[R5] Einddemper
Afgeschreven, je kunt hem wel openslijpen, maar dat dichlassen is vaak een heel gedoe met dat half verroeste dunne plaatwerk waar je iedere keer dorrheen brandt.Vosje schreef:In mijn einddemper hoor ik de "schotten" rammelen, is dit nog te maken of is ie definitief afgeschreven!
Ik heb eventueel nog wel een Remus 90mm voorje liggen, in zeer goede staat.
Je hebt een PM!Matthijs schreef:Afgeschreven, je kunt hem wel openslijpen, maar dat dichlassen is vaak een heel gedoe met dat half verroeste dunne plaatwerk waar je iedere keer dorrheen brandt.Vosje schreef:In mijn einddemper hoor ik de "schotten" rammelen, is dit nog te maken of is ie definitief afgeschreven!
Clio 16v.....
PM terug !Vosje schreef:Je hebt een PM!Matthijs schreef:Afgeschreven, je kunt hem wel openslijpen, maar dat dichlassen is vaak een heel gedoe met dat half verroeste dunne plaatwerk waar je iedere keer dorrheen brandt.Vosje schreef:In mijn einddemper hoor ik de "schotten" rammelen, is dit nog te maken of is ie definitief afgeschreven!
Nee zit nog geen andere onder, ik heb het idee dat het mijn middendemper is heb ik met mijn vorige GTE ook gehad die haal ik er dus eerst tussenweg!red_Turbo schreef:gewoon demper eraf halen en dan deuken erin slaan tussen de schotten wil vaak wel helpen.
succes
of heb je er al een andere onderzitten

Clio 16v.....
-
- Contacteer:
Ivo8hoven heeft PM