Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
jpp_GTX

Mannen,

Ik weet niet zeker of ik er bij zal zijn morgen, ik heb namelijk vandaag gepoogd om de bumper en de grille erop te zetten, maar helaas. Het past niet helemaal.

In de eerste plaats zijn de stootblokken anders dus die pasten al niet. En de gaatjes van de grille zitten ook niet op de juiste plek. Verder kan ik de voorbumper niet aan de onderkant vastzetten. De beugels van de GTX bumper zijn denk ik langer.

Maw: Het zit er wel op maar je trekt het er zo af. Ik wil dus ook even niet teveel risico nemen, want anders ligt het dadelijk onder mijn wielen. Ik vind het overigens best wel aardig staan. Maar moet nog wel even wennen aan die grille hoor.

Trouwens ik heb nu nog maar 5 cm grondspeling aan de voorkant. Kan nog geen drempel nemen. Waarschijnlijk ook omdat de achterkant te hoog staat. (komt hij aan de voorkant een stuk te laag te staan)

En los van dit alles; ik heb hier in huis een leuke :p nieuwe huisgenote. Mischien dat ze morgen bij me komt eten. Dan weet ik dus nog niet of ik dan nog kom (misschien laat >-) )
Tom
Moderator
Car: MB

neem die huisgenote maar mee, dan eet je maar bij de mac :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jpp_GTX

nee van auto's moet ze niks hebben, en ik zet natuurlijk wel een goede maaltijd voor he. Anders is het meteen kans verkeken. :(
Tom
Moderator

ok dan, we zien je wel verschijnen :D :D . En anders dan komen we je wel halen >-)
Anonymous

jpp_GTX schreef:nee van auto's moet ze niks hebben, en ik zet natuurlijk wel een goede maaltijd voor he. Anders is het meteen kans verkeken. :(
Geef je dr een super menu. Niet zo moeilijk doen hoor. :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Good luck, stallion! :D
Haas
Car: Megane RS

Tot vanavond mensen...ben er wederom na mijn werk. Afgelopen week was ik al om 2200u klaar, dus hoop dat dat deze week weer zo is, dan ben ik er eens wat vroeger :D
jpp_GTX

Nou ze komt in ieder geval bij me eten dus ik ben er NIET om 20.00 :p

Ik weet niet hoe de zaken lopen maar als ik nog kans zie om te komen dan zal ik dat zeker doen. En anders....tot de volgende keer.

Succes, vanavond.

@Tom neem die plank maar niet mee, anders loop je straks voor niets te sjouwen. Misschien 16 maart bij de openingsmeeting.

JPP.
Jesper16v
Contacteer:

Ik kom niet :( helaas

Kmoet nog vanalles doen voor zondag en dat krijg ik volgens mij in 1 week nog niet klaar!

Veel plezier vanavond!
Merijn
Über-Spammer

Het wordt niet echt druk als ik dat zie...

Ik kom niet, Jesper ook niet. JPP gaat liggen vunzen, dus daar hoeven jullie ook niet op te rekenen...

:D
Haas

zul je zien dat als ik kom, dat er niemand meer is.... :evil: :( :evil: :( :evil: :(

excl JPP....bunch 'u' pussy's!!!
Tom
Moderator

De echte die-hards zijn er dan nog wel hoor, Rob en ik wachten wel op je :p

Friday Night Oss (e.o.)
Datum: 21 februari 2003
Tijd: 20:00 uur
Wie:

Tom - Clio Williams
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Haas - Clio S (laat)
Frits - Clio 1.8 (laat)
JPP - 5 GTX (mischien laat)
Paskie

Hee zie net dat ik me nog helemaal niet had "aangemeld" voor de fno van vanaaf....... bij deze dus

Friday Night Oss (e.o.)
Datum: 21 februari 2003
Tijd: 20:00 uur
Wie:

Tom - Clio Williams
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Haas - Clio S (laat)
Frits - Clio 1.8 (laat)
JPP - 5 GTX (mischien laat)
Paskie - CLIO16V
Tom
Moderator

en ik weet niet ofdat je mijn sms'je hebt ontvangen, maar ik heb de olie voor je. 10 liter Elf competition STI 10W40 >> 35€
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ik ben er 20:30
Robke
Car: Lexus IS250

Zo ik ben weer thuis. :)

Het was niet erg druk, maar wel gezellig zoals gewoonlijk, maar op het eind werden m'n voetjes wel erg koud moet ik zeggen.

