Wie is Wie?

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
roeland twingo
Contacteer:

Hee, ik ben Roeland kom uit Soest en ben 20 jaar. Heb sinds een april een zwarte twingo uit oktober 99. Verlaagd 5 cm, uitlaat sport kit, enz. Hobby's zijn American Football en (Renault tuning). Als je op donderdagavond naar Soest gaat heb je grote kans dat je me tegen het lijf loopt. (Y)

Hier vind je mijn krebtebol op wielen...
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... start=1250
Laatst gewijzigd door roeland twingo op wo 14 jan 2004 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Twingo te koop!!!!
richard_cabrio

Ik ben Richard en kom uit Zoetermeer.
Ik werk sinds 1991 bij de Renault-dealer te Leidschendam.
Ik rij zelf in een Megane Cabrio. 2.0 16V en ben lid van de megane coupe club.
van Marwijk Passion.
PETJE

hallo iedereen ik ben patrick ik ben 21 en ik kom uit enschede. in dagelijkleven werk ik bij euromaster als monteur.

ik heb een renault clio 1.8 16klepper zwart metallic.
Anonymous

ik heb gelezen dat ik me even moet voorstellen[ wel zo netjes ook].
mijn naam is mastino :p en ik ben 30 jaar. op het moment doe ik even niets op het gebied van werk.
ik ben zelfstandig ondernemer geweest vanaf mijn 20ste. aangezien ik mijn zaak verkocht heb en dus lekker veel tijd voor mezelf heb ben ik op zoek gegaan naar een leuk autotje voor erbij.
dat is dus een clio 16v geworden uit 1992.de auto is geimporteerd uit duitsland in 1996.hij heeft 112000 km gelopen en heeft snelle chip en nokkenassen , devil uitlaat van voor naar achter,koni verlaagd,rolkooi door de hele auto,veerpootbrug[ voor in]en 16 inch velgen met 215/40/16 eronder.
de auto schijnt zo'n 200 pk bij 7500tpm te hebben 8) binnenkort zet ik hem op de rollenbank om te kijken wat er precies van waar is.
nou dat was het wel even voor nu en als het goed is ben ik vanaf vandaag regelmatig te vinden op deze fansite.

groeten mastino

ps de auto is zwart [ was ik even vergeten :D ]
[B4RTK3]

ik ben nieuw dus ff voorstelle

naam : Bart
leeftijd : 27
beroep : systeembeheerder

auto : R19 16V Phase 2 1993

status : in de prak gereje, zie nl.tekoop
Anonymous

Hallo!
Ik ben Tom uit Breda en ben student. Ik kwam hier terecht omdat ik opzoek was naar mooie foto's van het oudere model Clio. Ik ben van plan zo'n model te kopen in de 16v versie.
Johnny_r82

Ja, en ik ben John (20) uit het wel bekende altijd gezellige en sympatieke Venray! Ik studeer maar ben mijn race cariere :wink: begonnen met een 100cc kart op het circuit, das net formule 1 :p. Toen ik 18 werd reed ik in een oude Austin Mini. Hier heb ik me heeel goed mee vermaakt, beetje door de bochtjes scheuren gaat er echt geweldig mee, maar een top van 140 bergaf is toch minder. Daarna heb ik ff een oude Peugeot 305 (gratis) gekregen, daar ben ik mijn rally en drempel-spring-kunsten mee gaan perfectioneren. Maar toen die weg was kwam de Clio 1.8 16v! Het is dr een uit '92, Williams Blue, en 15" gouden 7 spaaks velgen. Tis een hele nette auto, verder zit er een OMP deep-dish Rallystuur in, een pipercross inductie kit, Supersprint katvervagner en een Sebring middendempervervanger. alleen de einddemper ben ik nog aan het twijfelen wat ik daar mee ga doen....
Ik heb in de tussentijd nog ff een Honda CRX 1.6 16v samen met een vriend gehad. Die hadde we eigenlijk gekocht om soms mee naar de streetraces te gaan en wat andere dingen te doen die je liever niet met een auto doet die je niet kwijt/stuk wil. Hebbe we mooi kunnen vergelijken met de Clio. Die honda rijd echt een stuk agressiever, maar met het snellere bochtenwerk houd je de Clio er echt nooooit mee bij. Met optrekken etc. verschilden ze echter maar amper, de Clio was steeds en heeel klein beetje sneller.
Zo, dat was mijn verhaal!
mzzl
Remember te days that motorracing was dangerous, and sex was safe....
###16vee oléé oléé!!!###
clio-devil

