Toen ik laats bij de pomp was om mijn 16v weer is vol te blubberen met 98 benzine, viel me het blad gti&tuning op dit was ongeveer in de maand januarie.
Een erg leuk blad maar weinig over renault voor al de advertenties enkel een x een clio waar je dan een demper vervanger van kan kopen hmmm. daar sta je dan met je 19 16v. kan de rtc daar verandering in brengen?
maar dat is niet het ergste vandaag in de schaft keet zag ik een oude gti&tuning liggen ik dacht van augustes 2002 en jahoor hoi hoi hoi wie stond er in onze roy met zijn bloedmooie 21 turbo hoei wat een bak he en die stickers van de rtc maken het helemaal mooi.
met 1 woord is het gewoon te zeggen waanzinnig.
mensen ga zo door
gti&tuning
-
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
en toen werd je wakkermark -19- 16v schreef:Toen ik laats bij de pomp was om mijn 16v weer is vol te blubberen met 98 benzine, viel me het blad gti&tuning op dit was ongeveer in de maand januarie.
Een erg leuk blad maar weinig over renault voor al de advertenties enkel een x een clio waar je dan een demper vervanger van kan kopen hmmm. daar sta je dan met je 19 16v. kan de rtc daar verandering in brengen?
maar dat is niet het ergste vandaag in de schaft keet zag ik een oude gti&tuning liggen ik dacht van augustes 2002 en jahoor hoi hoi hoi wie stond er in onze roy met zijn bloedmooie 21 turbo hoei wat een bak he en die stickers van de rtc maken het helemaal mooi.
met 1 woord is het gewoon te zeggen waanzinnig.
mensen ga zo door

je meent het 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
gille (mountainbike) schreef:en toen werd je wakkermark -19- 16v schreef:![]()
???????????????
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-