemen wij een rondel
]
nee heb alleen de schotels vernieuwd,en die 2 rondellen.dat koste me iets van 125euro alles tesamen.
ander woord voor rondel,tja een ring voor de moer er vast op komt,dat noemen wij een rondel
Dus als je veerpootlagers aan diggelen zijn moet je nieuwe schotels kopen?
Je moet daarvoor zeker ook de veer demonteren voor je dat kan vervangen?
Ik denk zeker te weten dat het je aandrijfas is...
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, gas erop hoor je geklop, wanneer je gas loslaat of ff een stuurcorrectie maakt, hoor je nix meer. Ook het bochtenwerk met veel gas op de plank lijkt het net of er een klopgeest schuil houdt in je GTT!
Floris schreef:Ik denk zeker te weten dat het je aandrijfas is...
Ik heb namelijk hetzelfde probleem, gas erop hoor je geklop, wanneer je gas loslaat of ff een stuurcorrectie maakt, hoor je nix meer. Ook het bochtenwerk met veel gas op de plank lijkt het net of er een klopgeest schuil houdt in je GTT!
Met gas los blijft het gewoon volgensmij, of was deze post niet voor mij bedoeld?
Veerpootlagers kun je heel makkelijk herkennen door em op te krikken en even rondom aan je wiel trekken, als je je veerpoot ziet meebewegen omdat ie boven in bij de schotel speling heeft, dan is het je veerpootlager.
Ik zag het bij mij toevallig met de APK, ziet er best scary uit Maar als je auto erop rust is er weinig aan de hand.
Alleen op klinkerweggetjes rammelt ie als je een beetje doorrrijd (wat ik dus niet meer doe )
Floris schreef:Ik denk zeker te weten dat het je aandrijfas is...
Met gas los blijft het gewoon volgensmij, of was deze post niet voor mij bedoeld?
Heb net even getest, breng m morgenavond weg. Maar inderdaad zoals jij zei met gas los is het weg, ik twijfelde, net even getest dus het zou kunnen dat het de aandrijfas is ja.