Nou komt ie hoor mr. DB, ik ben remco woon in den haag mijn grootste passie is auto's (jaja vertel eens wat nieuws) mijn grootste passie is installaties, en toch ook wel styling van de auto. Werk nu even een jaartje bij de mediamarkt in den haag op de Car Hi-fi afdeling (tja hoe kan het ook anders) ik run daar samen met een collega de gehele afdeling. Dus mensen vragen over nieuwe producten en problemen kan je wel bij me kwijt.Na dit jaar ga ik mijn studie informatica afmaken zit eind tweedejaars.
Rijdt zelf een renault clio phase II uit 1998, er zitten zowat alle denkbare opties op. DVD,Video,televisie,navigatie etc. etc. echter ben ik nog lang niet klaar daarmee streef altijd naar verbeteringen en ben nog steeds verder aan het bouwen aan mijn ICE car. Heerlijk ff lekker sleutelen aan dat ding, nieuwe dingen inbouwen en natuurlijk het er strak uit laten zien.

dat was het voor nu.

mzzl

clio-devil
Emiel

Ik ben Emiel en kom uit Wilp. Dit ligt tussen Apeldoorn en Deventer in. Momenteel studeer ik bouwkunde, maar auto's is mijn hobby. Ik ben begonnen met een Renault 5 1.4 TR, hierna een 19 Chamade 1.7 TXE, daarna een zwarte 19 16V Phase I, die inmiddels in het bezit is van een bekende hier op het forum, Bart http://www.renaultfreak.nl. Momenteel heb ik geen vaste auto meer, maar ben wel op zoek, namelijk naar een mooie 19 16V Phase II. Dus als je nog iets weet. Laat het me weten.
RichardV
Contacteer:

Hoi ik ben RichardV
en ik heb een Volvo, ik ben hier op dit forum omdat er een renault motor in zitr 8)

En een vriend van doet ook veel met renaults
Twingo Sport

Zal me ook even voorstellen ,
Mijn naam is Patrick Aberson ,Ik kom uit Hellevoetsluis .Leeftijd 25 jaar .Ik rij in een Twingo van 1995 helaas niet zo snel als de gtt'jes en clio 's , foto's van mijn twingo staan op een Duitse twingo site .Ik werk als commercieel medewerker bij een bedrijf dat hydraulische pompen en motoren reviseerd voor de scheepvaart , industrie
e.d..
Voor foto's zie :
http://www.twingo-board.de
in de Gallery , onder Patrick Aberson .
joeri_16V
Car: megane 2

nou ik ben dus joeri ,ben 19 jaar en woon in Clinge (Zeeland). ik werk op dit moment op een scheepswerf in sluiskil. en ik rijd (voorlopig) in de auto van mn pa >-) (clio 1.6 RN). maar als ik (ooit) het geld heb koop ik k zelf 1.
-thijs-

Ik ben Thijs biesta, 21 lentes jong. woon en werk in den haag. bij de renault dealer Auto haag als monteur. ben de trotse eigenaar van een renault clio 1.6 16v uit 2001 (ik heb een 9 GTE te koop staan)(nog geen foto's van)
Popov
Contacteer:

Beste Renault Tuning mensen,

Even voorstellen dan maar, naar een aantal mailtje gehad te hebben over mijn Renault Clio Baccara 1.8.

Mijn naam is Stephan (Popov) wonend te Enschede.

Ik heb deze Renault Clio Baccara in september 2002 gekocht, en rij er dus al bijna een half jaar in.

Naar aanleiding van veel mailtjes die ik gehad heb over hoe ziet deze auto eruit, heb ik dus een site gemaakt waar jullie de Renault Clio Baccara kunnen zien:

http://members.home.nl/bticheler/Renault/html/6.htm

Ben nu aan het zoeken naar witte mistlampen en een spoiler voor deze auto. Heb je iets aan te bieden voor mijn Baccara mail naar: stephan1000@hotmail.com

Met vriendelijke groeten,

Stephan (Popov)
matthijs1
Contacteer:

Ik ben matthijs vrijburg,
En ik ben 24 jaar en kom uit schagen (noord holland) en bezit een renault megane coupe 1.6e uit '97.
Ik ben tevens lid van de rmcc.
De auto heb ik sinds eind 2001 en er is al een aantal dingen aan verandert. (zie rmcc/leden)
Ik wil de auto alleen nog gaan verlagen, en dan is het wel gedaan met de tuning :wink:
Megane Coupe 1.6 8 kleppertje
neelon

Hallo,

ik ben neelon (Rob is mijn echte naam), geboren 24 april 1974, en ik ben de trotse eigenaar van een Clio 1.8 16V phase 1 (1992).

