Als je sowieso een ander blok wil, takel de hele centekraam eruit (trouwens, subframe loshalen en de auto over de motor heentillen is NOG minder werk) en anders vervang je koppakking, paar uurtjes ben je weer up and running.
Nope. Je krijgt de bak er niet af zo.red_Turbo schreef:je kunt toch het blok zonder versnellingsbak er uit halen?
FOUT!!Riël schreef:Nope. Je krijgt de bak er niet af zo.red_Turbo schreef:je kunt toch het blok zonder versnellingsbak er uit halen?
Hmmmmmm,8 uur blokkie wisselen is te doen als alles klaar ligt en ik met 2 man ben.Matijs schreef: In 8 uur een blok wissel lijkt me echt een wereldrecord!
Ik, marco en maurice, half uur blok eruitSteven (Fiets) schreef:Ik heb met Sfen en wat lichte voorbereiding als motorkap eraf enzo, een blok gelicht in 2,5 uur tijd, ging echt razendsnel.
Een vriend van mij (automonteur) zag je laatst rijden. Gezien het geluid uit je blok leek het hem verstandig om een andere motor te kiezen.......red_Turbo schreef:das mooi dat het gewoon zo kan.
is veel makkelijker ja boven uit.
maar dan gaan we dat gewoon zo doen.