Riel-> Als je banden nodig hebt voor de keuring kan je het beter aan me vragen, want ik vertrouw gasten die me lief aankijken nooit echt helemaal
Zet em dan maar in Bunde neer, dan kennen we eens kieken wa...Ollie schreef:Klinkt goed allemaal mannen, veel plezier en gesleutel.
Wil van de zomer ook van alles aan mijn cliooke gaan doen, dus alle hulp is dan welkom
en of dat snort patrick , dat loopt super nu,ben helemaal happyPatrick L. schreef:Trouwens Marco, jouw GT zal straks weer mooi snorren zo te lezen, mooi man, ken je voorlopig weer voorruit!
Waarom wil dat quoten nooit zo lukken bij jou, zo moeilijk is dat toch niet?Patrick L. schreef:Ollie schreef:Is het nog gelukt met de radiateur, cool.
*ja, die zit erin, morgen vrij gepakt ga ik aan de slag met de aandrijfas em mischien de uitlaat.
Neem trouwens die DVD's van Taxi 1 en 2 voor je mee vanavond, ff aan denken dat ik die niet WEER vergeet.
*thanx zou leuk zijn ja
Oh ja, de 16v typeplaatjes knipperlicht zitten er nu ook op
Ehe.. subtiel gemaaktPloegah schreef: Wilco, om deze reden heb ik je berichtje ge-edit, ik hoop dat je het begrijpt.
Je hebt helemaal gelijk riel !Riël schreef:Edit asjeblieft alle bovenstaande zeiver ik moet er van kotsen :-*
Wat een hoop gelul over nix. Oke moontje volgende keer even zwaaien is wel zo netjes. De rest van de punten is halve bullshit.
Dan moet je de folie een beetje op maat snijden van het raam en de folie op de buitenkant van het raam leggen met de plakkant naar buiten ook.Riël schreef:Ja heel k#t. Ik heb 2 rollen geprobeerd achterop de 5 maar kreeg het niet strak. Raampjes staan klote bol. 't is te proberen maar succes ermee hé!
Zal ik 's wat cools vertellenOllie schreef: Neem trouwens die DVD's van Taxi 1 en 2 voor je mee vanavond,