Ik werk op een internationale ict helpdesk en sinds oktober 2002 de eigenaar van een van de (in mijn ogen) mooiste Clio's die gemaakt zijn (de mooiere modellen, Williams en Sport, vallen helaas ruim buiten budget).

Reden dat ik op dit forum ben is dat ik niet echt auto-technisch onderlegd ben, maar er wel meer van wil leren.
Een auto is gemaakt om mee te rijden, en niet om mee te remmen.

Clio 1.8 16V phase 1.
Anonymous

Okee dan ik ben nieuw hier dus ik stel me ook ff voor.

Ik ben Remco Dijkstra, 24 jaar, woonplaats sneek.
Ik ben sinds kort in het bezit van een rode renault clio 16V. Ik ben electrichien van beroep en werk in Amsterdam. (kut eind weg) Groeten.
==jordy==
Contacteer:

Hai ik ben dus Jordy, kom uit Zeeland en rijd in de GTT van Martijn uit Lisse (gele EVO).
Ben nu druk bezig alle probleempjes op te lossen, maar die zullen jullie wel in andere topic's lezen.
Mzzl
iwi

Ik ben nieuw hier en van een of ander insane figuur kreeg ik te horen dat ik hier m'n eerste post maar moest achter laten... dus daar gaan we:

Ik ben Hét broertje van Sven (VLIEGTEUG), ookwel bekend onder het noemertje Ivar.
Na vurige onderhandelingen met bovengenoemde ben ik binnenkort de (trotse) bezitter van een Renault 5 TL uit 1987.

Op dit moment is hij nog wit met zwarte accenten. Licht metalen velgen van een Clio RSI. Verdere tuning volgt mogelijke wijs nog :)

Dit was 'm denk ik... Next :wink:
Anonymous

Ik ben Alexander AKA GreenTwingo

Ik ben 19 jaar en heb een groene Twingo uit 1997. Zover ik weet komt deze kleur groen heel erg weinig voor( zie ze nergens rijden)

Nou dat was het nou een beetje.[/list]
malfieboy
Contacteer:

Jah, kzal me dan ook maar eens voorstellen zeker?
Kheb ier al wa rondgekeken en kdenk wel da ik me hier ga amuseren.

My car:
Renault (of course :lol: )Clio 1.2RN

Mods:
traanplaat (self-made)
zonneband met tribal (nu jammergenoeg eraf wegens keuring, maar kheb andere plannen nu 8) )
neon onder handrem (vind ik persoonlijk wel uniek)
caliber 3-wegs speakers in hoedenplank

Nog geen alu-velgen :(

Dit was het zo ongeveer
Do not underestimate the power of a Belgian Clio driver!!!!
McDennis

Ellow..
Ik ben Dennis Ploegaert ben 23 jaar en kom uit terneuzen(zeeland)
Ben in het bezit van een renault 5gt turbo heb eerst een phase I gehad uit 87 maar nadat mn gas bleef hangen en ik alle lagers bij elkaar kon gaan zoeken heb ik maar een andere aangeschaft en de ouwe gestript voor onderdelen...Ik ben nu in het bezit van een phase II uit 1989 in de kleur blauw(bodemloze geldput)...Maar jah afkicken van een 5 lukt toch niet...Eeeeuuuhh wat is er allemaal mee gedaan:
-Verlaagd circa 5cm (apex) maar lijkt eerder 3cm
-borbet T 14inch 7J velgen
-dumpvalve (kent cams)
-bb performance turbo slangen
-bb performance koperen radiator
-andere thermostaat in radiator
-een of ander derderangs open luchtfilter
-forge twin core intercooler
-turbo technics md28r turbo (T25)@1.2 bar
-ashley uitlaatsysteem vanaf de downpipe zonder mid.demper
-bb performance koppakking
-bb performance "uprated" clutch
wat nog te doen:
- grp A carb
- grotere diameters turboelbow en downpipe
Auto is nu net gereviseerd bodemlagers en zuigerveren
Dit was het wel zo`n beetje..
owh html lukt nie...damn
http://groups.msn.com/_Secure/0QgDhArAT ... 5174015451
Laatst gewijzigd door McDennis op ma 24 feb 2003 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-If you are afraid to trust you will lose-
Frans16v

hallo
ik ben frans de haan en heb sinds vorig jaar augustus een blauwe clio 16v uit 91 en woon in boornbergum dichtbij drachten (friesland).hij was helemaal standaard.heb het een en ander al aan veranderd zoals verlaagd met een kw setje, andere velgen, witte tellerplaatjes, sportuitlaat van toine gekocht + katvervanger.en overdag werk ik in drachten bij automat.

groetjes frans
Panoramix

Beter laat dan nooit, en een van de vreemde eenden in de renaultforum-bijt, alhoewel ik steeds meer bekenden zie verschijnen met een renault 25.

