Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tom schreef:ik hoop het. Maar ik weet eigenlijk ook niet ofdat het slim is om lang in Bodegraven te blijven hangen als we toch door willen naar Zoetermeer. Als we namelijk met zijn allen naar Zoetermeer willen dan kunnen we denk ik beter niet te lang in Bodegraven gaan staan lullen
I agree... We kunnen eventueel ook meteen doorrijden naar Zoetermeer. Dan is de kans groter dat Rob meegaat...
We rijden gewoon even eerst naar Bodegraven (kan ik mijn velgjes even lossen aan Rudo en kan Chris mijn nieuwe nummerplaten even monteren ), dan horen we wel wat de afdeling Bodegraven van plan is
ga je nu echt voor de 2 niet renault-rijders doorrijden naar Zoetermeer? Ik ben zelf niet van plan daarheen te gaan gezien het gezelliger is bij bodegraven met een warm bakkie pleur
Tom schreef:ik hoop het. Maar ik weet eigenlijk ook niet ofdat het slim is om lang in Bodegraven te blijven hangen als we toch door willen naar Zoetermeer. Als we namelijk met zijn allen naar Zoetermeer willen dan kunnen we denk ik beter niet te lang in Bodegraven gaan staan lullen
I agree... We kunnen eventueel ook meteen doorrijden naar Zoetermeer. Dan is de kans groter dat Rob meegaat...
We rijden gewoon even eerst naar Bodegraven (kan ik mijn velgjes even lossen aan Rudo en kan Chris mijn nieuwe nummerplaten even monteren ), dan horen we wel wat de afdeling Bodegraven van plan is
ga je nu echt voor de 2 niet renault-rijders doorrijden naar Zoetermeer? Ik ben zelf niet van plan daarheen te gaan gezien het gezelliger is bij bodegraven met een warm bakkie pleur
Je hebt wel gelijk Robert. Alleen voor het spektakel..
Robert dB schreef:
als ze wat spektakel willen zien moeten ze ook ff zoetermeer gaan bekijken
/me gaat eerst ff naar BDG maar wil daarna best voorop rijden naar Z`meer
Derby schreef:ik kijk ook eerste ff in bdg. Even een beetje socialalizen. (mijn fonetisch is niet zo goed).
En daarna naar zoetermeer. Ik ga hoedan ook naar z'meer.
Chris schreef:Tja. Zoetermeer kunnen we voorlopig wel vergeten..
Doen we aankomende vrijdag? Gezellie Bodegraven?
Tja, daar was ik vanavond, ik heb je niet gezien?
Als je dat had gewilt had je best mogen bellen hoor..
Dat is het grote nadeel van Zoetermeer, je ziet elkaar niet..
Ben je ook nog in Bodegraven geweest?
Wie heb je wel gezien?
Chris schreef:Tja. Zoetermeer kunnen we voorlopig wel vergeten..
Doen we aankomende vrijdag? Gezellie Bodegraven?
Tja, daar was ik vanavond, ik heb je niet gezien?
Als je dat had gewilt had je best mogen bellen hoor..
Dat is het grote nadeel van Zoetermeer, je ziet elkaar niet..
Ben je ook nog in Bodegraven geweest?
Wie heb je wel gezien?
Nee, ik bedoel dat ik in BŽgraven ben geweest, niet in Zoetermeer. Toen de hele meute naar ZŽmeer vertrok ben ik richting huis gereden. Wilde op tijd mijn bedje in omdat ik morgen moet werken. Helaas zie ik dat het al weer tegen enen loopt. Zit nog een beetje te modderetteren op het forum.