jongens met zijn allen naar Italie. Op de autostrada met minimaal 3 banen is nu de maximum snelheid op 150 gesteld

Mrtn schreef:Wat een mafkezen daar, die spagettivreters rijden al zo gigantisch beroerd, is dit een maatregel tegen de bevolkingsovergroei??
Ik was toch wel van plan om even een meeting naar Italie te organiseren om met de renaults 150 te rijdenRobert dB. schreef:uhm bedenk me net dat dit geen renault topic is...meer iets voor is het ACT gebeuren
verplaatsen lukt niet echt maja...als je naar italtie wilt om 150 te kunnen rijden is het natuurlijk wel leuk om door duitsland heen te knallen met 200+...dan lekka cruise door het spagetti-vreet-landschapDaaf (Davy) schreef:Ik was toch wel van plan om even een meeting naar Italie te organiseren om met de renaults 150 te rijdenRobert dB. schreef:uhm bedenk me net dat dit geen renault topic is...meer iets voor is het ACT gebeurenmisschien verklaard dat het....of gewoon een foutje
svp verplaatsen dan maar.
150 rijden doe ik hier wel en spaghetti is niet mn lievelings eten, troep eerlijk gezegd.Robert dB. schreef:verplaatsen lukt niet echt maja...als je naar italtie wilt om 150 te kunnen rijden is het natuurlijk wel leuk om door duitsland heen te knallen met 200+...dan lekka cruise door het spagetti-vreet-landschapDaaf (Davy) schreef:Ik was toch wel van plan om even een meeting naar Italie te organiseren om met de renaults 150 te rijdenRobert dB. schreef:uhm bedenk me net dat dit geen renault topic is...meer iets voor is het ACT gebeurenmisschien verklaard dat het....of gewoon een foutje
svp verplaatsen dan maar.