Ik ben Jan, 31 jaar, woonachtig in het knooppunt Arnhem-Nijmegen en in bezit van een renault 25 TXI en een renault 25 V6-turbo, fase 2
Dr0pSHoT

Oke,... ik dan ook maar,...
Tijdje terug hier al es geweest enzo,....maar moet me hier maar es voorstellen

Ik ben Dr0pSHoT 8)
19 Jaar,...
Renault 5 GTS, 1988
bijna 300000 op de teller :D
Mn eerste autootje,....

Ik werk bij een internet bedrijf in Heerenveen,...
en ik woon in Joure,....
DJ-Jasper

Hellllow,

Net nieuw op het forum. Naam is Jasper Alderliesten en ik kom uit Zwijndrecht. 20 jaar jong en zit op school in Rotterdam. Vold de opleiding Grafisch Management laatste jaar :wink:

Heb zelf ook een groene Twingo. Ben hem ook aan het "opvrolijken" zoals jullie dat noemen hier.

Heb hem verlaagd, velgen moeten binnenkort komen (>waarschijnlijk van de TurboTwingo van Paul), viper strepen eroverheen, booskijkers, donkere knipperlichtgaasjes, lampcovers op de achterlichten, Remus 90 mm. einddemper (HARD GELUID!) Alu traanplaatmatten, sportpedaaltjes, sportpookje, Pioneer CD speler, Nieuwe audio komt volgende maand, neon (groen) aan de binnenkant en onder de auto, en de luchthapper (van kunstof) is nu vervangen voor gaas. De SPARCO sticker op de voorruit word een dezer dagen vervangen voor een bredere zonneband met daarop de letters "GREEN VIPER"...Oja die torenhoge antenne is vervangen voor een alu kleintje

Kijk op de link voor een foto...!

http://www.bobklein.nl/trip/tripfront.JPG

en

http://www.bobklein.nl/trip/tripback.JPG

In het topic TWINGO OPVROLIJKEN zal ik morgen ochtend wat nieuwe foto's online zetten.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Mr.A
Contacteer:

Ben nieuw hoor dus even voorstellen wel zo handig...

Ik ben Mr.A of te wel Alrik (naam die je niet al te veel hoord).. ben op 26 oktober jl. 19 geworden en heb natuurlijk als autofanaat mijn rijbewijs al eninge maanden opzak gelukkig :)

Ben student en woon in een mini gehucht in Friesland. Woon op 5 km van Drachten / 30 km van leeuwarden.

Ik heb nog geen auto.Wel opzoek en ik ben geinteresseerd geraakt in de Clio 16V...

Interesses: Sportieve auto's, Formule1 (zit bij redactie van F1 website), Rally e.d vind ik ook zeer interessant..

Als je meer wil weten vraag je 't maar.. 8) >-)
Robert-Jan

Hey ik heet Robert-Jan van der Meer en ik kom uit Noorwijk.
Ik doe een opleiding voor Autotechnicus (tweede monteur) ik werk af en toe bij Van Marwijk in Leiden.
Mijn vader werkt al iets van 25 jaar bij Renault dus ik ben opgegroeid met Renault.
Mijn vader heeft voor mij een Renault 5 TR op de kop getikt die ik met veel plezier aan het opknappen ben.
Info over de Renault 5:
Het is een rooie Renault 5 met een kanteldak zoals julie weten zijn de bumpers, spiegels, zijpanelen en delen van de achterklep zwart bij mijn Renault zijn ze meegespoten.
Ik heb een Renault 5 GT Turbo stuur gehad van een collega.
De planning:
- verlagen.
- mistlampen in voorbumper.
- GT Turbo of GTE of GTX interieur.
- Sportuitlaat.
- Carburateur reviseren.
- Open luchtfilter.
- Sportpedalen.
- Pookknop en zak vervangen.
- AX achterspoiler.
- Goede audio installatie.
- Nieuwe Striping.
- Sideskirts.
- En nog een paar kleine dingen.

Wie mij hier bij kan helpen stuurt maar een E-mailtje.