Trouwens wel jammer dat ik m'n katvervanger er nog niet onder heb hangen, anders had ik wel wat harder als 215 km/h kunnen rijden op de terugweg.
Maar het is trouwens geen pretje om met mijn spoorzoekende auto 190 te rijden op de A50 hoor, volgende keer maar op een andere weg racen mensen! :) :wink:
Haas

robclio16V schreef:Zo ik ben weer thuis. :)

Het was niet erg druk, maar wel gezellig zoals gewoonlijk, maar op het eind werden m'n voetjes wel erg koud moet ik zeggen.

Trouwens wel jammer dat ik m'n katvervanger er nog niet onder heb hangen, anders had ik wel wat harder als 215 km/h kunnen rijden op de terugweg.
Maar het is trouwens geen pretje om met mijn spoorzoekende auto 190 te rijden op de A50 hoor, volgende keer maar op een andere weg racen mensen! :) :wink:
Het was idd wel weer gezellig...had eigenlijk niet verwacht dat er om elf uur nog zovelen waren, maar dat is alleen maar mooi :D

Als jullie nou de volgende keer gaan gassen...zal ik dan de scheidsrechter zijn?? Ben toch te langzaam....:( :lol: :lol: ;)
Tom
Moderator

robclio16V schreef:Zo ik ben weer thuis. :)

Ging nog redelijk gelijk op volgens mij. Merijn en ik moeten alleen bij 6500 al schakelen, dan heb jij nog wat over. Verder heb ik niet op top gereden hoor, volgens mij max 200 op de teller
Merijn
Über-Spammer

Same here! :) Maareh, toen jullie naast elkaar reden en er ineens vandoor gingen, reden jullie toen volgas?
Tom
Moderator

ikke 95%. Dit was wel in 5 dus het kon nog een aardig stukje sneller.

maare hoezo, vond je het snel of langzaam (jij kwam ook aardig bij volgens mij)
Merijn
Über-Spammer

Ik liep redelijk stevig op jullie in, ja... Ik plankte wel 100%, dat wel. Maar ik vroeg het me af. Het zou kunnen liggen aan het feit dat ik geen katalysator meer heb en een RVS sport-spaghetti spruitstuk. Binnenkort maar eens serieus de proef op de som nemen! :D
Tom
Moderator

dan denk ik dat jij sneller bent dan ik. De mijne is overigens wel totaal standaard op alle punten. Dus als je dat dan met Rob vergelijkt (afgedraaid vliegwiel, cup computer, willi spruitstuk..........) dan is een willie toch wel serieus sneller dan een 1.8 16V
Merijn
Über-Spammer

Dat leek er wel op, ja... Verschil moet er zijn, he. ;) :lol:
Tom
Moderator

enne, bij mij moet er nog nieuwe olie in :lol:
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:enne, bij mij moet er nog nieuwe olie in :lol:
Dat zal het zijn geweest, ja... :D
Robke
Car: Lexus IS250

Toen Tom naast me kwam rijden gaf ik een beetje gas bij. Toen gaf hij dus bijna plankgas, dus ik ook, maar dat haalde ik niet meer en ging ik maar weer terug naar z'n 4, toen kon ik Tom dus precies bijhouden.

