Voorstellen¿¿

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Zoals gevraagd op mijn onderwerp over de Boordcomputer zal ik me ff voorstellen Ik kom uit het midden van nederland en ben al jaren een beetje renault gek ik heb in een grijs verleden als monteur gewerkt bij een renault dealer en dat is een beetje blijven hangen. Ik heb verscheidene snelle renaults gfehad waaronder een 19/16v phaseI en een GTT. Ook ik maak fouten dat geef ik toe en heb daarna nog nooit zo een spijt gehad dat ik voor maar ff een golf III gti heb aan geschaft :-* . Na dat ik genezen was ben ik terecht gekomen in een Laguna deze was naar een korte maar toch heftige aanvaring met de achter kant van een vrachtwagen iets korter geworden ( de idioot wat had hij uiterst links te zoeken met 81 km pu) Nu ben ik nog in het bezit van een Safrane maar zoals in mijn vraag al stond ga ik aankomende zaterdag een andere laguna halen in Duitsland (tja ze zijn nou eenmaal daar voordeliger)
Ik hoop dat ik nu ff genoeg verteld heb en mochten er nog vragen zijn stel ze gerust ik mag zeggen dat ik best wel wat afweet van de probleempjes rond de R19/16v

Met vriendelijke groet Speedfreak
Rudo

Hoi Speedfreak,

Als je nu weer kijkt in je topic over die boordcomputer dan zie je dat je kunt klikken op een linkje om je voor te stellen. Hier hebben wij namelijk een aparte topic voor genaamd "wie is wie". Dat is om het een beetje overzichtelijk te houden.

(hier dus: http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... &start=400

Verder wil ik je vragen om je echte naam aan te nemen, dit is wel zo prettig voor iedereen. Al die verschillende nicknames maakt het er ook niet doorzichtiger op.

En natuurlijk: welkom op het forum! :D

[topic closed]
Gesloten