Greetz.
Renaultrob
VLK Groep
PATRICK-CLIO

ik ben dus patrick, 22 jaar, studeer BE op de hes in amsterdam. ik werk voor qmagic bij de wereldomroep (gedetacheerd).

De renault clio 1.4 rt
14"bsa racing velgies
een ietsje te grote remus uitlaat

De mazzels
patrick
iwi

ik kom net tot de schokkende ontdekking dat er toch nog mensen op deze aardkloot rondlopen met de zelfde voornaam als mij, dus even voor de duidelijkheid: Ik ben iwi en in het dagelijks leven noemt men mij Ivar. Ik ben niet de Ivar uit Rotterdam die in een Focus rijdt... :)
SimonBalk
Contacteer:

Ik ben Sander. Simon is een bijnaam uit mijn vrienden groep. Ik ben 23 jaar en woon in Heerhugowaard (regio Alkmaar).

Ik ben nog niet echt bekend in de tuning wereld, maar 2 vrienden van mijn zijn daar recent me begonnen en ik vind het allemaal ook wel leuk.

Ik ben programmeur van beroep en programmeer eigenlijk van alles.
Benny_R

Ik Ben niet echt nieuw hier (oktober ofzo) maar ik begin nu pas te posten! dus ik stel me nog eff voor bij deze!

Ik ben Ben(ny), kom uit Sittard en heb een Renault 5 GTT.
wat specificaties:
-Kleur is zwart(moeilijk te vinden vond ik)
-grille zelf aangepast (zie topic brutatie van grille op .nl)
-Turbodruk 0.9/1.0 bar
-Green open luchtfilter;
-Sebring einddemper (ovaal, nog niet genoeg herrie!);
-geblindeerde zijramen achter (1 uur nadat ik de auto had... haha)

dat was ut wel zo'n beetje!

mzzls.
PtrGte
Contacteer:

Hallo,

ik ben PtrGTe (Peter is mijn echte naam), ben de trotse eigenaar van een zwarte Renault 5 GTE uit '88 en een Zwarte Megane Coupe uit 2001.

Het is allemaal 5 jaar geleden begonnen met m'n eerste renaultje 5 ( een bordeaux rode TL uit '86) daar heb ik ongeveer 5 maanden mee gereden toen ik opeens een donkerbruine 5 Baccara zag staan en was meteen verkockt (de auto ook :D ), nu 4 jaar later ben ik de trotse bezitter van een 5 GTE die bijna af is (alleen nog APK en velgen) en een megane coupe (voor het werk).

-----
Nog vragen? PM maar.

Greets!

Peter R
Anonymous

Hallo,

Ik zal me ff voorstellen!
Ik ben Sander Bakker, en woon in Halsteren een klein dorpje in Noord-Brabant!
Ik ben een van de gelukkige die in het bezit is van een renault clio !!!!!!!!!!!
Het is een nieuwe 1.6 16v 110pktjes, dus dat zit wel snor!!
Maar natuurlijk wil iedreen meer pks en een mooiere look!!
Ik heb er bij aankoop direct nieuwe velgen onder gelegd EVO 5 16 inch met goodyears 205/45!
Maar ik zou graag mijn clio nog veeeeel verder laten en het liefst natuurlijk zelf uitbouwen!
Ik wil em nog verlagen andere uitlaat (liefst iets wat lijkt op die v6!) en die stereo gaat er heel snel uit !!!!
Weet iemand misschien een adresje waar ik eens kan gaan kijken, of heeft iemand tips trucs.
Mail me of laat hier een berichtje achter!!
Mail to ventielzoektdop@hotmail.com

Groeten Sander!
Bartjay

Bart, 20 jaar, kom uit de omgeving van Haarlem en Leiden. In het dagelijks leven administratief medewerker.

Heb sinds oktober '02 een rode 1.4S uit '93. Heeft hier en daar zijn plekje, deukje (wat wil je voor 10 jaar oud)....maar geen roest..Had bij aankoop al fase II achterlichten en embleemloze achterkant. Heb er tot nu toe nog weinig aan laten veranderen.

Bij Renault-dealer gekocht en gelijk Valbrem vijf-spaak eronder laten zetten. Later dat jaar JBL-installatie ingebouwd en pas geleden een DTM einddemper er onder laten zetten.

Verder nog van plan om hem volgende maand te laten verlagen en misschien ooit de bumpers mee te laten spuiten.

Foto's volgen nog.....

gegroet Bart [img]http://www.smilies.nl/wave.gif[/img].....
Gesloten