Maar het laatste stoplichtsprintje was ik toch wel veeeeel sneller weg als Tom, misschien omdat hij niet op zat te letten??? :p :lol:

Maar we moeten het indrdaad maar eens een keer goed testen, 's nachts op de A2 heb je mooi 3 lege banen, dan heb je in ieder geval plek zat! :lol: 8)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

mijn clio staat bij de garage. nu gaan ze eerst kijken wat het allemaal gaat kosten. ff afwachten dus.
Tom
Moderator

robclio16V schreef:Toen Tom naast me kwam rijden gaf ik een beetje gas bij. Toen gaf hij dus bijna plankgas, dus ik ook, maar dat haalde ik niet meer en ging ik maar weer terug naar z'n 4, toen kon ik Tom dus precies bijhouden.

Maar het laatste stoplichtsprintje was ik toch wel veeeeel sneller weg als Tom, misschien omdat hij niet op zat te letten??? :p :lol:

Maar we moeten het indrdaad maar eens een keer goed testen, 's nachts op de A2 heb je mooi 3 lege banen, dan heb je in ieder geval plek zat! :lol: 8)

aha, jij reed dus even in zijn 4. Ik vond je al zo verdacht hard gaan :D
Haas

:evil: :evil: :evil:

Bad news: een vriend van me is geslaagd voor de HEAO wat op zich tof is natuurlijk, maar nou heeft die moeder gevraagd of we vrijdag (!!!) wat komen drinken na t werk. Vrijdas is natuurlijk FNO=>FNZ/FNB, maar kan t niet maken om niet naar m toe te gaan, ben twee weken geleden ook al niet op zijn verjaardag geweest...
Hoe lang is het ongeveer rijden naar zoetermeer/bodegraven vanuit nijmegen dan? Anderhalf uur ofzo? Ik wil toch gewoon gaan, maar ja, dan maar toch half tien richting huis...de rest komt ook rond half elf, elf uur denk ik zo...

Shit, dit zuigt echt, eerst zeg ik carnaval af...krijg je dit...AAAAAAAARGH...tis me gewoon niet gegund... :evil: :( :evil: :(
Merijn
Über-Spammer

~Haas~ schreef::evil: :evil: :evil:

Bad news: een vriend van me is geslaagd voor de HEAO wat op zich tof is natuurlijk, maar nou heeft die moeder gevraagd of we vrijdag (!!!) wat komen drinken na t werk. Vrijdas is natuurlijk FNO=>FNZ/FNB, maar kan t niet maken om niet naar m toe te gaan, ben twee weken geleden ook al niet op zijn verjaardag geweest...
Hoe lang is het ongeveer rijden naar zoetermeer/bodegraven vanuit nijmegen dan? Anderhalf uur ofzo? Ik wil toch gewoon gaan, maar ja, dan maar toch half tien richting huis...de rest komt ook rond half elf, elf uur denk ik zo...

Shit, dit zuigt echt, eerst zeg ik carnaval af...krijg je dit...AAAAAAAARGH...tis me gewoon niet gegund... :evil: :( :evil: :(
Afspraak is afspraak... Met andere woorden: Jij bent erbij vrijdag! >-)
Tom
Moderator

uurtje ongeveer als je een beetje op je rechterknie leunt.

Maare...........jij kan het ook niet maken om niet bij ons te komen. Je moet natuurlijk wel je grenzen trekken he :D
Merijn
Über-Spammer

Anders trekken wij ze wel voor je! ;)
Tom
Moderator

:lol: :lol: . weet jij nog hoe die jongen heette die vroeger vrijdag avond nog wel eens kwam kijken op de FNO :lol: :lol:

:wink: :p :wink:
hitman

misschien dat ik ook wer eens langskom.
mag mijn 21 erbij staan? :)

tom(die ene,niet die andere) :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Merijn
Über-Spammer

Okay dan! :) Aankomende vrijdag gaan we naar Bodegraven (of Zoetermeer), dus als je zin hebt om mee te gaan... Feel free!
Gesloten