Friday Nightmeeting Oss I
Merijn, wat versta je onder "tikkels" ??? 

Je kan er ook erg HARD op gaan 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
het blijkt nog allemaal mee te vallen met mijn band. vanmorgen stond er nog maar 0.5 bar op ik heb hem toen opgepomp tot 2 bar. om 18:00 nog een keer naar gekeken nog 1.9 bar. een stukje gereden nog steeds 1.9 bar.
@Paskie: zie sigature van merijn

@Paskie: zie sigature van merijn
nou speciaal voor merijn dan maar.....
http://www.ll0ll.com/div/ba.wmv
"hard van buiten, zacht van binnen"
http://www.ll0ll.com/div/ba.wmv
"hard van buiten, zacht van binnen"
Thanks! Die heb ik effe aan mijn signature gelinkt! 
Jongens, het was weer gezellig! Afgezien van het weer, zat de sfeer er goed in. En ik kon zelfs probleemloos naar huis! Valt niet tegen, he?
@Bart: Beetje naar je zin gehad? Cool dat je er was.

Jongens, het was weer gezellig! Afgezien van het weer, zat de sfeer er goed in. En ik kon zelfs probleemloos naar huis! Valt niet tegen, he?
@Bart: Beetje naar je zin gehad? Cool dat je er was.

Normaalgesproken is F.N.O. eens in de 2 weken, dus ik denk dat volgende week niks zal gebeuren. Ook aangezien die zondag de meeting in Utrecht is.
Maareh, laten we vast een lijstje aanmaken voor over 2 weken!
F.N.O. 21 Maart 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Merijn - Clio Williams
Maareh, laten we vast een lijstje aanmaken voor over 2 weken!

F.N.O. 21 Maart 2003
Waar: McD's Beuningen
Tijd: vanaf 20.00 uur
Wie:
Merijn - Clio Williams
Laatst gewijzigd door Merijn op za 8 mar 2003 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, gek!jpp_GTX schreef:He merijn jij bent ook al vroeg uit de veren, of lig je nu al wel te pitten. Ik sla deze nacht de slaap maar over........
Tot zondag en nog bedankt voor het eten!!
JPP

Goed van me he?!
Het duurde wel erg lang voordat hij warm was, de olietemperatuur was zelfs nog maar 60 graden toen we het laatste stoplicht op de N50 gehad hadden, vandaar dat ik zo rustig heb gereden. Scheelt trouwens ook weer benzine en dat mag wel eens keer!

Het duurde wel erg lang voordat hij warm was, de olietemperatuur was zelfs nog maar 60 graden toen we het laatste stoplicht op de N50 gehad hadden, vandaar dat ik zo rustig heb gereden. Scheelt trouwens ook weer benzine en dat mag wel eens keer!

-
- Moderator
- Car: MB
mijn olie was toen ongeveer 100 a 110. ik snap niet hoe die olie van jou zo koud blijft. Beetje te lang als je het mij vraagt.
@ Rob, wat een sukkels waren dat trouwens in de BMW gisteren
@ Rob, wat een sukkels waren dat trouwens in de BMW gisteren
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
VOlgende keer wil ik beter weer !!! 

Here I am...
Wat mis ik toch allemaal weer...geen verhalen gehoord over FNZ...BUMMER!!!
Ik wilde vrijdag eigenlijk nog wel komen, maar had best een vaag probleempje....Had overdag de accupool eraf gehad...Later erweer op, geen probs. Toen had de auto bij t werk gestaan, uurtje of vijf onder een parkeerdak. Wil ik wegrijden, draai me sleutel om, helemaal niets. Geen stroom, niet eens controlelampjes... Dacht dat me accu overleden was. Dus ik terug naar binnen, vriend van me gehaald, of hij me naar huis kon slepen. Kom terug, denk: nog eens ff proberen. Toen deed alleen de benzinepomp t, die hoorde ik. Dus ik proberen te starten, leek t iets van een relais wat oversloeg. Vaag, toen probeerde ik t nog een keer, deed alles het wel, draaide alleen de startmotor bijna niet. Toen de startkabels op de scorpio van die vriend van me gehangen, deedie helemaal nix meer. Wij ff staan wachten en denken wat het slimste was...Werd ik btje pissed, dus ik nog een laatste maal proberen, wat denk je....hij starte gewoon, nix aan het handje. Had alleen geen zin om zo in Beuningen nog een keer te staan en ben toen maar naar huis gegaan...sorry dat ik nix van me heb laten horen.
Tot nu toe heb ik geen probs meer met de auto gehad, helemaal nix. Alleen vraag ik me toch af wat het is geweest...iets met de comp ofzo??
Allemaal alvast tot zondag, heb er zin in
Hopen op mooi weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Johan, zonde van je auto man...echt bagger :-*
@ Bart, welcome to the club, zondag zal ik je wel in persoon ontmoeten denk ik

Wat mis ik toch allemaal weer...geen verhalen gehoord over FNZ...BUMMER!!!
Ik wilde vrijdag eigenlijk nog wel komen, maar had best een vaag probleempje....Had overdag de accupool eraf gehad...Later erweer op, geen probs. Toen had de auto bij t werk gestaan, uurtje of vijf onder een parkeerdak. Wil ik wegrijden, draai me sleutel om, helemaal niets. Geen stroom, niet eens controlelampjes... Dacht dat me accu overleden was. Dus ik terug naar binnen, vriend van me gehaald, of hij me naar huis kon slepen. Kom terug, denk: nog eens ff proberen. Toen deed alleen de benzinepomp t, die hoorde ik. Dus ik proberen te starten, leek t iets van een relais wat oversloeg. Vaag, toen probeerde ik t nog een keer, deed alles het wel, draaide alleen de startmotor bijna niet. Toen de startkabels op de scorpio van die vriend van me gehangen, deedie helemaal nix meer. Wij ff staan wachten en denken wat het slimste was...Werd ik btje pissed, dus ik nog een laatste maal proberen, wat denk je....hij starte gewoon, nix aan het handje. Had alleen geen zin om zo in Beuningen nog een keer te staan en ben toen maar naar huis gegaan...sorry dat ik nix van me heb laten horen.
Tot nu toe heb ik geen probs meer met de auto gehad, helemaal nix. Alleen vraag ik me toch af wat het is geweest...iets met de comp ofzo??
Allemaal alvast tot zondag, heb er zin in

Hopen op mooi weer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ Johan, zonde van je auto man...echt bagger :-*
@ Bart, welcome to the club, zondag zal ik je wel in persoon ontmoeten denk ik

Vind de Topic naam niet echt meer mooi 
Kan et niet veranderen naar F.N.Oosten want ik wil liever niet geassocieerd worden met Ossenaren
Kan et niet veranderen naar F.N.Oosten want ik wil liever niet geassocieerd worden met Ossenaren