[5GTT] Tweeters in dashboard PROBLEEM!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Floris
Contacteer:

Hallo mensen!

Ik heb een zilvergrijze phase 2 (5GTT) en nu heb ik een probleempje waar jullie misschien ook een creatieve oplossing voor weten! :wink:

De vorige eigenaar is zo slim geweest om gaten "te hakken" in mijn lieve dashboardje (toen nog die van hem hoor! :evil: )
Nu zitten er twee lelijke gaten erin en mijn tweeters zijn van een kleiner formaat.
Zou ik twee afdekplaatjes kunnen maken/kopen ervoor? :p
Vos

Floris schreef:Hallo mensen!

Ik heb een zilvergrijze phase 2 (5GTT) en nu heb ik een probleempje waar jullie misschien ook een creatieve oplossing voor weten! :wink:

De vorige eigenaar is zo slim geweest om gaten "te hakken" in mijn lieve dashboardje (toen nog die van hem hoor! :evil: )
Nu zitten er twee lelijke gaten erin en mijn tweeters zijn van een kleiner formaat.
Zou ik twee afdekplaatjes kunnen maken/kopen ervoor? :p
Pleur d'r twee andere boxen in zou ik zeggen! Heeft niemand en dus origineel :D !
Clio 16v.....
Roy
Moderator

Ja zou ik ook doen. :)
Op zoek gaan naar speakers die wel precies passen. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Dirk (CRX)

WAAR in je dashboard.. ennuh.. qua staging zal dat wel geschikt hebben geklonken.. maar zomaar andere speakers ingooien hoeft niet goed te klinken... hoogstwaarschijnlijk van niet zelfs..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Mrtn
Car: R5GTT

of een ander dashboardje erin zetten als die gaten je een doorn in 't oog zijn :)
Mrtn = Maarten
red_Turbo

stop er van die hele kleine pioneertjes in die blauwe. heel klein kapje erover heen mooi toch. of gewoon ff vragen aan vorige eigenaar welke tweeters er in zaten en dezelfde kopen.
Tom
Moderator
Car: MB

een net afdekkapje "verloop ringetje" moet ook wel te maken zijn van kuntsof denk ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Robert de B. heeft op een supermooie manier zijn tweeters in het dashboard zitten. Volgens mij kun jij dat ook wel doen, als je er al gaten in hebt zitten.
Plaats reactie